Mivel a típusról alapvetően jókat mondanak/mondtok, és mert mindig is valami ilyesmit kerestem suhanckoromba', most már nem adom fel. Ezen kívül tulajdonosa voltam egy '62-es T1-es Pannóniának is, vagy 6 évig. Ennyi idő alatt sikerült mennem vele kb. 60 km-t, az utolsó évben. Pedig már gyűrűt is kellett cserélni benne, miután rájött a szerelő, hogy azért megy alattam csak 10 km-t, mert a melegedés után elmegy belőle a kompresszió... aztán, új gyűrűkkel elindultam egy próbakörre, ekkor 4 km után a csapszeg rugója vagy mi az, kipattant a helyéről, és beékelődött a dugattyú és a henger közé... fúrás. Satöbbi...
Szóval, volt már tapasztalatom "átkozott" motorral
Ami kitartásra sarkall, csak az, hogy a GS 500-assal az eddigi másfél hónapos kitalálósdi alatt is elketyegtem 6-700 km-t. Nem sok, de a 60-hoz képest...
Nos, gondolom, mindenki tűkön ülve várja a mai napról szóló beszámolómat. Nem is csigázom tovább a népet, íme.
A tegnapi várakozásokat követően (gyertyák megcserélése után mindkettő egyenletesen barnult) délelőtt, 50 km után megnéztem, és megint fehéredett az egyik, kormolódott a másik. Ezen kívül nem éreztem benne az erőt, tegnap még húzott, ma már inkább csak szenvedett. Ezért hazafelé megint elmentem a szerelőhöz, aki most már nem halogatta a karbik átnézését.
Az őszi karbipucoláskor a jelek szerint az alsó rész tömítése nem tetszett a korábbi szerelőnek, és valami pasztával "segített" rajta. Ez a paszta a benzin hatására már szépen ázott lefelé, és folyamatosan újra és újra betaknyolta a karburátort.
Most leszedték a tömítést, megpucolták, a foglalatából csiszoltak egy leheletnyit, és máris megint tömített, paszta nélkül is. Ennek eredményeképp hirtelen megtáltosodott a gép.
Nem akarok már semmit elkiabálni, de a levegőszűrő és a két gyertya új, a tank és a karburátorok tiszták, vezérlésen állítottak... jöhet még bármi, a benzináremelésen túl?
Esetleg még egy gumicsere, mert úgy kígyózik alattam a hátulja, hogy ihaj.
Szóval, volt már tapasztalatom "átkozott" motorral
Ami kitartásra sarkall, csak az, hogy a GS 500-assal az eddigi másfél hónapos kitalálósdi alatt is elketyegtem 6-700 km-t. Nem sok, de a 60-hoz képest...