Az nem baj, ha csipegeti, de a 4 liter/1200 km az elég sok volt. Tény, hogy csak tartós 140 km/h autópálya tempónál, de akkor is.
Egy léghűtéses motornál egyáltalán nem gond a kicsi olajfogyasztás, 1000 km-en 1 decit a BMW-m is elcsíp.
kösz, de az most még nem aktuális , csak a doktorúr-nak osztottam az észt ! (vak vezet világtalant ! )
a karbi...projekt alakul, már csak szabadnapok és" utaztatás" kérdése a kollégám arra fele lakik , vele alkudozom .
Nekem meg annyit mondott a szerelő, hogy ha le kell már cserélni a láncot, megnézzük a többi részét is, de valószínűleg az egész cserélhető. Nem ezen fogok spórolni.
Én inkább száraz tapadást részesítem előnyben.Igazság szerint nekem csak az élménymotorozás maradt ilyen árakkal.
Ha esik akkor inkább maradok otthon.
Amikor útközben kap el, akkor meg a közepes teljesítményt nyújtó gumival 80km/h alatt hazadöcögök.
Sanyi milyen láncszettet tudsz?
Szakaszosan nyúlott már.
Nekem is aktuális lesz valamikor a csere, de most a baba elöl nem igazán szeretném a pénzt elvenni!
Milyen olaj van a motorban? Az enyem azt szerette,ha jonehany percig jarattamm ilyen idoben. Meg husz-harminc fokban is kellett neki egy perc. Igaz,lyukas a kipufogom es tul ritka a keverek.
Jól tudod !
Metzeler Lasertec van elöl hátul az első még bírja .
Egy kicsit oda kell figyelnem mert a hideg aszfaltot nem szereti, és én eléggé kitolom az "őszi" szezont ( dec- jan. ban is tudtam menni )
Más...ganjaninja ! érdekel még extra lámpa ? Van egy eladó
, valami lapos ovális króm mütyür, de evvel vizsgázott le a banditja. Má' zargatom egy fotóért a kollégám !
doktoúr ! nekem a nagyfiúk lánc- SZETT ! cserét javasoltak. tehát lánc+ első hátsó fogaskerekek .
azért mert sok benyát kap, és annyihoz meg hideg a motor, a gs-szívatóját elég ráhúzni 3/4 ig, a többi meg teljesen normális, de nyugodtan el lehet indulni szívatóval a legjobb tudomásom szerint és egy 50-100 métert még azzal megyek, és persze hogy normális ha csak 5km múlva lesz üzem meleg a motor
miért lehet az h mostanában mikor elöször inditom be a motort és csutka szivatót húzok rá alig akar ilyen 2500-3000 fölé menni csak ilyen 10 mperc után. ez a hideg miatt van?(nem fűtött helyen van), illetve Nektek mikor éri el a kb 1500as alapjáratot? mert ha én járatom 3-4 percig szivatóval 2000-s fordulaton utánna megyek szivató nélkül kb 3 km-t és megállók akko még 1000 körül mozog csak, 5 km fölött áll be 1500ra kb, normális igy?
Amikor még a Trabantunk megvolt, folyton csesztettem, hátha jobb lesz alapon, a szomszéd mindig beszólt:
- Te, hiába suvickolod, meg barkácsolod, nem lesz abból Ferrari...
(Persze csak azért is suvickoltam, meg próbálgattam a különböző beállításokat, és igen, nekem 18 éves fejjel Ferrari volt.) :)
Egy léghűtéses motornál egyáltalán nem gond a kicsi olajfogyasztás, 1000 km-en 1 decit a BMW-m is elcsíp.