Sziasztok! Szeretnék venni 1 gs 500-ast!95-2003-as körülit! Nekem nagyon bejön kinézetre, találtam 1-et, amit árban is megengedhetek magamnak de eléggé elszomorított a kipufogóból kiáramló kékes füst, és az még jobban hogy a tulaj szerint ez természetes Bemelegszik és abba hagyja, így is lett! De szerintem ez olajlehúzó gyűrű vagy szelepszár szimering lehet. Csak azt nem tudom hogy ehhez a típushoz milyen az alkatrészellátás, és mennyire drága! Vagy 1 ilyen motorral nem érdemes foglalkozni?
Am most viccen kívül? Mi volt ennek a "7000" kilométeres GS 500-nak a gyári gumija? BT 45? Mert mintha az lenne a képen. Ha az Dot szám szerint egyidős, vagy némileg öregebb a motornál akkor van esély arra, hogy tényleg ez a Tuti vétel
Leáll és egy idő után (2-3perc állás) újraindul vagy abszolút nem is megy? Úgy áll meg mintha kifogyna a benzin vagy durrog csörög, mit csinál? Ha egy kis állás után indul, lehet benzincsap membrán. Kapcsold PRI állásba és nézd meg úgy megy-e. Ez gyakori hiba, nekem is ez volt a baj. Lehet trafó is, az is szeret túlmelegedni, ha fárad.. bár mindkettő egyszerre az fura. Én a benzincsapra tippelnék.. és azt a legegyszerűbb kizárni is.
Ismerősömmel hétfőn megyünk és elhozzuk a gépet ha minden patent rajta. Mellékesen azért szeretném megkérdezni mi a véleményetek, esetleg ismeritek e ezt a darabot.
Ne félj a szereléstől,csak mindent jegyezz meg mi hogy volt. Illetve fényképezz sokat akkor ha elakadsz meg lehet nézni mi hogyan volt. A karbi beállító csavarjait úgy szedd ki hogy először ütközésig betekered, közben számolod, hogy hány fordulat volt, majd utána tekered ki . Visszafelé hasonló módon jársz el csak fordított sorrendben.
Lehetséges. Biztató, remélem nálam is valami hasonló!
Holnap nagy nap lesz, karbi pucolás! 2 ütemű karbik után a gs-em karbiját is megnézem :D
A "felső" részéhez úgy hiszem nem kell nyúlnom azt inkább nem bolygatom. fejtetőre állítom és csak az úszóházat veszem le.
Szia!Szinte gondoltam, hogy így fogsz járni akár magamat látnám 18 évvel ezelőtt! A karbi a hibás továbbra is. Engem anno ngyon megszívatott egy takony szerű valami a karbiban mert, ha átfújtam sűrített levegővel egy darabig jó volt a motor, de egy idő után visszajött a hiba. 3. szétszerelés után nagyon alapos voltam minden zugott átvílágitottam és addig nem nyugodtam míg tisztán a furatokon nem láttam át,vagy legalább is fény nem jött át rajta. Nekem alapjáratom nem volt mivel az alapjárati levegő furatban valmi érdekes kocsonyás anyag volt, amit ugye egy ídőre kitudtam a furatból fujni, de el nem lett távolítva, ezért visszamászott. Csak harmadjára láttam meg és töröltem piszkáltam ki lett rendbe a moci. Ezt csak azért írtam le neked, hogy lásd, hogy meg tud szívatni a karbi és mennyire alaposnak kell lenni egy takarításnak. Ja és ne melegítsd hősugárzóval mert még valami eldeformálódik a karbiban.
Lánc híd felől ballagsz az Andrássyn az Oktogon felé...Operát elhagy..és a Liszt Fecó térrel szemben.... Ha az Andrássy felől nézed akkor a tér jobb oldalán...Kb. középtájt...
Ott a tömítés gyár.....vele szemben is..a tér másik oldalán is láttam ilyen feliratot a kisbolt mellett...
...asszem elég pontosan leírtam....talán szürke szín az ajtaja...
Hmmm... gyanítom jövő vasárnap rakjuk majd össze... addig még Ebay- ről is ideér mondjuk a németektől...ja nem, márc 15...szuper...
Hol van ez a Jókai téri szaki?
Szelepfedél tömítést nem biztos, hogy csinálnak akárhol is.....azt a gumiprofilt nem nagyon lehet, legalábbis úgy gondolom....a többit megcsinálják a hengertalpat és hengerfejet is...
Csak a márkaszervizben.....legalábbis gyorsan(bár az sem biztos).....vagy elvinni a régieket ha nem mentek tönkre a jókai térre és ott helyben megcsinálják olcsón és jól...
Van ötleted, hol kapok? Memóriám zéró és visszaolvasni meg nem tudom érdemes-e...
Néztem, hogy kintről tudnék rendelni 1 hetes szállítással, de hátha van itthon is...
Üdv újra kollégák,
ma megállt alattam a vas!
előzmény: 89801. Hsz majd erre
Megoldás:89841. Hsz
Legalábbis csak úgy tűnt, mult hétvégén született a megoldást jelentő Hsz. akor menetem kb 10 km-t, ma mentem 40 et és megállt!
90-es tempónál húzom a gázt és fullad megáll.....szivatóval mentem egy darabig utána már csak önindító kínzás volt.......
mind tét karbi tele van mert a leeresztő csavarrt megnyitottam dőlt belőlük szépen!
Gondolatmenetem eddig. ha a fúvóka volt akkor az mente közbe nem tömődik el újra és ha igen akor a másik henger viszi a gépet.
A légszűrő ház fölött hátrafelé lógatott műanyag csőbe ha beleszívtam, hallottam h valami tortyog valahol, ha utána indítottam gázra felpörög 5ezeig majd visszafullad és ismét se kép se hang, azzal h abba a csőbe beleszívta valamit elég jól csináltam, csak nem tudom mit.
Valakinek van bármi ötlete?
Szerintem még mindig a karburátorba kell keresni a hibát csak nem tudom h hol. Úszóházak televannak, nemkap anyagot, de hogy mindkét hengerse az má fáj
Mi a véleményetek, hogyan viselkedne a GS500 elöl radiál szerkezetű gumival? Hátul maradna a diagonál BT45R.
Ismerősömmel hétfőn megyünk és elhozzuk a gépet ha minden patent rajta. Mellékesen azért szeretném megkérdezni mi a véleményetek, esetleg ismeritek e ezt a darabot.
Üdv.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/haszna
ltmotorok/207448/SUZUKI_GS500F_.html
Holnap nagy nap lesz, karbi pucolás! 2 ütemű karbik után a gs-em karbiját is megnézem :D
A "felső" részéhez úgy hiszem nem kell nyúlnom azt inkább nem bolygatom. fejtetőre állítom és csak az úszóházat veszem le.
Ott a tömítés gyár.....vele szemben is..a tér másik oldalán is láttam ilyen feliratot a kisbolt mellett...
...asszem elég pontosan leírtam....talán szürke szín az ajtaja...
Hol van ez a Jókai téri szaki?
Néztem, hogy kintről tudnék rendelni 1 hetes szállítással, de hátha van itthon is...
ma megállt alattam a vas!
előzmény: 89801. Hsz majd erre
Megoldás:89841. Hsz
Legalábbis csak úgy tűnt, mult hétvégén született a megoldást jelentő Hsz. akor menetem kb 10 km-t, ma mentem 40 et és megállt!
90-es tempónál húzom a gázt és fullad megáll.....szivatóval mentem egy darabig utána már csak önindító kínzás volt.......
mind tét karbi tele van mert a leeresztő csavarrt megnyitottam dőlt belőlük szépen!
Gondolatmenetem eddig. ha a fúvóka volt akkor az mente közbe nem tömődik el újra és ha igen akor a másik henger viszi a gépet.
A légszűrő ház fölött hátrafelé lógatott műanyag csőbe ha beleszívtam, hallottam h valami tortyog valahol, ha utána indítottam gázra felpörög 5ezeig majd visszafullad és ismét se kép se hang, azzal h abba a csőbe beleszívta valamit elég jól csináltam, csak nem tudom mit.
Valakinek van bármi ötlete?
Szerintem még mindig a karburátorba kell keresni a hibát csak nem tudom h hol. Úszóházak televannak, nemkap anyagot, de hogy mindkét hengerse az má fáj