Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Karbiszinkron nem volt, mer ami jó, azt nem bántjuk"

Honnan tudod, hogy jó?.....mérted már vákuum értéket?.....azért mert úgy tűnik szépen jár nem biztos, hogy nem igényli a beállítást....azt főleg egy levegős gépnél 12000.-ként meg kell nézni, legfeljebb nem kell állítani...
Olyan értelemben nem néztem meg, hogy veszek bele rögtön újat, de a kábelezést átnéztem, és ránézésre nem tűnt sérültnek sehol. Meg páran mondtak mást is, aztán jött a légszűrős megoldási lehetőség, a titingelés meg a benzincsap... a vezérműtengely hézagolása után meg már elvileg csak ezt tippelte más is, és mivel pont hasonló tüneteket írtak most a fórumban, gondoltam rákérdezek ismét. De igazad van, elnézést, a múltkori óta ez a lépés valahogy kimaradt.
Majd jól összebeszélünk,és csinálunk próbát
Hopp hopp..akkor ezt majd jól megbeszéljük! Kibérelem!
Használtban szerezz egyet.
A nyeregtáska szett árából veszek 4db csőbatyút!
Nyeregtáskát tudok adni......
Mennyire erős anyagból van egy ilyen zsák? Bírja a strapát?
Mondjuk több mint elég lenne a tank bag..és ez a henger táska..és igazándiból nem hinném ,hogy túl sokat használnám....3000 km gyepálás és nem vigyázás lenne a sorsa.. A Louis-os tank tatyóm remekül bírja azt is ,hogy a robogón rugdalom..és olykor nem kis súly van a fogantyún keresztül rögzítve..
Azért ez mert nekem tele volt a t...köm a felszállástól amikor hengertáska volt az utasülésen.
Kényelmes vagyok.
Nyeregtáska sima liba.
Ha nem akarsz karcot kacsaszalaggal ragaszd le az idom fényezett részét.
Ha nem akarsz költeni és van elfekvőben egy túrahátizsákod, gurtnizd azt hátulra. Az enyém aluvázas és pont jól tartotta magát telepakolva is. A váz előnye, hogy oldalra vagy hátrafelé kinyúlhat az ülésről.
Vagy ha az nincs, vegyél egy ilyet: http://auto-motor.vatera.hu/al...
Visszafelé terveztem a nézelődős részt.....Amúgy nem félek a gumi kopásától..hisz két komponenses...a lágyabb,tapadósabb részt hamar utána lehet koptatni. Egyetlen dolog aggaszt az egészben...mégpedig a pakolás. Már attól frászt kapok ha a tanktáskát fel kell tenni...nem ,hogy még a bővítését is kinyitom....bár kényelmi szempontból...jól lehet rajta hasalni. Igaz..egyszer amikor hasaltam..majdnem bealudtam menet közben..
Esetleg valakinek tapasztalat...Nyereg táska ami két oldalt lelóg vs. henger táska az utas helyére?
nyertem
szerintetek ez használható?
http://www.louis.at/index.php?...
pontosabban érhet valamit?
szóval te vagy aki azt terjeszti , hogy ami műkszi azt nem bolygatjuk !
Bobek ne ítélj elhamarkodottan ! itt persze a problémákat írják le. Azt ritkábban, hogy ma se volt gondom, minden faintos.
én is lassan 40000-be vagyok és egy egyedi anyaghibás problémán kívül más igazán nem volt. az akksigond meg az én egyéni hülyeségem volt.
de akkor még nem volt segítségem.
Majd rácsörgök már hogy vannak?
Az "enyém" aktívan fórumozik az indexen, néha megnézem miket ír
Mi meg megbeszéltük, hogy tartjuk a kapcsolatot, azt elpüfögött a kisfelessel, azóta se hallottam róla. Remélem hazaért...
Nekem se volt rá túl sok panaszom, az új tulaj is elégedett vele.. bár 2009-ben az enyém is nulla kilométeres volt
Pedig még esőcsizma is volt rajtam...
Néha értetlenül olvasom, mennyi gondotok van a GS-el.
Én újat vettem, gondosan bejárattam, pontos olajcserék, stb.. Megtettem vele 44000 km-t, ezalatt egyszer akadt fel a karbi úszója úgy 42000 km táján. Két és fél hátsó gumi, másfél láncszett, két első fékbetét, hátul még eredeti volt, és végig négy literes fogyi még két személlyel is. Karbiszinkron nem volt, mer ami jó, azt nem bántjuk. Szelephézagot először 36000-nél néztük, még jó volt, úgyhogy a 44000 alatt nem is lett piszkálva.
Csak az én gépem volt olyan hibátlan, mint egy ERor5?
igen én is így voltam vele, egy víz volt mindenem szó szerint mindenem, azóta el sem indulok nagyobb távra esőruha nélkül, ott szidtam a kedves anyukámat hogy miért nem vettem már hamarabb
Ja, úgy igen. Bár én a konzervre esküszöm -sóher vok-.
Pont ezen a túrán szakadt rám az eső bő négyszáz km-t, nem volt gondom. A végén már aszittem jetskin ülök. Befolyt a csizmámba a víz, és nem jött ki. Mikor kiborítottam, már bokáig ért.