Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a típusról alapvetően jókat mondanak/mondtok, és mert mindig is valami ilyesmit kerestem suhanckoromba', most már nem adom fel. Ezen kívül tulajdonosa voltam egy '62-es T1-es Pannóniának is, vagy 6 évig. Ennyi idő alatt sikerült mennem vele kb. 60 km-t, az utolsó évben. Pedig már gyűrűt is kellett cserélni benne, miután rájött a szerelő, hogy azért megy alattam csak 10 km-t, mert a melegedés után elmegy belőle a kompresszió... aztán, új gyűrűkkel elindultam egy próbakörre, ekkor 4 km után a csapszeg rugója vagy mi az, kipattant a helyéről, és beékelődött a dugattyú és a henger közé... fúrás. Satöbbi...
Szóval, volt már tapasztalatom "átkozott" motorral

Ami kitartásra sarkall, csak az, hogy a GS 500-assal az eddigi másfél hónapos kitalálósdi alatt is elketyegtem 6-700 km-t. Nem sok, de a 60-hoz képest...
Hali! Ganja! Én most vettem le a kartert és raktam vissza. Nekem "E" van és két karikás a karterem is, még a tömcsi is olyan volt.
Mosás után befujod a cordura dzsekit és megint részben vízálló lesz.
Hali! Én most vettem le a kartert és raktam vissza. Nekem "E" van és két karikás a karterem is, még a tömcsi is olyan volt.
Miajónyavalya az?
Hali!
Milyen textilimpregnálót érdemes használni?
Tapasztalat, vélemény, anyázás?
Szokott kelleni.
Nyomatékkulcs alap nálam.
Amennyi csavart már beletörtem mindenfélébe.
Nos, gondolom, mindenki tűkön ülve várja a mai napról szóló beszámolómat. Nem is csigázom tovább a népet, íme.

A tegnapi várakozásokat követően (gyertyák megcserélése után mindkettő egyenletesen barnult) délelőtt, 50 km után megnéztem, és megint fehéredett az egyik, kormolódott a másik. Ezen kívül nem éreztem benne az erőt, tegnap még húzott, ma már inkább csak szenvedett. Ezért hazafelé megint elmentem a szerelőhöz, aki most már nem halogatta a karbik átnézését.

Az őszi karbipucoláskor a jelek szerint az alsó rész tömítése nem tetszett a korábbi szerelőnek, és valami pasztával "segített" rajta. Ez a paszta a benzin hatására már szépen ázott lefelé, és folyamatosan újra és újra betaknyolta a karburátort.

Most leszedték a tömítést, megpucolták, a foglalatából csiszoltak egy leheletnyit, és máris megint tömített, paszta nélkül is. Ennek eredményeképp hirtelen megtáltosodott a gép.

Nem akarok már semmit elkiabálni, de a levegőszűrő és a két gyertya új, a tank és a karburátorok tiszták, vezérlésen állítottak... jöhet még bármi, a benzináremelésen túl?
Esetleg még egy gumicsere, mert úgy kígyózik alattam a hátulja, hogy ihaj.
flapp-flapp
F alja...ez az E alja
E alja és F-es belseje....hol a kakukktojás?
Lesz dolgod!
Este párna mellé a henger és megy a fap-fap
Nekem ebből kicsit komolyabb verzió van...sajnos csak a 89-97 modellig
Én vagyok szépséges?
Én is csak nekiestem mint pék kutyája a kiflinek!:)
Addig nem jutottam el az olvasásban, csak egyből rákattantam.
pw=password :)
Akkor nemsokára húzhatod a szarvát:)
Meg oda is volt írva...
Én is ezen bajlódom....jelszót kér..
Megfejtettem!
gs500
Na...most hoztam el, nem akarom elkiabálni, de kurva jól néz ki, holnap viszem XJ-hez...dugóstul, szépséges
Nem kell nagy erő a megnyitásához...és a lehúzáshoz is elég volt a racsnis....persze a nyomaték kulcs nem egy hátrány...ha precíz akarsz lenni..
Köszi!
Esetleg a jelszót nem tudod a RAR-hoz?