Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No lehet, de mivel azt a "vitát" én váltottam ki és nem az 500-assal, így mertem ismét hozzászólni
Ha nem lenne tiszta az imént a CB 500 volt "CB" ként emlegetve, azt pedig nem adják olcsón most se.
Nem azért tetszik a CB mert vizes, hanem mert most erre lenne pénzem. Meg azért Honda és nem utolsó sorban szebb mint a GS. GS-ből ami tetszik és tényleg szép is az 2000 utáni. Arra most úgy tűnik nem fogja futni. Szal marad a kis darázs a választékban vagy a régi GS, CB500 vagy ER. Na ezek közül amin szívesen ülnék az a CB400 Pénteken indul a kresz, most beszéltem velük, lehet be sem kell járnos és 2 héten belül intézhető a vizsga is. Ja azért gyakoroltam ám:
http://kepfeltoltes.hu/120502/kresz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem állok meg senki kedvért.
Isztambulban az egész napos városi dugózás közben (10 milliós városban a dugók is nagyobbak és hosszabbak mint azt itthon el lehet képzelni), 40+ fokban a GS sütött mint mindig, a Gixxer meg 110 fokosra, és még melegebbre hevült, pedig végig ment a ventilátora. Na most akkor kinek is lehetett cikibb a szitu?
Nincs GS-re sportosan-tapadós hátsó gumi 130/70-es méretben. Mi lenne, ha csak az elsőt cserélném le tapadósabbra? Fékezésnél úgyis az első kerék a fontosabb. Kanyarban már nem biztos, hogy jobb, ha a hátsó csúszik meg először. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Nem az alternatív megoldásokra gondolok, hogy hátra is 150-est, hanem kifejezetten erre: sportgumit előre?
De amikor bekapcsol a venti, ugyanúgy kapod a meleget
Ha állsz, ugyanúgy szopsz, ha mész mindkét esetben, minden ok... kurvára mindegy
Elvben elég nagy a felület, tehát a hőleadás, hogy ne süljön be, tehát ez nem opció.
Nekem nem kell ventilátor, hogy a combomra fújja, na meg álldogálni sem szeretek, ezért vagyok motorral.
Simán jobb a vizes.
Főleg nekem.
A seggemről leég a szőr a kipuff miatt....................a lábszáramon szeretnék hagyni némileg többet.
Elöl meg legyen nem zavar ha ontja a meleget.
Nincs bukózónában a víz, ez jól van megtervezve... igazából szerintem a bukócső, gyári kötelező kéne legyen és akkor senkinek nem lenne sérülő zónában.
Mondjuk most láttam egy 2009-es 650 banditot, amin esküszöm, hogy a gyári Suzuki bukócső van és kilóg belőle a blokk
Amikor felrakták, elkezdett röhögni a srác és mutatta a Suzuki kereskedőnek, hogy ez valami túlfejlett vicc?
Az a gyári, tök jól megvédi, csak a deklit nem...
Típusspecifikus történet
Ok, ezt újra.

Fogalmam sincs, mire ugranak.... gondolom, ha agyatlan hangja van, csak akkor baszakodnak... legalábbis nagyon remélem, különben a fél csapat kint maradna mindig
Fogalmam sincs, mire ranak, gondolom, ha agyatlan hangja van, csak akkor baszakodnak... legalábbis nagyon remélem, különben a fél csapat kint maradna mindig
Mondjuk a CB az nagyon komolyan össze van rakva. szinte már feleslegesen jó
Anno az enyém minimum 5-6 métert csúszott a betonon, nem mondom hogy nem volt szerencse, se azért olyan könnyen nem megy az tönkre.
Most mi különbség van abban hogy van e ventillátor vagy sem.
a motor mozog, fújja a szél. Álló helyzetben meg bőven elég a hűtőbordák felülete. Nem pannoniák ezek, hogy besüljenek
Hali!
Dipshit majd kifejti a saját véleményét, de szvsz. 50-60 pacihoz, tök felesleges a vizes blokk, max olaj hűtő... az valóban nem ártana, F-es GS-en van is az idomok miatt.
Egyébként, én sem érzek gondot a vízhűtéssel, ha egy izmosabb gépről beszélünk, de ezeknek a kis feleseknek, ez bőven elég.
Egyébként az ER5-n is tök felesleges, de a CB-n is. Rendes bordák, rendes olaj és kevesebb hibalehetőség.
Kicsit olyan ez a vízhűtés, mint a belülről állítható lámpa az autómban...99%-ban tök haszontalan, ha törik, kurva drága, ha meg jó, nem használom.
Igen, csak tedd hozzá, hogy a Porsche KÉNYSZERleghuteses, ami nagyon nem mindegy...
TÜV vagy valami hasonló akkor is kell
Ha bent van a DB killer akkor nem lehet baj..
Áttért vízre. Na de miért? Az emissziós normák miatt! Nagy különbség!

Vallom, hogy minél egyszerűbb egy motor, annál nagyszerűbb utcára, túrára.

A hűtőbordák nem véletlenül vannak. Álló helyzetben alapjárat közelében se lehet megsütni egy léghűtéses motort.

A szaros 911-es Porsche is léghűtéses volt a 90-es évek végéig, amikor részben célközönséget váltottak, és a sznoboknak kezdtek el autót gyártani.

Ami nincs nem tud elromlani, egy nagy zakózás után is tovább lehet menni.. stb. stb.

Egy rakás vizes motor már egy szimpla eldőlést is komolyan zokonvesz pl. Na én a világ végén ilyet nem szeretnék átélni.

Egy sima csúszás után a levegős motor biztos tovább tud menni, egy vizesről ezt már korán sem lehet elmondani, ahhoz szerencse is kell.

A vizes motor nem rossz, sőt, előnyei is vannak.. úgy ahogy a léghűtésnek szintén.
Nem akarok parttalan vitába belemenni. Legalább annyi előnye van az egyiknek mint a másiknak, mindenki döntse el maga, neki mi a fontosabb.
Én pl tojok arra hogy 130 fokos a blokk.. erre tervezték, bírja.. kész.
Hali!

Ez egy GS500, nem fogsz semmit kihozni a sportdobbal, max más lesz a hang, meg esetleg Ausztriában félreállítanak és jól megbüntetnek... de sajnos adatokat nem tudok, itt van róla pár szó.
http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...
Mátraszelén keresd Handó Petit!
Nagyon szépen dolgozik és nem is drága! Olyan rendszert csinál Neked, amilyet kérsz!
Még jó, hogy a gyártók, és a mérnökök nem így gondolják. Gondolom autóban is Trabantotok van...
Áruld már el törpike, mi az a sok macera avval a vízhűtéssel!? Az hogy kb, 30- 50 ezrenkent kell bele egy olajosdoboz kupak árában(amiből addig elhasználsz kb.20 dobozzal) lévő O- gyűrűbol pár darab!?
Vagy hogy az újabb fagyallo keverekbol, 5 évente, vagy 50 ezrenkent kell bele1.7- nagyobb motorokba 5-10 liter!?
Cserébe meg kapsz egy üzemileg sokkal stabilabb motort...
Amúgy a Bmw is áttért már a vízre azóta, úgyhogy idejét múlt a példa lassan..Levegő mindig van?
Pesten a dugóban csordogálva gyokkettovel is!?
Szerintem meg lehet csinálni slip on rendszerűre. Magas hangot a GS-ből soha nem fogsz kicsikarni. Két henger adott, így csak mély, ütemesen dörmögős hangod lesz ha foglalkozol vele.

Ha van zseton, akkor csinálj dulpa kiput, elválasztott leömlőkkel. Sokkal szebb hangja lesz. A GS 450 és GS 500 hangja között is csak ezért volt különbség. Tudtak régen