szerezni kell ipari láncot, amivel a daruk, vagy a hajók vannak rögzítve, vagy mittudomén, a diszkáverin volt.... na, azt nem vágják el, igaz, nem is viszed magaddal a GS-en......
Ott a nevem is a kép alatt. Még én küldtem nekik anno, mert nem volt egy árva kép sem a típushoz rendelve. Aztán hónapokig néztem hogy kiteszik-e..de nem tették, egészen mostanáig
Mondjuk anno olvastam egy tesztet valahol, ott az egyik legolcsóbb láncot hozták ki majdnem győztesnek, mert olyan szar anyagból készült, hogy flexelésnél rákenődött a tárcsára, és egyszerűen nem tudták ezért elvágni. Kínában már ilyen jól működik a tervezés:).
Én 9.kerben voltam albérletben, új építésű társasház volt, pár hónapot velem volt a gép a mélygarázsban egy csőhöz láncolva. Mondjuk nem is aludtam nyugodtam. Nekem SXP láncom van, asszem 20 körül vettem a Klinikák metrómegállóval szemben az Üllő úton, bolt nevét elfelejtettem. Anyag van benne mondjuk, dög nehéz, meg úgy van elvileg a láncszem és a lakat is alakra préselve, hogy elvileg nem könnyű elvágni. Gyakorlatilag meg tényleg csak késleltetni tudok a tolvajokat sajna. Az igazán jó minőségű cucc az ABUS, csak sajna nekem nem volt arra dellám. Ha panel, akkor esetleg játszhat még a kukatároló, itthon nekem is az lett átalakítva "garázzsá", persze le kell a többi lakóval beszélni. Ha utcára kerül a gép, akkor pedig lehetőleg vmi portás, vagy éjjeliőr mellé, össze kell vele spanolni és havi rekesz sör minimum. És utcára sztem tényleg kell az ABUS, bár az is igaz, hogy a mélygarázsban -3-on szereltük 2 órán keresztül haverom Swiftjét, és hétköznap délután 4 óra körül senki nem jött, ha értettünk volna hozzá, bármelyik kocsit elvihettük volna.
Na, ma nem hittem a borult időnek és elintéztem pár dolgot egy kis gurulással egybekötve, 125km leginkább város és környéke...nagyon jól szuperál a cucc!
15-16 fokokat mutatott mindenhol hőmérő, de motoros gatyában, betét nélkül, nyári dzseki béléssel, aláöltözve nem is éreztem
Most két lehetőségem van, vagy berakom itt egy "őrzött parkolóba", ahol le kell láncolni és szabadban van, mindez havi 7 rugóért, vagy keresek egy garázst, mert közben a házba költözött egy 400-as bandit is, neki is ez a baja... de egy kurva garázs sincs kiadó az Allende parkban...
Ok, milyen láncot érdemes venni aminek van is értelme?
Én egy évben 2szer, de inkább többször rászorulok erre.
Alig voltam motor közelben mostanában, de 1 hónap alatt úgy belefutott 800 mérföld a motorba, hogy észre se vettem. Pedig heti 2 nap ha rá tudok ülni.
100 helyett 98,5....ahhoz képest ,hogy amikor 100-at mutat...uszkve 90 a valós tempód...
..ha gurulsz...mérj le egy kilométert pontosan...meg fogsz lepődni..
Neked a 120 és 150-es gumiknál mik a per értékrk? 60 vagy 70?
Első hátsó is érdekelne.
Valamint felszerelés után mennyire változott az ülésmagasság (ha változott egyáltalán) és mennyire tér el a km óra az átalakítás előtti állapottól.
Ha esetleg sebességbeli és fogyasztásbeli eltéréseket is tapasztaltál, az is érdekelne.
SXP lezáró lánc
Mondjuk anno olvastam egy tesztet valahol, ott az egyik legolcsóbb láncot hozták ki majdnem győztesnek, mert olyan szar anyagból készült, hogy flexelésnél rákenődött a tárcsára, és egyszerűen nem tudták ezért elvágni. Kínában már ilyen jól működik a tervezés:).
15-16 fokokat mutatott mindenhol hőmérő, de motoros gatyában, betét nélkül, nyári dzseki béléssel, aláöltözve nem is éreztem
Most két lehetőségem van, vagy berakom itt egy "őrzött parkolóba", ahol le kell láncolni és szabadban van, mindez havi 7 rugóért, vagy keresek egy garázst, mert közben a házba költözött egy 400-as bandit is, neki is ez a baja... de egy kurva garázs sincs kiadó az Allende parkban...
Ok, milyen láncot érdemes venni aminek van is értelme?
Alig voltam motor közelben mostanában, de 1 hónap alatt úgy belefutott 800 mérföld a motorba, hogy észre se vettem. Pedig heti 2 nap ha rá tudok ülni.
..egyszer elcsesztem...6200-nál cseréltem....a spúr mindenemet
Az XJ-n 6400 kilométerenként kell olajat cserélni, az 4000 mérföld.. 90ezer kilométer alatt megspórolok 1 olajcserét
..ha gurulsz...mérj le egy kilométert pontosan...meg fogsz lepődni..
És ha megyek 100 000 km-t, csak 98 000 fog mutatni!
Neked a 120 és 150-es gumiknál mik a per értékrk? 60 vagy 70?
Első hátsó is érdekelne.
Valamint felszerelés után mennyire változott az ülésmagasság (ha változott egyáltalán) és mennyire tér el a km óra az átalakítás előtti állapottól.
Ha esetleg sebességbeli és fogyasztásbeli eltéréseket is tapasztaltál, az is érdekelne.
lassan én is előhozom a motoromat.