Ezt már láttam a cbr600f fórumon, akkor is röhögtem, mekkora balfaszok. Persze a kis robogós srácot azért sajnálom, a másik 2 hülyét abszolút nem. A honda rommá tört, kawának alig lett vmi baja.
De az is látszik, h nagyon hurkák, próbálnak egykerekezni, de nem megy nekik. Szerencsétlen hülyék .
nincs jelentősége , de kb. egy éve segítséget kértem egy" cb 500-as"
barátomnak a fórumjukon. arra sem méltattak, hogy elhajtsanak ! nem is foglalkom vele , csak most eszembe jutott. a barátom gondja persze megoldódott (suzukisok) segítségével)
Itt. Onnan gondolom, hogy van ott élet, mert elég sok programot szoktak szervezni, ahol azért nem "4-5en" lézengenek, mint egy baráti társaság gurulásánál
nekem mikor cbf 250-en volt, regelve voltam ebbe a klubba, hát ott még annyi hozzászólás se volt semmihez, tehát sztem ez max egy kemény mag lehet megint egy nagyobb baráti kör, nem olyan mint ez a fórum pl
az 1.4 /16 octávia attól 75 paci az 1.6/8 szeleppel ellentétben,hogy butább a difije és más a váltó áttételezése. Az octáviámban (1.6) az eredeti váltó helyett betettünk egy seat 1.4/16 váltót...gyorsult mint az állat...viszont 5. fokozatban 100-nál már visított mint az őrült. Az segített valamit ,hogy az octáv 5. fokozatának fogaskerekeit áttettem.. Most kimondottan városi autó ,kis fogyasztással amit már 40-nél 5.-ben lehet használni
A 16v az kis túlzással csak az autóskártyában nyerő, az adatbuzeránsok között.. közlekedni már nem a legjobb.. főleg ha nincs mellé elég köbcenti.
Az a szarrakás poló, ami virít egy albán tócsa közepén az adatlapomon, az is hengerenként két szelepes, közlekedve akár 80 lovasnak is érződik (persze pörgetve elfogy belőle a szufla), hiába 60 ló, azzal is elég jól el lehet közlekedni alacsony fordulaton, és úgy csak 6,2 körül fogyasztott megpakolva.. (ugyanakkor tartósan 160-170-es tempónál benyomta a 10-11-et is.) Hozzáteszem nem az enyém az autó, 1 hétre (bő 3000 km) kaptam kölcsön még anno
Volt egyszer egy hétig nálunk egy 1.4 16v octavia is, hát az teljesen más karakter volt, felül megjött az ereje, de ahogy megjött le is szabályzott Hiába volt erősebb, sokkal gyengébbnek érződött.
No ez a cikk is megemlíti a rézpasztát, no meg persze, h minden fékbetét cserénél érdemes csapot is cserélni.
Csapot egyébként lehet simán kapni motoros boltokban? Vett már vki, gondolom nem egy összeg?
Lehet érdemes kicserélni.
2 dolog az egyik az olajfogyasztás nekem 2000 évjáratú a motorom 35 E Km, ha nem hajtom 90-100 akkor nincs olaj fogyasztás ! Viszont ha Bükk- ben motorozok és tekergetem a gázt akkor 1 decit simán megeszik 100 Km alatt.
A másik a HONDA ÉS A SUZUKI Fórum, mikor vettem a GS-t szemezgettem a CB 500 -al is . Probáltam érdeklődni mind két fórumon, hogy milyen a motor mire figyeljek stb. A Hondások elhajtottak 1-2 hozzászólással finoman. Itt meg kaptam 10 segítő hozzászólást:-) Na akkor eldöntöttem azt amit itt leírt nem rég egy kolléga hogy a Hondások le .... És lett SUZUKI!
Tavaly cseréltem fékolajat, szóval az sem lehet a gond.
Úgy látom a féknyikorgás nem az én egyedi esetem.
No még ezt a pasztát majd kipróbálom vmikor, meg esetleg a következő alkalommal márkásabb fékbetétet teszek bele. Bár fékhatás szempontjából ezekkel sem volt bajom.
most komolyan, néztem a cbf fórumot itt sportmotoron, cbf 600 1000 meg mit én mi van még fórum, 260 szaros hozzá szólás van csak, ezek a motor tulajok merre vannak neten? a gs fórumon meg miért van napi 260 hozzászólás? esküszöm nem szivesen cserélem le a gs-t mert a neten egyedül lennék
Tósztom sincs hogy mi a neve...azt hiszem ,hogy a Homasitában láttam...és olvastam el a specifikációit.....lehet ,hogy csak parasztvakítás. Az autó betéteire is szoktak tenni egy ragacsos lemezkét...ami idővel felgyűrődik és galibát csinál..vagy az utóbbi időben alu lemezt peccintenek rá. Amúgy a réz paszta jó dolog...meg az időnkénti fékolajcsere is. Szerintem ne szedd szét..
Lehet ,hogy furán hangzik...de a Yamahán az első sípolt..ameddig új volt...most már csak akkor van néha hangja amikor kicsit megégetem...aztán hamar elmúlik. A Gs-nél engem is idegesített a hátsó csikorgása...aztán az is egyszer csak abbahagyta......mondjuk időnként megcserélem az oldalt...így a tárcsám sem barázdált annyira..
Most megnéztem az adatlapon, mégiscsak hengerenkénti 2 szelepes. Már fáradt vagyok, de tényleg annyira ritka ez manapság, hogy tudat alatt ezért nem fogadtam el igaznak. Sorry!
Most látom, hogy négy szelepes. Akkor vissza az egész. Akkor 16 szelepes gratula. Milyen motorokat csináltak még hengerenkénti két szeleppel? Utána kéne nézni!
Nem mintha én egy szakértő lennék, de engedd meg, hogy nyíltan megdicsérjelek ezért az észrevételért , nagyon kevesen tudnak a két szelep adta előnyökről. / Képzelem Fisi kolléga most mennyire émelyeghet a másik oldalon /. Én egyébként pont a két szelep adta előnyök miatt kedvelem a GS-t. Egyszerűen másképpen viselkedik a blokk, ami számomra élmény.
Ezek után viszont egyre inkább érdekel az XJ 900 -is.
De az is látszik, h nagyon hurkák, próbálnak egykerekezni, de nem megy nekik. Szerencsétlen hülyék .