Hú...kipróbáltam...hát...vannak fenntartásaim...tényleg jó lenne egy hozzáértő ember, aki meg tudja állapítani, hogy megéri e....
Menni jól megy, 2 emberrel is. szép a hangja, befogtam a kipufogót, a motor hangja is szép, egyenletesen jár. Gumik jók, fékek szintén, bár a hátsó kissé bordás, de még sztem elég egy néhány 10ezerre. Az olaj a fordulatszámmérő spirál kivezetésénél folyik, azt mondta, a szimmeringet megrendelte. Valamikor már biztosan csúsztak vele. Meglátásom szerint már a hengerfej is volt leszedve valamikor, mert a hőállő szigetelőpaszta, ugyebár kinyomódik a felhelyezéskor és azt nem szedték le. Ezzel nem tudok mit kezdeni, hogy minek kellett azt megbontani? A műszerek működnek, bár a km óra kicsit, de tényleg kicsit mozog. Kb ennyi, az esztétikai problémákról nem beszélek, mert tudom, hogy orvosolható.
Am ez a gép csak 2 karburátoros verzióban készült?
Egyenlőre csak én megyek, de ha kell, akkor van. Bár ő úgy van vele hogy sok kilométerest ne vegyek. Hmm...Neki azt hiszem gsx-1100-as van, bár...sztem ő sem nagyon ért hozzá. Legalábbis úgy nem ahogy kéne.
Tavaly szezon vége felé vettem egy gs 500-at, még nincs sok tapasztalatom vele. Ti milyen lánc sprayt használtok?
Menni jól megy, 2 emberrel is. szép a hangja, befogtam a kipufogót, a motor hangja is szép, egyenletesen jár. Gumik jók, fékek szintén, bár a hátsó kissé bordás, de még sztem elég egy néhány 10ezerre. Az olaj a fordulatszámmérő spirál kivezetésénél folyik, azt mondta, a szimmeringet megrendelte. Valamikor már biztosan csúsztak vele. Meglátásom szerint már a hengerfej is volt leszedve valamikor, mert a hőállő szigetelőpaszta, ugyebár kinyomódik a felhelyezéskor és azt nem szedték le. Ezzel nem tudok mit kezdeni, hogy minek kellett azt megbontani? A műszerek működnek, bár a km óra kicsit, de tényleg kicsit mozog. Kb ennyi, az esztétikai problémákról nem beszélek, mert tudom, hogy orvosolható.
Am ez a gép csak 2 karburátoros verzióban készült?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_450_l-559
8935
És a porta is máshogy néz ki.