Na, akkor én jövök ugye... mondjuk előtte lesz még egy kis programunk
Majd hívlak.
XJ900 ne tökölj gyere és mindenki, akinek kedve van egy könnyű kanyarhoz.
Én benne vagyok!
Akkorát motoroztunk ma! Csak a Mátrában keringtünk és 540 km lett a vége. Kibaszott jó, csak kár hogy tőlünk messze van.
Kétszer is tankoltunk, mindkétszer 5 l körüli fogyasztást sikerült produkálni.
Ha valaki Salgótarjánba jár, a Cered felé vezető utat ki ne hagyja! Akkora szerpentines rész mint az állat, és első osztályú aszfalt.
Ahogy jöttünk lefele a hegyről, elszállt a nyomás a hátsó fékemből.
Tökig benyomtam és semmi. lekaptam olajtartály fedelét, kicsit pumpálgattam aztán szép lassan jó lett.
Aztán elmondta egy szaki, hogy valószínűleg buborékok keletkeztek a fékolajba, mert már öreg. Egyébként Én még nem cseréltem fékolajat és 2005-ös a moci, úgyhogy lehet benne valami.
600-as gixerre patentszemest ajánl a szerelőd?.......50LE-ig alkalmazható biztonsággal....a GS-en elég lenne, de a lánc amit vettél ahhoz már nittelős jár és azzal húzza ki a legtovább.....igaz, a patentszemest meg lehet többet is cserélni...
Nekem is patentszemes van és semmi baja. Sőt van egy ismerősöm, aki 1000-es Gixerre is feltette, és neki is tökéletes. Nyugi, jó lesz az, csak jól nyomd rá majd a szem oldallemezét. Ha van célszerszám az a legjobb, de én franciakulccsal erőszakoltam rá.
Én már azóta 6000-et mentem és nem állítottam egyszer se utána. Annyit nekem is kileng, az normális.
Brigantik!
Kedden gurulás. Találka 11-kor Érden a tescós Shell kúton..
Velencén rétes evés..aztán Fehérvár ,Oroszlány,Tata..és esetleg onnan még föl Dobogókő...
..de minden ötletre nyitottak vagyunk...
A patentszemnek az a hátránya hogy gyengíti a láncot, ezért az utcai motorokba nem is tesznek. Ha jól tudom 75 LE-ig ajánlják a legerősebb patentszemet.
Szal ha 60 LE alatt van a géped elvileg semmi baj nem lehet belőle.
Kiderült, hogy patentszemes a D.I.D lánc, amit vennem sikerült, ellenben a kézikönyv azt írja, ne használjak a GS-hez ilyet. Lehet valami gáz belőle, vagy nyugodjak meg? (VX2-es, tehát megerősített, és a szerelőm is azt mondta, hogy 600-as GSX-R-en is ilyet használtak, annak sem lett semmi baja) Egyáltalán milyen kockázattal jár a patentszemes lánc?
Más:
Láncfeszességet néztem 100km után, 2,5-3cm között van. Ti hogyan szoktátok mérni? Ill. szükséges lehet új láncnál gyakran ellenőrizni? Én úgy néztem, hogy centit kihúztam 5 cm-re, a 3cm-t odatettem a lánc alsó szálának a tetejéhez és felemeltem amíg bírtam. Nem érte el a a 0-t, kb 0,5cm hiányzott... Ez jó módszer, vagy pontatlan?
és nem csak a nyitó!