Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi ez a tetején?
víz nem lehet mert még a jégnek is jóval nagyobb a sűrűsége mint a benziné
Van némi benzin a vízben?
benzin csap nem lehet!
írtam h az ülepítő csavarral mindkét úszóházból engedtem tele vannak mindíg!
megáll azt utána szivatóval megy- nem megy néha elkapja.....nincs csattogás vagy egyéb hang, nem kap benyát!

Karbi pucolás megvolt! Mindkettő viszonylag tisztának mondható!
de az egyik.... karbi nemvolt kimondottan piszkos, viszont a súber tű alatti fúvóka kicsavarása után a helyén a tű mellet a meneten kis takony szerű valami volt. ELTÁVOLÍTÁSRA KERÜLT.

a benzin csöveket is kicseréltük, tankból leengedtük az anyagot! Ez jött ki belőle! Valamint a tankon lévő csapot is levettük és a szűrőt letakarítottuk.

Összerak megtankol, indul és minden OK! remélem még pár évig

Köszönöm gezasz-nak és mindenki másnak a hozzászólásokat és tanácsokat!
Szia ganjaninja:Nagyon szép a motorod,csillagos 5-öst kapsz rá.
szerintem ugyanannyira jön ki,csak kevesebbet kell menni a gumishoz.
épp ezért ezzel 5e km-es túra sem gond..(csak anyagilag az )
Hosszú távon nem biztos, hogy drágább a 2 komponensű, elvégre tartósabb. Gyakorlatban nem tudom, még nem volt ilyen cuccom, a Z6 meg elég tartós (28 ezer km) volt 2 komponenses marketing nélkül is.
Köszönöm szépen a segítségeteket,az olajjal kapcsolatban szép napot néktek.
Szóval nagyon észrevehető az eltérés...de nem az úton...hanem a pénztárcán!
...bakkerrrrrr
Legyünk precízek.. (megnéztem az erre vonatkozó passzust)
Szűrő cserével pontosan 2,9 liter. Ez az adat a sima GS

ataaaaa! az "F"-be pontosan mennyi kell cserekor...mert már én is olajhűtős vagyok
szerintem ugyanannyira észrevehető a 2
nagy különbséget nem fogsz tapasztalni,mert középen tapad eleget a kemény komponens,a tartósság meg nem 1-1 motorozós napon megfigyelhető dolog
igazából tapad mint egy puha keverék,csak tartós is.
Mennyibe fájt neked a fém fékcső garnitúra?
Szerintem nem kényelmesebb...legalábbis én nem vettem észre..a rövidebb fékutat pedig nem teszteltem... A precízebb irányíthatóság viszont tény...
Idén kíváncsi leszek a radiál és a két komponenses radiál közötti eltérésre...mert azt csiripelték a madarak ,hogy itt már a laikusok számára is észrevehető ....Hát még nekem
Úgy tudom alacsonyabb fordulaton nem fogsz sok különbséget tapasztalni, viszont ha kihúzod, sokkal nagyobb élmény lesz.
Tehát ismered a gépet?
500km-t utazunk érte.
Nem szeretnénk árnyékra vetődi.
megnézed h a gyári gumi van e rajta(elvileg évjárat van a gumin) ha újabb van rajta vagy nem a gyári akkor rákérdezhetsz h miért lett cserélve 7000km-nél. láncot is megnézheted ha nem gyári akkor 100% h több a km, nézd meg h hanyadik állsánál van a hátsó lengőkaron és akkor lehet nagyából következtetni. nekem a gyári aksi 8 évig bírta, elivleg még ebben is lehet a gyári nézd meg
A képek alapján a kilométer akár reális is lehet.A vételárra nyugodtan számolja rá egy 100-ast.Képzelem a gumik milyen kemények lehetnek minimum 8 évesek és új korukban se voltak puhák.Amúgy meg igazából mindegy is mennyit mutat az óra szép állapotba van és olcsó.Az enyémet nem adnám oda ennyiért pedig 35 ezer van benn...
meg valamivel kényelmesebb.meg rövidebb a fékút.
mivel itt még nem lesz nagy torzulása a guminak a sebesség miatt, bármelyiket felteheted.a diagonál olcsóbb,a radiál kicsit jobb.
2,8 liter 10w40
Ha tényleg csak annyit ment, rá kell számolnod az új gumikat, telószimmeringeket, akksit, olajat és gyertyákat, fékcsöveket és benzincsöveket. Előbb-utóbb megadják magukat, ha nem voltak használva. Én fém fékcsővel kezdeném a felújítást, tapasztalatból. Egyébként jobb egy rendszeresen használt és igényesen karbantartott gép 40 ezer kilométerrel szerintem.
Szép napot mindenkinek,Had kérdezzem már meg,hogy gs-500 ba mennyi olaj kell cserénél?Köszönöm további szép napot.
Krissal kolléga éppen egy ilyen műtétre várakozik! Amúgy pedig ha jó árban van akkor érdemes tüzetesen megvizsgálni...és esetlegesen alkudozva jobb áron megvenni...
Hálás kis motor..és gazdaságosan..szinte reális áron fenntartható..
Egyébként nem normális az a hidegen kék füst...A gőzön kívül...más cucc nem jöhet a kipuff.-ból..
Vedd meg az enyémet...full extrás!
Döbbenet! Komolyan mondom..pedig azt hittem ,hogy az lehetetlen...
Ilyen nincs és mégis van!
Na meg az a sok sok kilométer..Tudom tudom...első tulaj olyan Anyukám korú hölgy volt...és csak azért vette ,hogy a nappalijában a csipke terítőnek is legyen helye...és a dobozában pedig a cica lakott...
Semmi változást nem érzel...azon kívül ,hogy pontosabban irányítható..
szerintem felejtsd el, találni fogsz jobbat, hidd el! rengeteg régebbi darab szokott lenni, de motorikusan kiváló állapotban
Üdv kuszka21 !
én nem vagyok műszaki zseni, de majd a többiek segítenek.
1,-ami biztos : a kékes füst a GS 500 -nál NEM TERMÉSZETES !
2,-az alkatrészek"relatív" occók !
3,-ha a kiválasztott motorra érted a kérdést,, azt nem tudom!
ha mint típust kérdezed , akkor érdemes !