Persze..mert lehet ,hogy valami kis biszbasz típushiba...csak még nem jöttek rá...és szégyellik bevallani ,hogy fingjuk nincs miért szitál ilyen alacsony tempónál...
Komolyan nem normális ilyen tempónál bárminemű szitálás..
Szar úton, ledöntve viszonylag nagy tempónál.. meg van egy vasúti átkelő (iparvágány) szegeden egy kanyarban.. na ott is szitált 80-90es tempótól felfelé... Szóval ennyire volt komoly a probléma. De mivel az XJ-vel is erre felé járok, így az is beszitál ezeken a rissz-rossz burkolatokon, kanyarodáskor.
Párszor egykerekeztem is vele, akkor nem volt probléma..meg volt kétkerékkel a levegőben is párszor (most már a Yamaha is ) és akkor is stabil volt
A Yamaha viszont tényleg szitál. 60-80-as tempó között hajlamos berázni a kormányt, de ez típushiba.. vagy sajátosság
Drága sonyka! Hát honnan a málnából tudjam? Én spec 2,5 előre 2,8 hátra... Mivel én nem akarom lekarcolni a koptatómat..és nem megyek pályára...ezért az aprólékos,precíz fújkálás távol áll tőlem. A gázolajon és a lócitromon bármilyen guminyomással el lehet dobni a vasat
Komolyan nem normális ilyen tempónál bárminemű szitálás..
Lehet lekéste a Váci 2-es buszt.
Párszor egykerekeztem is vele, akkor nem volt probléma..meg volt kétkerékkel a levegőben is párszor (most már a Yamaha is ) és akkor is stabil volt
A Yamaha viszont tényleg szitál. 60-80-as tempó között hajlamos berázni a kormányt, de ez típushiba.. vagy sajátosság