Na...hát ez van, de attól még a Suzuki, egy kurva jó márka és a GS500, kibaszott jó gép.
Figyelni kell rá, egyszerű, mint a bot, olcsó az alkatrész, olcsó a motor, keveset eszik, nagy élvezetet nyújt, ha mindent összeadsz, árában és kategóriájában a legjobb választás!
Van, aki szerelni, meg hegesztgetni szeret, mi ma is motoroztunk!
SV-vel etettem már meg 8-at.
De általában 7-el jártam.
De én nagyonhülyevoltam.
Nagygáz-nagyfék.
A fájdalmas akkor lett mikor 4 km-t toltam a visegrádi kútig a lepence végétől.
Azt is nézd meg mennyi van a Hondából és mennyi a Suzukiból.Alkatrész ügyben nem mindegy főleg ha bontottat is keresel.
A GS-t több mint 15 éven keresztül gyártották kiforrott konstrukció.Én azt vennék
Upsz, nekem még kb. 200km és a szelephézag... most nem kicsit nagy...majd az is hoz valamit a fogyin remélem, de már érzem, hogy a trükk a csuklómban van.
Szvsz. ha a pénz számít, akkor törekedj az egyszerűségre.
A Hondát nem hasonlítanám össze a 400-as bandittal, de pont egy havernak Suzuki 400 B van és amíg mi vígan pöfögünk, ő visíttatja, mert zéró nyomatéka van, ha meg ki akarja szedni a 60-62 pacit, akkor 6-8 litert bekajál, gondolom a Honda sem istentől kapja a kraftot, tehát mindennek ára van. Elég szar ám túrán, amikor mi kétszer tankolunk, ő meg 3-szor
A Honda egyébként rettentően szimpi, komolyabb teknika, de egy centit nem fogsz ránk verni szerpentinen (vagy legalábbis ataaa-ra nem ), ha meg igen, akkor azt GS-el is megcsinálnád.
Azt vedd, amibe beleszeretsz... mondom én, akinek egy 89-es első generációs GS500-asa van és nem bántam meg.
No, ez jól hangzik, remélem vmikor én is tudok csatlakozni a társasághoz. Bár addig még nekem is össze kell rakni a gépet, az alábbi tervek vannak az elvégzendő dolgokról:
olajdekni tömítés készítés
olajcsere
karbipucolás
fékolaj csere
valszeg jó lenne egy szelephézag ellenőrzés-állítás is
Na, megtört az átkom, 4,8-at evett a drágám, végre nem 5,2 , de nekem 183-at mutatott az óra, amikor nektek 190... eddig nem ment túl a 180-on még ha ledobtam a szakadékba sem...
Ninjanak más a hátsó fogaskereke, azért ehet kevesebbet, 500-al kevesebbet forog, valsz ez jött ki 200km-en.
ataaa meg F-es, ezért volt kettőnk között 4 deci, na meg az enyém 89, az övé 05-ös :D (mondjuk ő jobban tépte a száját...)
Skacok, köszi mindent, nagyon fasza volt...azért a kommunikáción még javítanunk kell
u.i.: legközelebb papucsot is hozok és ha megállunk átöltözöm strandcuccba
Ez a sz.r lenyelte a mondandóm felét. Na még egyszer:
Ha sikerül boltolnom egyet addig, akkor lehet. Bár most szegény vagyok, mint egy ma született bárány...de lehet hogy templom egere...
Két hét múlva robbantok bankot, remélem tetőfedő nem viszi el minden pénzemet, mert ezekre kéne költenem.
-szelephézagolás
-karbiszinkron
-olajcsere
-légszűr
Ha sikerül boltolnom egyet addig, akkor lehet. Bár most szegény vagyok, mint egy ma született bárány...de lehet hogy templom egere...
Két hét múlva robbantok bankot, remélem tetőfedő nem viszi el minden pénzemet, mert ezekre kéne költenem.
-szelephézagolás
-karbiszinkron
-olajcsere
-légszűr
Figyelni kell rá, egyszerű, mint a bot, olcsó az alkatrész, olcsó a motor, keveset eszik, nagy élvezetet nyújt, ha mindent összeadsz, árában és kategóriájában a legjobb választás!
Van, aki szerelni, meg hegesztgetni szeret, mi ma is motoroztunk!
Mégis Suzukim van és még egy darabig az is lesz
De általában 7-el jártam.
De én nagyonhülyevoltam.
Nagygáz-nagyfék.
A fájdalmas akkor lett mikor 4 km-t toltam a visegrádi kútig a lepence végétől.
Sajna a Honda jobb cucc, nem sokkal és nem annyival, amennyivel többe kerül, de jobb.
Azt is nézd meg mennyi van a Hondából és mennyi a Suzukiból.Alkatrész ügyben nem mindegy főleg ha bontottat is keresel.
A GS-t több mint 15 éven keresztül gyártották kiforrott konstrukció.Én azt vennék
Bár halkan jelzem meg 5 liter/100.............................
A Hondát nem hasonlítanám össze a 400-as bandittal, de pont egy havernak Suzuki 400 B van és amíg mi vígan pöfögünk, ő visíttatja, mert zéró nyomatéka van, ha meg ki akarja szedni a 60-62 pacit, akkor 6-8 litert bekajál, gondolom a Honda sem istentől kapja a kraftot, tehát mindennek ára van. Elég szar ám túrán, amikor mi kétszer tankolunk, ő meg 3-szor
A Honda egyébként rettentően szimpi, komolyabb teknika, de egy centit nem fogsz ránk verni szerpentinen (vagy legalábbis ataaa-ra nem ), ha meg igen, akkor azt GS-el is megcsinálnád.
Azt vedd, amibe beleszeretsz... mondom én, akinek egy 89-es első generációs GS500-asa van és nem bántam meg.
olajdekni tömítés készítés
olajcsere
karbipucolás
fékolaj csere
valszeg jó lenne egy szelephézag ellenőrzés-állítás is
Uh még legóznom, de jó lesz :).
Ninjanak más a hátsó fogaskereke, azért ehet kevesebbet, 500-al kevesebbet forog, valsz ez jött ki 200km-en.
ataaa meg F-es, ezért volt kettőnk között 4 deci, na meg az enyém 89, az övé 05-ös :D (mondjuk ő jobban tépte a száját...)
Skacok, köszi mindent, nagyon fasza volt...azért a kommunikáción még javítanunk kell
u.i.: legközelebb papucsot is hozok és ha megállunk átöltözöm strandcuccba
-légszűrőcsere
-gyertyacsere
-fékolaj csere
-teló olaj csere
-120-as első gumi
-gumik felszerelése
És ugye az állandó tankolás.
Lehet mától 2 szelvénnyel játszom a lottón.
Ha sikerül boltolnom egyet addig, akkor lehet. Bár most szegény vagyok, mint egy ma született bárány...de lehet hogy templom egere...
Két hét múlva robbantok bankot, remélem tetőfedő nem viszi el minden pénzemet, mert ezekre kéne költenem.
-szelephézagolás
-karbiszinkron
-olajcsere
-légszűr
Két hét múlva robbantok bankot, remélem tetőfedő nem viszi el minden pénzemet, mert ezekre kéne költenem.
-szelephézagolás
-karbiszinkron
-olajcsere
-légszűr
lécccci lécciii
Kibaxott fáradt vagyok,gyorsan be is vertem egy árpaszörpit
Jó gurulás volt,THX!