Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért már talán adnak vacsorát is
mikor legelőször jöttél ezzel a problémával én voltam az első aki írta a kábelt meg a pipát, gondoltam azóta ezt megézted.... de ezek szerint nem
Tranzitszállás nekem is volt német-osztrák határon 15 Eur-ért, egy családi panzióban. 30-ért nem is aludnék sehol.
Jó hallani hogy sokatok motorja beázik ennyémel már volt egy csomó probléma, de ilyen nem mentem már 4 órát olyan esőbe hogy már majdnem agyfaszt kaptam az idegességtől, voltak akkor tócsák hogy a blokkig ért a víz... fúj de szar volt minek jutattátok eszembe...
Pár éve voltam a GS-el franciába.
Genfig a legjobb útvonal a déli osztrák pálya, majd végig az olasz-svájci határon egyik hágón fel, a másikon le. Két nap kényelmes tempóban, és minden percét élveztem.
És az a gumim (Conti Avenue) elment 18000 km-t.
Én azt tudom, hogy amikor egymás után két tök ugyan olyan szett mezteler volt a GS-en, az egyik szett elment 20ezret, a másik meg 30-at. Annyi volt a különbség, hogy amelyik kevesebbet ment el abban volt olyan 3 ezer kilométer autópálya (M0, M5, M2 itthon többször meg egy kevés román autópálya, meg török, meg szerb és macedón meg görög is..)
Egy bt45 hátsó autópályán azért ki kell bírjon 15 ezret, az első meg kétszer annyit. Amúgy tény, hogy az Alpokot kikerülve életed talán legunalmasabb motorozását élnéd át. Én legalábbis kerültem egy kicsit Innsbruck felé csak hogy legyen valami.
Nem teljesen.. de tapasztalatom szerint legalább 2szer annyit kopik mint amennyit egyéb úton kopna ugyan akkora távnál.


A Google útvonaltervező szerint Genf kicsit kirándulós de majdnem a legrövidebb úton, hegyi környezetben, autópálya nélkül 1400 km.. 24 óra a számított menetidő.. egy estét meg kell szállni valahol 30 euroért
Jogos......eszembe sem jutott kb 1300km alatt el tud fogyni pályán?
erre nem gondoltam...
Mert mire kiérnél szinte dobhatnád is el a kockára kopott gumijaid. Az autópálya érdesebb és gyorsabban koptatja a gumit.
Miért lenne olcsóbb kocsival?
egyik iránynak jó.. legalább teljesen bekeríteni az Alpokat
Ok... Lindauig van egy kis szakasz ami nem pálya..és az az Osztrák ficak st.Gallenig sem pálya..
De miért mennél akkor motorral? Az úgy teljesen hülyeség. Kocsival még olcsóbb is lenne..
Én délről kerítenék Szlovénián és Tirolon át.. aztán a Mont Blanc csoport, fel a Francia-Alpokban össze-vissza, aztán át Lyon felé Genfbe. Még a Francia Riviéra is beleférhetne. Kicsit tovább tartana, de nem bánnád meg :)
Háát, amilyen agylövött vagy,megcsinálod
Végig autópálya...már számtalanszor megtettem...csak négy keréken..
én így csináltam meg...bár a motorom most látott életében ötödjére esőt

Tankolni..láncot kenni..pisilni állnék csak meg. Mondjuk az ötletem hallatán az Ex. egyből lehülyézett...
Jól kell megválasztani az utat.
Én biztos hogy legalább odafelé Lindau érintésével mennék végig a Deutsche Alpenstraße-n.. ha sok a kanyar, kevésbé fárad a segg
A pipa és kábel tényleg olcsó, én is azért cseréltem, de a trafónál pl. nem lehet cserélni a gumi szigetelést. Az enyémen pont az volt a ludas.
Az autóval is jó táv.Motoron sokkot kapnék.
rugalmasabb...lassabban öregszik el...
Ez az időszakos leállás csak esőben fordulhat elő, vagy az nem szükséges hozzá? Mondjuk én azt nem tudom megmondani, hogy épp az egyik hengerem állt-e le, vagy akármi, csak azt veszem észre, hogy leáll a motor, és/vagy szaggat menet közben, minden látható ok nélkül. Eddig esőben nem mentem, illetve akkor nem csinálta ezt. Mondták mások is, hogy nézzem át / cseréljem a pipát meg a vezetékeket, hátha az segít. Segíthet?
Egyszer jöttem 1200km-t egy nap alatt a GS-sel, Linznél elaludtam az autópályán egy pillanatra... szerintem az unalom ölne meg, nem a segged.