Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rosszul tudod,japán-albán közös munka
Azért a Skoda nem véletlenül Japán
Szerencsétlen... gondolom eldobta és felrakta azt a fura alien fejet... egyébként nekem nem tetszett, de legalább egyedi volt.
De hát a kendácsolást én megelőzésnek gondoltam.....úgy csinálok mint aki gondos gazda.....túl gondos gazda!
Erre csak annyit ,hogy a skodákban sorra mentek tönkre a gyújtáskábelek......de nem nálam! Én még az eredetit használom!
12 év és 538 e Km.
Kábelt Budaörsön hol vettél? Megírnád pls?

Ha hálózati bolt, az mák, ha nem, akkor vakarhatom a fejem, hogy Szolnokon hol tudok találni...
Minnyáá tsssörgök!
Azért az a kakukktojás mert mint én is és a Motorrados szerelő is berakta az E tömítését...és ugyanazt produkálta a motor.
Bármikor...mindig vannak otthon...
Akkor miért a tömcsi a kakukktojás? Hiszen a két különböző kartelhez kétfajta tömcsinek kell lennie. Szerintem.
Az nem mindegy..hisz az F-nek van kivezetése az olajhűtőhöz.. Azt is tartalmazza a szettem
Mikor mehetek?
Hali Ninja Mester! Szerintem a kartel sem mindegy.
Megvan a holmi....
Hát ez remek, remek... utolsó tippként még ki kéne pucolni a tankbéli szűrőt... mert szépen elmentem ma is Pestig, meg vissza Vecsésig is, de az elkerülő szakaszon négyszer állt le a vas. Ezután kapott benzint csordultig, 12 liter ment bele, de utána is hörpölgetett, bár nem állt le. Úgyhogy holnap tanklevétel, és szűrőpucolás. Jaj, de várom már.
Andrettis brigád! XJ ,Krissal!
Amit láttunk Gs-t azzal az érdekes fejidommal és fura festéssel..
Ma láttam egy tréleren...az a jópofa lámpa kínai utángyártott...és szanaszét olvadt...így okozva nem kicsi elektronikus káoszt...
szegény tulaj...pedig jól nézett ki...
Nem adom el..mert ha megválok a vastól...és a leendő tulaj úgy szeretné..akkor adom hozzá az eredetit.....minden amit átalakítottam...úgy lett megoldva ,hogy vissza lehessen csinálni..
A GS lámpa eladósorba kerül? Lehet, hogy érdekelne.
az jó kombó..és árban sem gáz..
Bi bi biiii Van már "tök" lámpám...
..de az már nem bi bi biii...hogy lesz vele meló rendesen...
...amúgy mégis csak bi bi biii...mert potom 1500 pénzt fizettem érte...
Pont neked (vagy GS tulajoknak) találták ki: Metzeler
hàtul az eredeti felnin max 140 de az nem stabil vagy felnicsete és max 160 ami bele fér de az 4,5" felni.
Még nagy tapasztalatom nincs vele, nem olyan régen van meg a motor, az viszont látható volt, hogy hamarosan cserés lesz. Egyébként nem éreztem vele problémát, hidegben riszált egy kicsit, de néhány kilométer után már az sem volt érezhető - ez nem tudom, hogy a kopásból vagy a hőmérsékletből fakad-e, lehet, hogy a kettő együtt.
Tényleg, hogy van ez a "hízlalás"? Meddig lehet elmenni elől-hátul? 130-tól hátul mennyivel lehet eltérni fölfelé?
Attól függ mennyire vált be?
Stabil volt így, bátran tudtál vele dönteni?
Érdekelne is a dolog, mert lehet én is felhízlalom az elsőt meg a hátsót is...
Köszi a tippeket, én is a gyári paraméterek felé hajlok, de ilyen 110-130-as kombót párban eddig nem nagyon találtam a neten. Lehet, hogy "külön-külön" vásárlás lesz mégis...