Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Esetleg akit érdekel GS500 1990-2009 szervizkönyv F-es is.
pw:gs500
Kéne.
És egy nyomatékkulcs is.
Nem árt lehúzni rendesen.
Nindzsa, Ataaa: köszi!
Ha van rá mód akkor azzal, de ha nincs, megoldható egy 35-40 cm-es hajtókarú dugóskulccsal.
Majd miután mentél vele, próbálj még utána húzni és minden f@sza lesz!
A hátsóra gondoltam elsősorban, azért is kérdeztem, hogy elkél-e egy légkulcs? :)
zéger
Az első fogaskereket zágergyűrű tartja az nem problémás. Viszont a hátsó csavarokhoz melegíts be rendesen.
Korrekt cuccot kaptál?
Ára: 10.000 Ft
Sziasztok!
2007-es GS500-hoz van egy gyári dobom katalizátorral. 10.000km-t futott szép állapotban. /06 20 973 2612/
Hali!
Nekem tegnap jött meg a hengerem, dugókkal, egyenlőre magamat mentem! :D
Házilag! bikán meghúzod...bár önzáró...azért a menetet ne szakítsd meg:)...Jahh..ha már leszeded..akkor a menesztő gumikat és a helyét is pucold ki..és zsír a csapágyakba..
Nem érkezett még a felmentő-csipetcsapat? Krissal, XJ, Nindzsa?
Csak rendbe jön egyszer! Megvallom én már valószínűleg feladtam volna helyedben. Kitartás.
Nekem volt olyan Cz-m, amelyik 8 évig szívatott. Minden évben egyszer széthúztuk a blokkot kísérleteztünk, senki nem jött rá a hibára. Mindig egy év kellett, hogy rá vegyem magam egy újabb kísérletre, addig "pihent ." Mindig megfogadtam, betolom a Dunába, aztán mégsem. Aztán végre rájöttek a hibára, átfújtak a hengerek, megcsinálták. Nagyon ment, de rá pár hónapra ellopták. Az a motor meg volt átkozva. Vannak ilyen szériák.
Még egyszer: kitartás!
A fogaskerék házilagos cseréje mennyire bonyolult művelet? Kell-e hozzá pl. légkulcs vagy valami kraftos szerszám? Nyomatékkulcs? Vagy elég "bika módra" meghúzni?
A nagy keréken -3 fog 500rpm minusz.....

..amúgy 3000 rpm alatt az enyém nyavajog.. 7000-nél nön meg a kánaán...persze a moddingolt fogaskerékkel..
Arra nem célszerszám kell? 3-4000 ft. /Shox
K.va jó! Mit összekerestem ilyet! Már csak csemege volna, ha egy kagylódiagramot is sikerülne keríteni.
Mivel ez egy olyan út volt, ami majd' egy kilométer hosszú, nyílegyenes, dimbes-dombos, de jó minőségű, és "magán", tehát nincs szembeforgalom, ilyen próbálgatásra ideális, és rá is érek pillantgatni, de az esetenkénti feltámadó plusz szél miatt ez tényleg csak pillantgatás... és igen, azt hiszem, hármasban mentem ilyen paraméterekkel. Szóval megyeget.
Ma mindenesetre beértem Pestre, nem állt le a gép, 5-6 ezer között jöttem, bár volt párszor olyan "erőhiány" érzetem, hogy hiába húzom, nem akar menni, meg szaggatott párszor... aztán magára talált, de ez még mindig nem az igazi. Azért többnyire élveztem.
Nyomaték és teljesítmény görbék
Sziasztok!
Szaktanácsot szeretnék kérni. Le szeretném venni a lendkereket és nem jön. A csavarja ragasztós volt, valószínű a kúp is be lehetett kenve. Már próbáltam melegíteni is. Valakinek ötlete?
GS500E 93'
Jól írtad: nyomatékocska. A nyomatékcsúcs 30%-ára (se) tippelnék 2500-3000-es fordulaton.
kösz ! a sebességre nem is, a "NYOMATÉKRA" -ocskára voltam kíváncsí
Nekem bőr a kesztyűm, adtam neki kék Niveával és finom puha lett
6.-ban oszd el 50-nel a fordulatszámot, és kb. megkapod a sebességet km/h-ban. Tehát 3000-nél kb. 60-nal mész, ha mindegy áttétel, gumi stb. gyári.