Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kocka véletlenül a hátsód?
Nekem is van egy pont, amikor átfordul a kocka , na ott riszál/radíroz a drága... a másik a fehér aszfalt...azon minden csúszik azt halihó...
Szerbusztok Motoros társak!

Tanácsot, segítséget szeretnék kérni, leginkább attól aki tud! :)
Van egy suzuki gs500F típusú mocim és szeretném megvédeni egy esetleges eséstől.
Találtam neten fényképet, arról, hogy miként helyezkedik el egy bukókeret. Ez már tiszta, csak be kell szereznem.

Ami fejtörést okoz: bukógomba és tengelgomba. Ebből milyen típus, méret az ami kell? Van-e különbség a gombák között? Márka? ...stb.

Aki tudna hasznos infóval szolgálni az sokat segítene rajtam.

Előre is köszönöm:

sipi85
A megfelelő vízelvezetéshez kell a rendes profilmélység is. Az utóbbi időben már kopásjelzőig lement a hátsó Lasertec-em, esőben valami gyalázatos volt. Pusztítóan alpári...
Amúgy Kakucson jól lehetett döntögetni, szinte el is tűnt róla a majrécsík. Közúton persze közel sem mertem/merem így dönteni.

Az új Contigo-k sokkal puhábbak, esőben is jól szerepeltek. (D.kő tetején kapott el egy orkán-zivatar, szél, eső minden. A cipőmben tocsogott a víz, tökig eláztam. Szó szerint. Az úton levelek, szirmok, gondolom csúszhatott rendesen, de szerencsére zakó nélkül hazaértem.)
Nyomvályúban álló vízben nem tudtam felúsztatni 130-as tempónál.. engem akkor meggyőzött. Két lasertechet koptattam el elöl. Egyik új volt, az elment 30ezret, a másik használt, az csak valami 17-et..
Na esőben mondjuk talán egyszer sikerült letesztelni, de akkor még nagyon pelyhestökű voltam, uh kb 30-40 között csorogtam az út szélén, ergo nem nagyon tudok érdemi tapasztalatot írni róla. Kipróbálnám szívesen egyébként, hogy milyen egy Lasertech újonnan, vagy tényleg normálisan tárolva, mert most úgy érzem, én húzom le a véleményeket, de ez azt hiszem nem a gumi hibája.
Szerintem ez csak simán aszfaltminőség kérdése.. meg persze hőmérséklet, külső légnyomás stb
Nem, hátsóm riszál általában!
A lasertech szögletes profilú gumi, ezért nehéz vele kellő rutin nélkül nagyokat kanyarodni. Nehéz rátenni az ívre, ha pedig sikerül lenyomni a motort, utána van egy pont amikor hirtelen billen.. de ezt meg lehet szokni. Esőben viszont közel van a verhetetlenhez ebben a kategóriában szvsz
Persze lemaradt a felsorolásomból a szarul tárolt megkeményedett verzió..
Astonblue most vett egy vasat..még eredeti gumikkal...nem tudom ,hogy miként tárolták..de bármikor fel merném tenni a motorra..
...amikor kezdő az ember..többnyire a közepe kopik
Volt vacak gumim...tudtam hol a határ....most baxottul tapadós van..és most is tudom hol a határ..
Ha csak 1% esélyét is érzem ,hogy eldobhatom a vasat akkor nem kockáztatok.. Inkább elviszem a gyáva jelzőt...de én valahogy szeretek élni...és sem nyomorék..sem ronda trancsírozott hulla nem kívánok lenni..
Mondjuk az is igaz, hogy az a Lasertech, amivel elhoztam a GS-t, az valami szörnyű volt, én meg kellőképpen balfasz voltam a nyeregben. Bukás, csúszás nem lett szerencsére, de mocskosul csúszkált bemelegedve is, nem is mertem dönteni, csak és kizárólag középen kopott. Utána lett rá használt Battlax, ég és föld volt a különbség. Mertem vele kanyarodni, nem is volt sok majrécsík. Aztán jött a Pirelli, szintén használt, de ez is tapad, és még tartósnak is mondanám. A Lasertechre mindenki azt mondja, hogy bevált, de nekem a legrosszabb volt. Mondjuk valszeg egy szarul tárolt régi tett rá a kereskedés műszakihoz, hiába volt meg a profil, beton kemény volt. Szóval, persze, elsősorban tudás kell, de nekem, mint kevés rossi génekkel rendelkező júzernek jó érzés, ha merek kanyarodni és nem riszál be :).
Pedig a gumi a jolly joker.
Meg a hideg 15-20 fok alatt csúszik.
Szembesütött a nap.
Van egy oldal ilyen................pedig a legkézenfekvőbb balfasz voltam és megesett a legegyszerűbb.
eladó vas

gondolom 3 killáért elvihető
A gumi volt a hibás ,hogy elestem típusú storyktól...annyira lúzer érzetem támad
Imádom ezt a gumis észosztást...Nem a gumi szokta eldobni a motort...
Ataaa-ra ez nem vonatkozik mert ő egy ámokfutó
Normális márka..megfelelő terhelhetőségi és sebesség index, guminyomás...és elővigyázatosság...
Ha ésszel motorozol akkor gond nem lehet...
Pályára pedig vegyél pálya gumit....
Amúgy a kátyúban,lószaron,gázolajon..és egyéb nyalánkságon...még a Világ összes tesztjét hazabaszó gumi is megcsúszik..ééés az a kanyar amin tegnap még meleg gumival a koptatót karcoltad...másnap hideg gumival nem biztos ,hogy összejön..
Uff..
Elsőkerékkel sikerült megcsúsznod körforgóba?
Bár imádom az ilyen oldalakat, ahol van egy szakértő és ott semmit sem lehet megtudni.A kérdésedre a választ csak a "Mi" általunk gyártott cuccokból lehet megkapni.Annó megkérdeztem a mr-n is, hogy milyen gumit vegyek, de csak olyan választ kaptam, ami nekik az érdekük volt.
Szóval fingom sincs, hogy melyik és mi volna jobb választás, még így évek múlva sem.
Tegnap kb 40km/h -val csúsztam meg egy körforgalomban a kijövetkor, amikor szinte nem is döntöttem.
Máskor meg lerakom a csizma orrát.
Kínosan ügyelek a keréknyomásra, mert minden indulásnál ellenőrzöm.
És néha így úgy amúgy össze-vissza riszálja a farát.
Itten ni:
Tesztmotor
Most olvastam utána:
BT003 RS
Sportból tudtommal nem adtak ki 2.-est csak roadból.
De lehet tévedek.
Pirelli Sportdemon-om volt már nekem is, de annyira nem tapadós.
A kérdés: VALÓDI sport-túra gumit előre? Pl. CONTINENTAL Conti Sport Attack 2.
Hát ez az.Na de melyik a f@szább?

nekem Pirelli sport demon... ez fasza, de nem próbáltam mást...
Szerintem a két elérhető gumi:
Pirelli sport demon és a Michelin pilot aktiv!
Aztán ennyi! De sajnos nincs itt olyan, akinek mindkettő volt és dönteni tud.
Nekem a Michelin van.
De örülök neki hogy ilyen sok hozzászólás jött rá és senki nem írta h ne vegyél olyat, mert szar, így kisebb a parafaktorom mostan mán. Meg beszéltem egy tapasztaltabb motoros ismerőssel is, aki még azt is mondta, hogy Hondában még a néccázas is jó. Ez az ő szájából kissé furán hangzott de hiszek neki.