Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez már csak ilyen szokott lenni.

és nem csak a nyitó!
Létezik, hogy gyárilag patentszemet adtak hozzá, vagy gyanakodjak a szerelőmre, hogy kicserélte?
Köszi! Megnyugodtam
Na, akkor én jövök ugye... mondjuk előtte lesz még egy kis programunk
Majd hívlak.
XJ900 ne tökölj gyere és mindenki, akinek kedve van egy könnyű kanyarhoz.
Még nem tudom merre megyünk, majd Zoli megmondja, de itt a jó link, elbénáztam az előbb : link
E77-esen mentek fel Zójom felé?
Kedden oda megyünk páran, ha gondoljátok gyertek: http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4622&session_id=

...ne
m iratkoztak fel mind akik jönnek sőt....eddig kb 5 motor....
Teplice?
Nekem tetszene!
Én benne vagyok!
Akkorát motoroztunk ma! Csak a Mátrában keringtünk és 540 km lett a vége. Kibaszott jó, csak kár hogy tőlünk messze van.
Kétszer is tankoltunk, mindkétszer 5 l körüli fogyasztást sikerült produkálni.
Ha valaki Salgótarjánba jár, a Cered felé vezető utat ki ne hagyja! Akkora szerpentines rész mint az állat, és első osztályú aszfalt.
Ahogy jöttünk lefele a hegyről, elszállt a nyomás a hátsó fékemből.
Tökig benyomtam és semmi. lekaptam olajtartály fedelét, kicsit pumpálgattam aztán szép lassan jó lett.
Aztán elmondta egy szaki, hogy valószínűleg buborékok keletkeztek a fékolajba, mert már öreg. Egyébként Én még nem cseréltem fékolajat és 2005-ös a moci, úgyhogy lehet benne valami.
600-as gixerre patentszemest ajánl a szerelőd?.......50LE-ig alkalmazható biztonsággal....a GS-en elég lenne, de a lánc amit vettél ahhoz már nittelős jár és azzal húzza ki a legtovább.....igaz, a patentszemest meg lehet többet is cserélni...
577 nem tetszene?
Hali!

Nekem is patentszemes van és semmi baja. Sőt van egy ismerősöm, aki 1000-es Gixerre is feltette, és neki is tökéletes. Nyugi, jó lesz az, csak jól nyomd rá majd a szem oldallemezét. Ha van célszerszám az a legjobb, de én franciakulccsal erőszakoltam rá.
Én már azóta 6000-et mentem és nem állítottam egyszer se utána. Annyit nekem is kileng, az normális.
Brigantik!
Kedden gurulás. Találka 11-kor Érden a tescós Shell kúton..
Velencén rétes evés..aztán Fehérvár ,Oroszlány,Tata..és esetleg onnan még föl Dobogókő...
..de minden ötletre nyitottak vagyunk...
AS tűrés?!
Igazából sehogy

3-4 centit ír elő a mocimhoz, szal azt meg szemre belövöm
Köszi, megnyugodtam...

Te hogyan szoktad mérni a lánc feszességét?
A patentszemnek az a hátránya hogy gyengíti a láncot, ezért az utcai motorokba nem is tesznek. Ha jól tudom 75 LE-ig ajánlják a legerősebb patentszemet.
Szal ha 60 LE alatt van a géped elvileg semmi baj nem lehet belőle.
Hi!

Kiderült, hogy patentszemes a D.I.D lánc, amit vennem sikerült, ellenben a kézikönyv azt írja, ne használjak a GS-hez ilyet. Lehet valami gáz belőle, vagy nyugodjak meg? (VX2-es, tehát megerősített, és a szerelőm is azt mondta, hogy 600-as GSX-R-en is ilyet használtak, annak sem lett semmi baja) Egyáltalán milyen kockázattal jár a patentszemes lánc?

Más:
Láncfeszességet néztem 100km után, 2,5-3cm között van. Ti hogyan szoktátok mérni? Ill. szükséges lehet új láncnál gyakran ellenőrizni? Én úgy néztem, hogy centit kihúztam 5 cm-re, a 3cm-t odatettem a lánc alsó szálának a tetejéhez és felemeltem amíg bírtam. Nem érte el a a 0-t, kb 0,5cm hiányzott... Ez jó módszer, vagy pontatlan?

Köszi a segítséget!

L.
lejelentkezés
itt is fájdítsd a szívem...
a zakáemté fórumon még nincs lejenzkezés
AKMT évadnyitó - szuper volt!
híjjál ! most szabadnapos vagyok
Ahogy érzed!
Akkor holnap bedobom nittelőszemet, majd csörgök.
Ez rágalom, én mindig úgy megyek ahogy kell :P
Múltkor hívtalak vonalasról, de nem vetted fel.
Most megint felhívlak, akarok kérdezni valamit.
Sajna nem tudok menni..de majd holnap elmondom.....meg aztán..mint már jeleztem...csak ritkán taposom ki a belét...a szaromnak