Szép napot nektek! Nyáron kértem a segítségeteket, hogy mit lehet tenni egy az olajat autópályán brutálisan zabáló GS 500-as motorkával? Brutális alatt értsd: 4 liter/1200 km. Akkor sajnos nem kaptam segítséget, mert ilyet még senki nem hallott, de a télen szétesett a blokk, meg lett gyűrűzve, a hengerfej helyretéve, szelepfészkek beállítva és az összes tömítést is kicseréltük, ha már szét volt szedve a motor. Most lett kész, persze kapott még új láncszettet is, meg bowdeneket egyebeket, szóval ráköltöttük újra a vételárát, de remélem jó lesz. Szerencsénk volt, mert a hengerek, dugók bőven méreten belül voltak. No és rendbe tették a karbikat, gyakorlatilag az összes fúvóka ki lett cserélve, minden beállítva...szurkoljatok, hogy egy életre megszűnjön az olajfogyasztása.
Meg mondom őszintén arra nem emlékszem, mert most más volt fent 10.000 km-ig, de semmi negatívra nem emlékszem, bár meg mondom őszintén én semmi különbséget nem tudok tenni esőben a gumik között, eddig volt 4 fajta gumim, most vagy óvatosan megyek vagy én nem tom
Én Üllön szoktam venni, korrekt a srác és a gumi árban benne van a szerelés is. A katalógus ár nem mérvadó, ezért érdemes felhívni is, mert van h olcsóbb. Nekem egyébként metzeller lasertec van elöl-hátul.
120/70/17 és 150/70/17
pumiguminál most van egy 150/70 17 pr2.. 14-ért, lehet h be kéne tározni. Az az igazság hogy olyan 3000 kilométert futott gumik vannak most a motoron.. nem tudom mennyit fognak kibírni.. néha cibálom a gázkart, és ez a vacak nem kerékre jön, hanem elforgatja a hátulját.. BT45 van rajta elöl hátul
Utána jön a nősténygyógyász,szülész,védőnő,babaruha,gyerekbútor.