ha jól néztem, 35-40Nm, a megfelelő sorrendben. Mellékelem a képet, remélem vhogy meg tudjátok nézni (telón). De lesz ott még másik csavar is, A-val jelölt, qaz ahogy nézem, 7-11 Nm. Jó munkát!
Még egy gondolat a sötétített lámpáról.
A kocsimon (renault 19) gyárilag sötétített a hátsó lámpa müszakin nem volt gond vele.
Szerintem a vizsgabiztos menstruált mikor vitted a motort müszakira.
Hali. Be volt libkelve, de nem talalom, hogy a 89-es gs500-amnak mekkora nyomatekkel kell a hengerfejet lehuzni? Ha valakinek megvan a link, jelezze kerlek! Elore is koszi!
Amit irtam az saját tapasztalat.
Mindig a sportkipuff volt rajta és látta a vizsgabiztos hogy bele van ütve a homologizácíós szám(megnézte) nem foglalkozott vele többet.
A xenon az egy más történet mert azt én is láttam hogy egy kocsiból kiszedették az utólag beépített xenont.(ennek feltétele hogy állítható és mosó legyen a fényszórón-motoron állítható legyen.)ha ez nincs akkor bukta.(én sem rakok bele ezért xenont)
Nekem is szóltak a led h.jelző miatt(fehér volt benne ) de ezért nem
buktattak.(kimagyaráztam!? )(sok kocsi gyárilag ledes lámpával jön ki,és lehet kapni már homolog "nappali" led fényeket.)
Ha megbuktatnák a homolog cuccokért a motorom akkor nekem megérne egy kört az ügyvédnél.
Persze a homolog cuccok mindig drágábbak.
Pedig ma magyarországon nincs olyan jármű amit ne lehetne leműszakiztatni.
Haverom a mercijét (még egy olyan leélt autó nincs, talán csak az ő másik, melós autója) 25 rugoért áttolta a műszakin (pedig ahhoz hogy az átmenjen egy szabályos vizsgán, ennek az összegnek a többszörösét kellett volna rákölteni)
(nem tudom hova vitte, de boldogan újságolta hogy két évig "nyugodtan" aludhat.. már ami a papírokat illeti. Valahol Budapesten történt a vizsga)
Sajnos ebben már nem biztos, hogy igazad lesz!
Ahova hordom a motort műszakira, a múltkor egy MZ-s kollegát ránézésből kivágták.Mondja neki a vizsgabiztos, hogy nem eredeti a kormány rajt.Mondja neki a tulaj, hogy kb 10-15 éve ide hordja és mindig így ment át.
Mondja neki a vizsgabiztos, hogy ezentúl már nem lehet és ne is fizesse be a díjat, mert meg fog bukni.
Szerintem szigorítanak mindenen és a xenonért meg a kipuért harapnak.
Engem a ledes helyzetjelző miatt vágtak meg, de szaladtam a shell kúthoz és vettem egy rendes izzót.Akkor meg a sötétített lámpába kötött bele.Na az is lekerült.
Kérdeztem a vizsgabiztost, hogy mi van, akkor ha felborulok és nem kapok eredeti alkatrészt, csak utángyártottat.
Aztán csak hümmögött!
Volt egy kisöreg egy miniatör traktorral, amin látszott hogy az élete van benn.Frissen festve makulátlan állapotban.Tényleg enni lehetett volna a motorról is.Azt két vizsgabiztos nézte, hogy az öreg 2órán keresztöl üt egy csapszeget, ami eredetileg nem volt ott és kiszedették vele, de be volt gyógyulva!
Azt hittem az eszem megáll!
Üdv.
Én azt mondom hogy megéri sportdobot rakni a gépre,mert szerintem a "nagy" hang kelléke a motornak.
Amire figyelni kell hogy homolog legyen a kipuff és akkor se müszakin se a rend őrei nem csesztethetnek.
Ha nagyobb hangot szeretnél, akkor előnyös.Városban roppant szépen szól majdnem mind, viszont napi sok-sok km után szétmegy a fejed ha túrázol.
Gondold át.
Számolhatsz egy kis benzinnövekedéssel, mert hát szebben szól, jobban húzod neki.A karbit át kell állítani hozzá, mert a nyitottabb áramlás miatt megváltozik a beállítás!
Ha meghallgatsz egy jó tanácsot, akkor nem vágod le az eredeti rendszert, hanem veszel egy másikat és azt vágod szét.Az meg tartalékba megmarad.
Műszaki vizsgán nálunk már simán dobálják vissza az átalakított motorokat.
Meg ha esetleg nem jön be a hang, az eredeti még visszamehet.
Én vettem anno 20000-ért egy komplett herélt rendszert, ami szép rozsdamentes volt.Tettünk egy perforált csövet bele (37mm) és kitömtük gyapottal.SV650 bódis dobbal kicsit elbújt mögötte.Beszarás hangja volt.De 50km után azt hittem soha nem érek haza, hiába dugtam be a fülem, mert rezonált az agyam is!Sajnálom, mert gyönyörű volt. remélem aki megvette használja is boldogan!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
A láncom, 0.1mm-rel túl van a határértéken. 21 láncszem 319.4mm nekem 319.5 lemértem 2x is tolómérővel. Meddig lehet ezzel még járni?
A lánckerekek így néznek ki: Első1 Első2 Háttsó1 Háttsó2
Eddig pár száz km-el több mint 30000km van a gépben. /remélhetőleg/
Mi a véleményetek?
(Ja még valami a citrom illatú Ciff csodaszer, az összeragadt láncspray maradványt tökéletesen lehozta a kezemről, ezzel szemben az Ultraderm NEM.)
Pedig úgy terveztem, ráfogom a kipucolt benzinszűrő kipróbálása végett futandó "kört" egy ilyen kiruccanásra, de ha úgy nektek jobb, akkor majd máskor. Végülis, már megszoktam a hangot, és tudok együtt élni is vele. Ez, gondolom, sok bajra gyógyír
null
http://youtu.be/KmfkhLE0Cog összeszerelés (hengerfejtől kb)[/L]