Ha van rá mód akkor azzal, de ha nincs, megoldható egy 35-40 cm-es hajtókarú dugóskulccsal.
Majd miután mentél vele, próbálj még utána húzni és minden f@sza lesz!
Házilag! bikán meghúzod...bár önzáró...azért a menetet ne szakítsd meg:)...Jahh..ha már leszeded..akkor a menesztő gumikat és a helyét is pucold ki..és zsír a csapágyakba..
Csak rendbe jön egyszer! Megvallom én már valószínűleg feladtam volna helyedben. Kitartás.
Nekem volt olyan Cz-m, amelyik 8 évig szívatott. Minden évben egyszer széthúztuk a blokkot kísérleteztünk, senki nem jött rá a hibára. Mindig egy év kellett, hogy rá vegyem magam egy újabb kísérletre, addig "pihent ." Mindig megfogadtam, betolom a Dunába, aztán mégsem. Aztán végre rájöttek a hibára, átfújtak a hengerek, megcsinálták. Nagyon ment, de rá pár hónapra ellopták. Az a motor meg volt átkozva. Vannak ilyen szériák.
Még egyszer: kitartás!
A fogaskerék házilagos cseréje mennyire bonyolult művelet? Kell-e hozzá pl. légkulcs vagy valami kraftos szerszám? Nyomatékkulcs? Vagy elég "bika módra" meghúzni?
Mivel ez egy olyan út volt, ami majd' egy kilométer hosszú, nyílegyenes, dimbes-dombos, de jó minőségű, és "magán", tehát nincs szembeforgalom, ilyen próbálgatásra ideális, és rá is érek pillantgatni, de az esetenkénti feltámadó plusz szél miatt ez tényleg csak pillantgatás... és igen, azt hiszem, hármasban mentem ilyen paraméterekkel. Szóval megyeget.
Ma mindenesetre beértem Pestre, nem állt le a gép, 5-6 ezer között jöttem, bár volt párszor olyan "erőhiány" érzetem, hogy hiába húzom, nem akar menni, meg szaggatott párszor... aztán magára talált, de ez még mindig nem az igazi. Azért többnyire élveztem.
Sziasztok!
Szaktanácsot szeretnék kérni. Le szeretném venni a lendkereket és nem jön. A csavarja ragasztós volt, valószínű a kúp is be lehetett kenve. Már próbáltam melegíteni is. Valakinek ötlete?
GS500E 93'
Esetleg akit érdekel GS500 1990-2009 szervizkönyv F-es is.
pw:gs500