Nagyon köszönöm! Már túl vagyok rajta. Még elballagok vele egy néhány száz kilométert..aztán ki kell vennem belőle egy szemet...mert a moddingolt hátsó lánckerék miatt a skálázáson is túlhaladtam....már csak egy új nittelő szemet kell beszereznem a lánchoz..esetleg ha ebben tudnál valami okosságot azt is megköszönném
... és egyébként sem kettesben csinálja, legalábbis nem akkor vettem észre, hanem simán álló helyzetben, alapjáraton. Persze ettől lehet, hogy kettesben is hallanám, de nem figyeltem
Az én gépemnél a titing-hang a vezérműtengely hézagolási hibája volt, valószínűleg, mert bár megpróbálták kihézagolni, azért jópárszor visszajön. Igaz, nem gyári hézagolás került bele, csak házilag utángyártott, de végül is elvan vele. A nálam okosabbak véleménye szerint ez a korai kiadás típushibája volt, később már nem jöhet(ne) elő.
És ha az amit te mondasz akkor mi a problémája?
Tökre arra emlékeztet, amikor egy csapágy golyói szétperegtek a kosár sérülése miatt, és néha néha fura hangot ad. Próbáltam felvenni de nem tökéletes a felvétel. Hangok
Mi lehet annak az oka, ha pl. II. sebességfokozatban lassulok motorfékkel, /gáz teljesen levéve/ és valami mormogó inkább karcoló hangokat hallok néha?
Tudom ezt így elég nehéz megmondani, de hátha valaki találkozott már ilyesmivel.
Pont tegnap néztem meg egy helyszínelős összeállítást balesetekről...a hányinger kerülgetett...aztán megnéztem ezt is és csak annyi jutott eszembe ,hogy IDIÓTA!
Én nem akarok ronda halott lenni...és szép halott akarok lenni
A brigád egyik fele veszekszik...a másik piál...vannak átfedések..de néhány dologban talán egyetérthetünk....drága a benzin...szarok az utak..és mindenki csessze meg!
Jahh és ér "leszarozni" a saját vasunkat...
Küllős kereket a szaromra!
Még nincs szükségem rá, csak gyűjtöm az infókat:
Szervíz és alkatrész beszerzési hely fehérváron vagy környékén hol van?
Előre is köszönöm