Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ETZ-nél a szitálást nekem megoldotta a guminyomás varia.Igaz ott úgy 40-50 környékén szokott jelentkezni.Egy próbát megér sztem.
Erősen döntött helyzetben le-fel járt a bódé?
Persze..mert lehet ,hogy valami kis biszbasz típushiba...csak még nem jöttek rá...és szégyellik bevallani ,hogy fingjuk nincs miért szitál ilyen alacsony tempónál...
Komolyan nem normális ilyen tempónál bárminemű szitálás..
Sosefogott meg a GS életérzés semennyire.
A 2-3-ast volt nehéz a T betűvel a hátamon visszafelé.
A GS nem kési le a Váci buszt..mert a Gs-t megvárja az összes nyamvadt menetrend szerint..és nélkül közlekedő busz!..És majd a négyes metró is
Pedig az. Fel is hívták rá a figyelmemet nálamnál tapasztaltabb kollégák, hogy ne érjen majd meglepetésként. Tudtam mit veszek
T betűvel a hátadon nehéz is megtalálni
Most nem viccelek! Nem lehet normális..azaz sajátos ha egy motor...ráadásul ilyen alacsony tempónál szitál!
Hát én a GS karakterrel nem találkoztam.
Lehet lekéste a Váci 2-es buszt.
A GS-en biztos nem az okozta. A váz összes csapágya ki lett cserélve
Vagy kormánycsapágy?
Az XJ-nek nincs. A GS-nek nagyon is volt
Szerintem az XJ-re gondol...
Szar úton, ledöntve viszonylag nagy tempónál.. meg van egy vasúti átkelő (iparvágány) szegeden egy kanyarban.. na ott is szitált 80-90es tempótól felfelé... Szóval ennyire volt komoly a probléma. De mivel az XJ-vel is erre felé járok, így az is beszitál ezeken a rissz-rossz burkolatokon, kanyarodáskor.

Párszor egykerekeztem is vele, akkor nem volt probléma..meg volt kétkerékkel a levegőben is párszor (most már a Yamaha is ) és akkor is stabil volt

A Yamaha viszont tényleg szitál. 60-80-as tempó között hajlamos berázni a kormányt, de ez típushiba.. vagy sajátosság
Nincs karaktere egy GS-nek?...Dehogynem! A meglepi csak 7000 rpm. fölött jön......Vagy nem jön...ez itt a meglepi
Neked szitált a Gs? Fura eddig azt hittem ,hogy ami 170-180 körül ráncigál az a menetszél
Drága sonyka! Hát honnan a málnából tudjam? Én spec 2,5 előre 2,8 hátra... Mivel én nem akarom lekarcolni a koptatómat..és nem megyek pályára...ezért az aprólékos,precíz fújkálás távol áll tőlem. A gázolajon és a lócitromon bármilyen guminyomással el lehet dobni a vasat
A méretével nincs gondom, csak a karakterével..mer' az nem nagyon van
Ha csak célszerszám akkor minek kicserélni? Ha kicsi a kalapácsod akkor "gyúrjááá wazzeeeg"!
Értettem, Mester! Igenis, Mester!
Ne szőrözzünk kérem holmi apróságokon.
illetve, hogy lent is marad-e?
Csak az nem mindegy, hogyan.