Nekem bevált. Most csak ez a tuning, nincs benne sűrűbb olaj, és így sem koppan fel. Ezelőtt a szimmering csere előtt sűrűbb olaj is volt benne. Nem érzem, hogy jobb lett volna. / Szerelőm most elfelejtette, hogy a sűrűbb olajjal kérem, izgultam is, hogy megint szar lesz, de úgy látszik, hogy elég csak a közdarab. /
Unixnál lehet venni Repsol olajakat elég jó áron. Én 10w40-es szintetikusat használtam legtöbbet. 2k forint körül van litere. Nem kell szerintem a legdrágábbra költeni, sima 10w40-es félszintetikus valami jó, de valami márkája azért legyen. Castrol, Rockoil, valami. Az én tapasztalatom szerint igazából annyi a különbség, hogy a márkásak tovább maradnak jók. Repsol 15-50-es ásványit is próbáltam, nyáron az is jó, ráadásul nagyon olcsó is a Unixnál.
Ha érzed ,hogy szar az olaj..és mivel a te motorod még friss...akkor 10/50 Motul 4 lityó.+.szűrő.... Jól folyasd ki..sőt ha lefolyt akkor még döntögesd jobbra balra..és megint csurgass...
Nekem egy évvel fiatalabb...most cseréltem beömlő talp tömítést mert kiszáradt...a hátsó futómű himbarendszer csapágyak...ha még nem voltak leszedve...egy zsírzás nem árt... Villa olaj...kormány csapágy....aztán csak ami a gépkönyvben van..
Igen, ha nagyobb sebességgel tekersz (~140Km/h), akkor kicsit pucsítani kell a motoron. Úgy optimális a légterelés. Átlagos magasságom van, 100-110Km/h környékén még nagyon kényelmes, pedig hosszú karom van, tehát nem kell nagyon hajolnom hogy elérjem a kormányt.
Szerintem ez függ a rider magasságától is. Nekem speciel még jobban lobogtatta a bukómat a szél. Akkor volt némi haszna, ha ráhasaltam a tankra, úgy 160... 130 környékén. :)
itt is van sok okosság..
http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...
Mint a viccben.
Két apuka beszélget a homokozó mellett.
-Nézdmá ezt a vízfejű gyereket.
-te ez az én fiam.
-De jól áll neki.
..szerintem
tehát kísérletezgessetek..
Egy biztos: túraplexi nem lesz belőle.
A Hunoil szerintetek milyen kategória? Teszkó gazdaságos vagy rosszabb? :)