Finom leszek és nőies, ha az enyém nem kezdte volna zabálni az olajat és nem füstöl, mint egy gőzmozdony, hozzá sem nyúltam volna...
Ha van választásod, motorozz és ne szedd szét, ami működik, békén kell hagyni... nekem nem volt választásom.
Nincs mit, az a lényeg, patent lett a szekér. Őszintén én is filózok most már azon, hogy megkoptatom a térdem és kipeckelem a szám a nyáron (szopás), merthogy szelepszár-szimmeringeket akarok majd cserélni, szelepeket becsiszolni, ilyenek. Szóval szerintetek nem jön le a hengerfej a blokk kivétele nélkül? Merthogy nekem valszeg helyhiány és egyebek miatt ez lenne az igazán orál része. Meg jellemzően egyedül szoktam bütykölni. Na mindegy, majd még alszok rá egyet.
Most őszintén, amikor ilyen idióta kérdéseket tesznek fel itt is havi rendszerességgel, hogy gáz-e a 30ezer km-es GS, szerinted ki meri megmondani, hogy 60ezer van az övében?
az airbox vissza tétele tényleg szopacs, mert egyik oldalt a benzincsövek mennek, a másikon meg kábelek, és ezeknek megvan a beugró rész, de abba bele kell csúsztatni, és közben az airbox aljáról se menjen le a cső...... minden hely ki van használva....
Végülis annyira nem.De hogy a hengerfej sosejön ki blokkikapás nélkül az fix.
És gyakorlatilag hagyma elven van megépítve mint minden mostani motor.
KB 3-4 réteget kell lehámozni amik szorosan egymáson vannak.
Jó játék.
Néha szinte szeretnék szétkapni egyet-kettőt.
Ha több pízem lenne tuti összedobnék egy balesetes cuccot játékból.
"Költségek:
henger-dugók 33.000.-
tömítéskészlet 23,000.- körül.
olaj ...igény szerint, nekem repsol 10W40 sintetico ment bele, titok áron, de mondjuk 7000-9000 lenne + olajszűrő.
és a balekságom tank gumifaszom előre, 1600 huf + postaköltség 1400.- ..azért van itt agy"
Tök jogos, mert ebben benne van, hogy a váz jobb oldala, egy segédváz, amit egyben kicsavarozol, tehát még szerelőbarát is...
Ha ez egyben van...elképzelésem sincs mekkora szopás...
Xj kérlek szólj bele, ha faszságot írok, de kb. elmondom mi volt a menet..
Talán azoknak is segítünk, akik szerelőhöz viszik, hogy legyen viszonyítási alap.
Hengerfejet lekapni, benn hagyott blokkal, szerintem felejtős, ha egyáltalán kifér, mert így utólag, szerintem egy faszság...
1 óra 15 perc alatt egy jó szerelő egy segítővel, aki adogatja a szerszámot és képes egy-két csavart közben kikapni (ez vagyok én ) sima liba, de ebben benne van, hogy lejön a hengefej-henger, vezérlés bejelöl, elcsomagol.
Utána elment a hengerfej, sikolás-szelepillesztés-szelepállítás-tehát korongozás-szelepszár szimering csere, ez pár nap, közben tömítés készlet megrendel, meg ami kell. http://motoroswebaruhaz.hu/
Ajánlom, korrektek, telefonon kell rendelni, postaköltség 1400.-, tök pontosak, ha szerdát mondanak, szerda.
A papír tömítések kivételével, szinte minden belement!
Közben kiderült, hogy az elvben 50 ezres henger csúnyán meg van húzva, kuka. Ebay, henger kiválaszt megrendel, 17 ezret futott németeknél, hónolás és felület tökéletes... ha ez 17 ezres, akkor az enyém 100 volt...mellékesen a dugókat is küldi vele, amivel spóroltam egy gyűrűgarnitúrást, tökély.
Na ma összerakjuk... blokk összerak, elfelejtettük kinyomtatni a manuált és mindent lefotóztam szétszedéskor, kivétel a vezérlést...faszom, XJ emlékezett, de tuti ami biztos, Ninja felhív, ő kikeres, egyeztet, szuper, közeben fórumon help, mennyivel kell lehúzni a hengerfejet? Thx :D
Aki azt mondja, hogy a fórumon a G S-esek nem segítőkészek, szopjanak le egy néger elefántot!
menne fel a szelepfedél, de a buzija tele van nyomva tömítővel... na itt jön az a rész, amit nem tudsz megfizetni, mert nem hiszed el, 50 perc kaparászás, hogy tisztán csak tömítéssel rakjuk össze, nekem ne menjen bele gumifos...
Blokk berakása, hát nem egyszerű, be kell játszani, biztos van trükk, de egyszer csak bepattant a helyére, 10 percig szenvedtünk, majd én rágyújtottam és egyszer csaj szólt XJ röhögve, hogy nem tudja mit csinált, de bent van, hozzam a csavarokat
Ekkor közölte, hogy hamarosan próbakör...aha...persze...
a legnagyobb szopás a rohadt légszűrőház berakása...ha szarul kábeleztél, nem fér be...kb 3-szor kábelezte át, mire bement a ház szépen, hogy ez gyárilag hogy van, nem tudom, de már le is szarom, most fasza!
Na utána még volt mit csiszolni, de már sínen voltunk.
Az első durrogó indítás kipuf nélkül, féktisztítóval, maga volt az álom...utána már csak röpke óra és próba.
Javaslom, ha valaki nekiáll az elsőnek, mindent fotózzon, még a váltókar állását is telefonról néztem vissza!
Költségek:
henger-dugók 33.000.-
tömítéskészlet 23,000.- körül.
olaj ...igény szerint, nekem repsol 10W40 sintetico ment bele, titok áron, de mondjuk 7000-9000 lenne + olajszűrő.
és a balekságom tank gumifaszom előre, 1600 huf + postaköltség 1400.- ..azért van itt agy
és a lényeg... kurvára nem tudom, mennyi lenne szerelőnél, de kb 5 óra meló...
Egy viszont biztos, pillanatnyilag nekem van a legfaszább 89-es GS500-asom a világon
Nagyon-nagy köszönet! Ezer hála, nagyon sokat segítettél!
Ninjának pedig köszönet mindenért, beugrott, hazament és még ott is kikereste nekünk amit elfelejtettünk lefotózni a vezérléshez...
Persze leginkább XJ900-nak köszönöm!
Na, tökéletes a vas, sőt... szebb lett a hangja, beton az alapjárat, valahogy kisimult, és sokkal erősebbnek érzem, pedig alig pörgetem, semmi füst és valami hihetetlenül sima...ha kcsit szusszanok, lehet leírom a szopás fő irányvonalát, hacsak meg nem előz XJ...
Viszont a lánc megnyúlás kissé zavar.