Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb ilyen amit vennék..csak sokkal szebb

http://en.wikipedia.org/wiki/F...
Leszedem az extrákat 5 killáért elviheted..de csak most! Ez 2003-as még japán.
Azért az a kecses V blokk..mégsem egy matt sor2
Jobban megnézve a képeket a blokkon kívül tiszta GS500 :D
hm...is, is, de szerintem több lesz, mint amennyit én adnék, vagyis adnék én, de véges a keret.
Ehh amibe beleszerettem az a VX...ez a mostani...
..vagy csak viccelsz vagy nem értjük egymást?
Extrákkal vagy extrák nélkül?
A VX.
Meg vagyok tőle feszülve! full gyári állapot, Bordó! Makulátlan.
Ilyen...azaz most már mégsem....most brutálisabb:)
Árban kb mennyiért? Hívjalak?
Hm, a GS után teljesen más formavilág, de tetszetős moci. :)
A spirálnál egyszerű cserélni...leteker..kikap..beteker..
Mikor lesz kész a vasad? XJkilenckilla kijött már?
Remélem nem lila.
Igen olyan színtelen, átlátszó, kicsit szürkés volt a paszta. /68ezer van benne.
Turbónitró?
Az ok, hogy megrendelte a szimeringet, de berakni, nem tudom mennyire egyszerű, mennyire kell megbontani, mondjuk oldja meg eladás előtt.

A hengerfejet megbontani egy ilyen korú motornál, szelepszár szimering, gyűrű sima liba, de a paszta már nem annyira.
Vagy síkoltatni kell, vagy pedig nem a sima hőálló paszta megy bele, hanem olyan üvegszerű cucc, azt láttad?
Mennyi km van benne?
Most van egy csodaszép VX800...teljesen beleszerettem..
Ott van a fotóalbumban....szerényen csak egy ÁLLAT gs (hisz liba )
Azt azért megéreztem volna, hogy nem 45 hanem 90 ló...de a lényeg most az, hogy megéri e vagy sem?
Azt nem tudom, hogy gáz-e de ezer meg egy oka lehet. Lehet meg van tuningolva! 14-es kompresszió 90 paci.
Azért hülye nem vagyok...
szóval nem nagy gáz a hengerfej.... de minek azt leszedni? gyűrűcsere, vagy mi egyéb lehet?

Bocs, de tényleg nemrég kezdtem, és egy ilyen moci nem simson...
Ja, hogy kevesebb. Azt hittem 4 karburátorost szeretnél.