Srácok!
Örülök, hogy a kérdésemre válaszoltatok, de sajnos nem lettem okosabb. Egy-két ember egyből eladni akar nekem kiput, ami remek lehetőségnek kínálkozhat, de nulla jártassággal a témában sajnos nem tudok véleményt mondani, sőt azt sem, hogy érdekelne. Először szeretnék kicsit elmélyedni a dologban, hogy mi merre hány méter és csak utána tudok vásárláson gondolkodni, ha körvonalazódik bennem nagyjából, hogy mire lenne szükségem.
Tehát, még egyszer szeretnék segítséget kérni sportdobbal kapcsolatban. Hol nézelődjek? Mik a számadatai egy ötszázasra felkerülő dobnak stb. Gondolom ami a ducati monsterre felmegy az a gs-re nem jó...értitek. Pl azt vettem észre, hogy lehet nem elég csak a dob rá, hanem leömlők is kellenek, mert ahogy nézegettem, úgy láttam, hogy össze van hegesztve a dob a leömlővel, míg a banditnál mondjuk meg van oldva, hogy bármikor lekaphasd a gyári dobot és feldobj egy sportdobot. A gs-nél mindenképp kell venni leömlőt is? Vagy van valami megoldás?
Köszi előre is!
Vehetjük hátránynak is, de inkább csak simán sajátosság.
A BMW GSek is eszik az olajat, az XJ-m is ha húzom neki a szarvát .. úgyhogy ez ilyen történet. Figyelni kell rá, slussz passz ennyi. De legalább nem kell a vízhűtéssel szenvedni.. nincs mi szétfagyjon vagy elfolyjon stb. Levegő mindig van, a /50-es olajat meg szinte képtelenség túlmelegíteni.
Nekem maximum alatt volt olyan 2mm-el olajcserénél, azóta raktam bele kb 2000 +-200 km-t és most van minimum fölött kb 2mm-el. A legközelebbi olajcserénél veszek tartalékba +1 liter azonos olajat a biztonság kedvéért
Igen. Kínozva én rendszeresen töltögettem rá a GS-re. Kitapasztaltam már eléggé. "Kemény" veretéskor az 1 deci/ 100 km sem volt ritka. Olyankor minden második tankolásnál ment bele az olaj is; akkor ért kb minimumra a szint.
Az az olajfogyasztás szinte semmi. Nyugodtan rátölthetsz bármi normális motorkerékpárokhoz való olajat. A max és min szint között meg van vagy 5-6 deci. Szóval a rátöltés sem sürget még igazán.
Nos, kitapasztaltam a gépezet olajfogyasztását. 2000km-en olyan 1,2 deci. Motul 5100 10w40-el lett feltöltve elvileg, de gondolom nincs vége a világnak, ha most Valvoline Duralblend 10w40-el töltöm utána azt a közel másfél decit
egyedül vagy bárkivel gurulsz majd , ne akarj "megfelelni" nemlétező
kihívásoknak ! az már nem örömmotorozás !
csak a saját képességeid , rutinod , és a géped diktálta tempót menj.
senki nem fog megszólni. ha igen , akkor azt az embert kerüld.
Nyugi..elveszni senki sem fog!...
Na jó..Ataa egyszer..Krissal is kapott a plexi alá egy bogarat..
Nekem meg csak reggel nem akarta a tutit....de az az én balfaxságom volt!
Hozzáteszem..a te vasad még "bejáratós"..ahogyan te is....össze kell szoknotok...de garantálom ,hogy az első pár százas után te is lazán tartod az öreges tempónkat... Átáááét nem...mert ő egy ámokftó!
Örülök, hogy a kérdésemre válaszoltatok, de sajnos nem lettem okosabb. Egy-két ember egyből eladni akar nekem kiput, ami remek lehetőségnek kínálkozhat, de nulla jártassággal a témában sajnos nem tudok véleményt mondani, sőt azt sem, hogy érdekelne. Először szeretnék kicsit elmélyedni a dologban, hogy mi merre hány méter és csak utána tudok vásárláson gondolkodni, ha körvonalazódik bennem nagyjából, hogy mire lenne szükségem.
Tehát, még egyszer szeretnék segítséget kérni sportdobbal kapcsolatban. Hol nézelődjek? Mik a számadatai egy ötszázasra felkerülő dobnak stb. Gondolom ami a ducati monsterre felmegy az a gs-re nem jó...értitek. Pl azt vettem észre, hogy lehet nem elég csak a dob rá, hanem leömlők is kellenek, mert ahogy nézegettem, úgy láttam, hogy össze van hegesztve a dob a leömlővel, míg a banditnál mondjuk meg van oldva, hogy bármikor lekaphasd a gyári dobot és feldobj egy sportdobot. A gs-nél mindenképp kell venni leömlőt is? Vagy van valami megoldás?
Köszi előre is!