Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Csomót kötne saját magára a motor annyira szar a futómű."

Ezt a Vinkler mondta?
Csak mert olvastam ilyet mástól is, lehet lopta? (mármint a más)
Nem lennék meglepődve.
Lassan faragásra érett a járgány.
Honda vf500-ról vélemény?
Persze a mostaniakhoz már nem lehet hasonlítani...hisz nem mai konstrukció.....de nem is a futóműve miatt volt álommotor..
mondjuk egy olyan semmire sem való motor...de állat mód néz ki..és úgy is megy
Mondjuk az a pilincka első futómű és fék nem a vmax teljesítményéhez van kitalálva.
De lehet mivel én futóműfetisiszta vagyok csak rémeket látok.
A Vinkler mindenhez ért...mondjuk azért lett kissé kultikus a V max
Hogyismondta a Vinkler?

Csomót kötne saját magára a motor annyira szar a futómű.
"350 ájrót" ez is megérne
550-es kéne akkor már inkább szerintem. Kicsit elterjedtebb mint az 500-as
Most ezzel szemezek....
350 ájrót megérne.


Ha egyszer még ne adj isten visszavásárolnám a GS-t, menne rá az OT rendszám
Magasabb futóművet alá.Haspáncélt felvezetni a kipuffot scrambleresen és hajrá.
Pedig jobb mint amit kinéznek belőle
hát igen, a GS nem annyira terepre való....
Nekem is. Lehet ilyesmit hozok ki belőle jövőre.
Ez így ebben a formában nagyon tetszik!
Hol szoktad nézni a külföldi motorokat?
Erősen filózok egy 125 V2-n...vagy egy yami tdr-en
Ha sokat megy kenés nélkül akkor annyira nem.

Olajozó nélkül esőben sokat használt motoron drasztikusan csökken a lánc élettartama (tapasztalat), meg ha sokat van terepen, homokban használva (ott ugye TILOS fújni, ergo szárazon van a lánc) akkor is.
Bár rajtam kívül nem sokan használják a GS-t túraendurónak
Fúú dá gonosz!
Inkább a vidit tennéd föl .
és láncot akkor kell cserélni, amikor kakukk, azért 20 ekm szerintem nem sok egy jó minőségű láncnak. persze ártani nem árt, csak lehet, hogy még simán elmenne 10 ekm-t.... De hogy a 30 ekm-nél második szett is cserés, az kissé gyanús.
Vagy esetleg a telefonomból keressek?
Mondjuk amikor a fantasztikus 4-es egy tagjának öltöztél?