Sziasztok! Lenne pár fontos kérdésem. Előre is köszi!
-hengerfej levételéhez ki kell-e venni a blokkot a vázból? (menetes szár tartja?)
-hengerfej pakolást hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-szelepszár szimeringet hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-hengerfej levételekor mire érdemes ránézni és kicserélni?
-úgy néz ki, hogy feltartott a jobb henger D szelepe (karbinál) és most hogy a lapkák helyére vannak téve 0 kompresszió van a hengerben, öntöttünk benzint a szelep tetejére zárt állapotban, abban a pillanatban befolyt a hengerbe a benzin. Javítható lesz még a szelep, vagy mi lehet vele? Esetleg csak bevan égve és megkell polírozni?
Sziasztok. Nekem egy GS500F motorom van 2008-as. Szeretném lecserélni a láncot. Meg tudnátok mondani, hogy mekkora a gyári fogaskerék mérete elöl-hátul. Hátra mekkora a maximális gumiméret, amit be tudok tenni?
Előre is köszönöm ,akit válaszol.
Jut eszembe..a Gs-el még soha nem próbáltam kerekezni. (állóhelyzetben dőltem el)
A kis Yamahával viszont igen---és az elsővel is...de a végeredményt ne firtassuk...maradjunk az 50%-nál....már hogy nem tanyázás lett a vége.. Én bátran bevallom ,hogy csak vezetni tudom a motort...de a "tudok motorozni "kategóriától még olyan messze vagyok...hogy míg élek nem érek oda...
Ez milyen országba van hogy mólon a gyalogos részen eszetlenekednek? meg ilyen rohadt béna embert mint ez a fekete ruhás, mit akar egykerekezni mikor látszik hogy motorozni sem tud egy kicsit sem
Eleve nem működik rendesen, nem volt meg sose a 3 állás, ON-RES-PRI. Valamit állítottak már rajta, akkor úgy tűnt, megjavult, de szerintem megint elmászott valahová. Ez lehet a gond?
Nyitóképnek a "tengerparti módi címmel ellátott képet adta be...sok rövidnadrágos motoros!
Amúgy komoly az az oldal..és ha megnézed..egyen póló..egyen láthatósági...stb. Adnak magukra.
Önindító szabadonfutója lehet ,hogy kezdi feladni....talán az.... lehet ,hogy megvan az összes idegeskedés kulcsa?a benzincsaphoz vezető vákumcső környékét nézd át...lehet ,hogy onnan szív falsot..vagy nem nyitja rendesen a csapot...vagy maga a csap membránja fosta el magát....
Illetve még egy kérdés.
Amikor többedszerre lefulladt, és indítóztam, a benzincsap megint hülyéskedett, úgyhogy ha valaki tud eladó és jó csapot, érdekel. De nem ez a kérdés... na... szóval, indítózás közben nem volt mindig egységes a hangja, nem a szokványos brummogó hang, hanem olyan köszörülés, mintha elcsúszna valami valahol benne. Nem tudok rá jobb hasonlatot, olyan, mint amikor szalajt a kerékpár. Lehet ebből később gondom?
No, most már kezdek morcos lenni.
Szép dolog, hogy ki van hézagolva a vezérlés, meg jobb a hangja, új a légszűrője, gyári értékre van beállítva a benzinszint a karbiban, és úgy általában kezelhetőbb is lett a gép.
De fogalmam sincs, mitől szaggat továbbra is. Meg hogy mitől áll le időnként. Még mindig nem üzembiztos, és így nehezen bízom benne.
Tisztelt ninja úr A töméntelen mennyiségű folyás megszűnt, a henger hátulján levő kiálló pöcök egy csavarral (az is a vezérlés része, ha jól értettem, de nem emlékszem, mi a neve) két felfogatócsavarja tegnap éjjel gyengén lett meghúzva, és amiatt jött belőle minden. Megint elmentem a szerelőhöz, útba esett, és most erősebben meghúzták, ezért immár csontszárazon közlekedtem vele hazáig.
-hengerfej levételéhez ki kell-e venni a blokkot a vázból? (menetes szár tartja?)
-hengerfej pakolást hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-szelepszár szimeringet hol tudok/érdemes venni és mennyiért?
-hengerfej levételekor mire érdemes ránézni és kicserélni?
-úgy néz ki, hogy feltartott a jobb henger D szelepe (karbinál) és most hogy a lapkák helyére vannak téve 0 kompresszió van a hengerben, öntöttünk benzint a szelep tetejére zárt állapotban, abban a pillanatban befolyt a hengerbe a benzin. Javítható lesz még a szelep, vagy mi lehet vele? Esetleg csak bevan égve és megkell polírozni?
Előre is köszönöm ,akit válaszol.
Széles utat és olcsó benzint.
A kis Yamahával viszont igen---és az elsővel is...de a végeredményt ne firtassuk...maradjunk az 50%-nál....már hogy nem tanyázás lett a vége.. Én bátran bevallom ,hogy csak vezetni tudom a motort...de a "tudok motorozni "kategóriától még olyan messze vagyok...hogy míg élek nem érek oda...
-Fúj, vodka van a narancslében.
-Hoppá, az az enyém.
-Reggel 8óra van!
-Ezért van benne narancslé!
Első tippem Szevasztopol lett volna, de google mapson nem leltem hasonló partszakaszt sem.
Panda:)
Amúgy komoly az az oldal..és ha megnézed..egyen póló..egyen láthatósági...stb. Adnak magukra.
Amikor többedszerre lefulladt, és indítóztam, a benzincsap megint hülyéskedett, úgyhogy ha valaki tud eladó és jó csapot, érdekel. De nem ez a kérdés... na... szóval, indítózás közben nem volt mindig egységes a hangja, nem a szokványos brummogó hang, hanem olyan köszörülés, mintha elcsúszna valami valahol benne. Nem tudok rá jobb hasonlatot, olyan, mint amikor szalajt a kerékpár. Lehet ebből később gondom?
Szép dolog, hogy ki van hézagolva a vezérlés, meg jobb a hangja, új a légszűrője, gyári értékre van beállítva a benzinszint a karbiban, és úgy általában kezelhetőbb is lett a gép.
De fogalmam sincs, mitől szaggat továbbra is. Meg hogy mitől áll le időnként. Még mindig nem üzembiztos, és így nehezen bízom benne.
Tisztelt ninja úr A töméntelen mennyiségű folyás megszűnt, a henger hátulján levő kiálló pöcök egy csavarral (az is a vezérlés része, ha jól értettem, de nem emlékszem, mi a neve) két felfogatócsavarja tegnap éjjel gyengén lett meghúzva, és amiatt jött belőle minden. Megint elmentem a szerelőhöz, útba esett, és most erősebben meghúzták, ezért immár csontszárazon közlekedtem vele hazáig.
Van róla valami infó?