Szerintem ezt most hagyd ki, mert szerelni fogunk, ha bandázunk, soha nem lesz motorom, ha kész összefutunk és meghallgatjuk.
Elugorhatsz, ha XJ megmondja a címet (én csak odatalálok ), csak össze kell végre raknunk...
Akkor elvileg nekem is ott lenne a helyem, együtt lenne a triumvirátus, a motorszerelés mellett mellékesen meghallgatandó a titingelést, ha még van a motoromban
Ha valaki sokat beszél a benzintyúkjával, vagy van haver akivel sokat motorozik eggyüt annak nagyon tudom ajánlani, 120 ig sima hangerőn beszélve tökéletesen hallgató 140 nél határozotaban kell beszélni de érthető, szal nekem marhán bejött Ja igen a két sisak amivel tesztelve lett az egy Lazer Bora és egy Lazer valami :D ami 35.000 volt
Kellemesen ég a kezemen a bőr, drága benzinnel ápoltam... de legalább elvileg (!) tiszta a tankban a szűrő. Ezt is azzal a pasztával szigetelve tették rá az őszi tankpucolás után, és kis lebernyegek tapadtak a benzin útjába. Ha ezek után is nekiáll fulladozni, akkor már csak a benzincsap marad... meg az újabb bosszankodás.
Debizony.. :) Közel 35 éves motorról van szó, gyári, digitális fokozatkijelzője van :) Ismerem a Proptechet, ez sajnos nem úgy működik, pedig már arra is gondoltam :D Falsot nem szív, le van az egész tömítve szépen... Én arra gondoltam esetleg, hogy az áramkör szakadása miatt a gyújtás megzavarodott kicsit... :) Sajnos nincs lelkierőm most ezen agyalni :) Majd inkább megnézem később...
No én ezért járok motorral melóba.
Ugyan csak napi 20km, és BP-en belül :-( de az is valami.
De optimista vagyok, nem olyan tuti ez az időjárás előrejelzés, mivel erre a hétre egész hétre eső volt jelölve a z elmúlt héten.
Tedd üresbe...akksi le...az resetet nyomhat a fokozat kijelzőre...mert gondolom az utólagos beszerelés...
A "Torpanikot" nem értem... De ha csak egyet ránt..és utána megindul..az lehet sok mindentől...főleg fals levegőtől...mert ugye a karbi tiszta!
Nem hinném ,hogy a biztosíték okozná....bár vannak még csodák..
Melyik is az a bizonyos biztosíték?
Sziasztok! Bő egy hete én is GS500 tulaj vagyok, bár az enyém egy 78-as évjáratú 500 E.. Karbipucolás, miegymás után beletettem 50 km-t körülbelül, most torpanik kicsit, bár igazából nem is ez a probléma, a gondom az, hogy menet közben az egyik biztosíték kicsúszott, akkor a fokozatjelző átugrott 8-ra, aztán ahogy kapcsolgattam 5,8 és 9 között váltogatott. A biztosítékot visszatettem, de még utána is 8-on maradt a fokozatjelző, még majd este megyek vele egy kört, hogy torpanik-e most is, kíváncsi vagyok, hogy lehetett-e a torpanás a biztosíték miatt.. No de kérdésem.. Mitől "maradt 8.-ban" a motor? :D
Elugorhatsz, ha XJ megmondja a címet (én csak odatalálok ), csak össze kell végre raknunk...