Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint a tempó Akkor kezdtem lekuporodni a plexi mögé
Simán összejött,a kileccával követtem őket Nekem 6,1L lett a fogyasztásom.Szerintem az sem rossz..........
Nem eszik rendre 4 alatt. Nekem ma is 4,4 jött ki, tegnap előtt Mátrázásnál (az még tempósabb volt) 4,666.
Viszont durván egy hónapja meg amikor túratempóban 90-110 haladtunk huzamosan 3,7 körül volt.
2 kérdés:

Hogy a viharba fogyaszt nektek rendre 4 alatt a GS? próbáltam már én is papitempóban, de idáig soha nem jutottam. Most kicsit dúsabb keveréket kap, konstans 5 litert eszik, de korábban is meredeknek tartottam volna a 4 alattit.
Az a 190, ugye nem a sebesség akar lenni? Egyszer hajtogattam magam rá a tankra, kicsit belekarcolt a 170-be óra szerint, de el nem tudnám képzelni, hogy e fölé menjen. Jelzem, elvileg nem lelakott a gép, sofőr habtestű legény 75-80 kiloval, és csupasz a gép, ahogy Ganja-é is.
Szóval hogy sikerült ezt összehozni?
A pénz a legkevesebb. Tudd hogy értsd.
Ja az meg a másik. 120 és 160-as gumival 4 l alatt fogyasztott Ganjaninja gépe. Pedig volt ott hegymászás, meg egy kis 190-es is.
Most már én sem aggódom az átalakítás miatt.
Én is hulla vagyok, ezen a négy napon durván 1000 km-t mentem.
Azért már várom a jövő hétvégét...
40 pénzért elviheted az enyémet...kép és hang az adatlapomon..
pontsóó..tele vagy anyagilag?
..mert ha nem..inkább vegyél GS-t
..a próbához viszont vigyél kompressziómérőt..ha a hondát választod...és csak a saját szemednek higgy ne egy eléd tolt diagnosztikai lapnak..

...szerintem.
Nekem nem tudom ,hogy mennyi lett a vége..de hulla vagyok..és nyugodt is...nyugodt hulla...ezzel a fogyasztással ...Hö Hö
Mi lett volna ha takarékosan....mintegy öreg urasan vezetek?
kihoztuk a napból a legtöbbet...köszönöm nektek!
Mindenkinek jó pihit!
Legközelebb Világvége a túracélpont?
Szerencse kell hozzá. Két év alatt is szét lehet vágni egy hondát is, és 20 évesen is lehet jó állapotú még egy Komár i (mondjuk ez lehet túlzott optimizmus :) ), ha vigyáztak rá és karban volt tartva.
Csütörtökön kiderül. Engem kicsit a 93 rettent meg. Akkor már 15éves voltam :) De Hondáéknál nem lehet tudni. Remélem nem nyúlok mellé..
az tényleg szép állapotban van, sok sikert a próbához!
igen
motorház pécs?
No ilyesmi válaszokra várok. Nemhogy elbizonytalanított, de még meg is nyugtatott. CB400at néztem ki. Előtte a GS500 volt az Isten kezdő gépnek. De GS-ben csak a 2000 utániakat néztem most úgy tűnik nem lessz arra pénz, így néztem mást is. Honda CB400. 1993. Lehet régi, de ha jó és nem lelakott. Képekről korrekt. Csütörtökön megnézem Pécsett. Jó ez az öttá, de valahogy hiányozna az F1 filling. Már ha értitek. Robogó helyett kellene és most kezdem a jogsit is. Szal:D
CB5000 inkább olyan mint a GS, szintén megbízható, minőségibb motor, mint a GS, erősebb is, de sajna kevés van belőle, így nehezebb jót kifogni. És persze általában drágább is.
ES megis mivel tudnak ellent tartani neki?
Fasza volt a túra Urak!
Nekem Tatától Tatáig 380 km-re jött ki.
Bocs, de Zsámbék után nekem az ellenkező irányba kellett kanyarodnom, csak nem láttátok ahogy kalimpálok.
Aztán Ganjának küldtem egy SMS-t, de pont ő fordult vissza így nem olvashatta. Van ez így!
Nehéz ez a kérdés, kicsit almát a körtével összehasonlítás szaga van. A CB 400sor 4, pörgős, sportosabb kivitelű, kevesebb nyomatékkal (minden relatív, köbcentihez mérve értendő). A GS-en ott a két henger, egyszerűbb konstrukció, nyugodtabb túrázósabb vezetésre. Mondom ezt úgy, hogy nem vezettem még CB-t, de anno utánajártam én is. Itt már igazából Neked kell döntened, mit szeretnél. Az biztos, hogy a CB technikailag fejlettebb, vízhűtés, 16 szelep, azt nem tudom, hogy ez is változó szelepvezérléses e, mint a kis banditok. De itt jöhet ki a hátránya is: nem fiatal, kevés van belőle, sanszos, hogy az előző gazdája is sportosan használta, mert hogy ezt kívánja a gép. És asszem japán belpiacos, szóval alkatrész lesz hozzá, de nehezebben és valszeg drágábban. Neked kell ledönteni, melyik vezetési mód a szimpatikusabb, és hogy mersz e belevágni egy esetleg drágábban fenntartható, vagy problémásabb gépbe. Lebeszélni semmiképp sem akarlak, mert amúgy ahogy hallottam és olvastam, nagyon megbízhatóak, ez például a vmilyen szinten vetélytárs 400-as Banditról nem mondható el. Egy szerelővel beszéltem akkor, mikor a GS-em vettem (kb 3-4 éve). Neki volt 400-as CB-je, azt mondta, rendszeresen megjátszotta vele, hogy Bp-n felmegy a pályára, nyélgáz (180km/h) végig Horvátországig, és vissza, de nem tudta kinyírni a hondát. Szóval, nehéz a kettőt összehasonlítani, inkább az állapotnak kéne döntenie elsősorban, illetve, hogy hogyan akarod használni.
Néztem 400as CB-t kb a GS árában. Vélemény-ellenvélemény érdekelne. Direkt ebbe a topicba írok, itt látom a közösségi összefogást. Tehát Suzuki GS vs CB 400? CB500 nem érdekel, de ezirányú vélemény is jöhet!
NA ennek a videónak egész jó az operatőre. Jó kis home movie. Ennél még az én robbantóm is hangosabb. Nálam sem mindegy főleg ha alszik a gyerek. Nem az enyém de akkor is:)
Nem nagyon adja vissza...

Meghallgatom más dobos vidiket is, de szinte alig van különbség...
Sajnos nincs hangfelvételem. Amikor megvettem a jószágot, nagyon tetszett a hangja, aztán mivel sokszor lakótelepről kellett indulnom reggelente, jobbnak láttam lecserélni egy halkabbra. Márkajelzést nem találtam rajta, a végdobig gyári a rendszer. Saját hangosvideóm nincs, de ez talán hasonlít rá:
http://youtu.be/z23IWaVTIgw
Lehet engem is érdekelne...

Van esetleg hangfelvételes videód róla? Milyen márka?
Mi itt voltunk tegnap:

Túra

Nem nagyon álltunk meg fényképezni, a kanyaréhség győzedelmeskedett...