Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi,megfogadom a tanácsod!
Bassz..................lecserélted a yamahát?
Nem lesz a gs kicsi?
Tuti nem,legalábbis én már vissza nem raknám a gyárit:)
Szerintem se rossz

A későn jövőknek teszek fel egy képet, ne hetek múlva értesüljenek a cserémről
Reméljük ,hogy nem lesz szívás a böhöm kerekekből
Most nézem az új vasadat...na ezzel a Világból ki lehet menni..
.. csajosan mondom....szép a színe
ja és 2,5bar van benne.
Igaz még nem próbáltam ki mennyi a vége a motornak így 160-as gumival,de eddigi tesztelgetésem után elmondhatom hogy meg vagyok lepődve.
Kanyarban rohadt jó lett,menet közben stabilan úton van a gép és hát egyenlőre nem érezni hogy vesztett az erejéből,lehet hogy a felni könnyebbsége kompenzálja a szélességet.
Nem vagyok egy streetfighter tipus meg ez a motor nem is erre való,de a 130-as gumival lehetetlen volt egykerózni,de ezzel már valahogy könnyebb. Néha ezt is kipróbálja az ember : )
83kg, veszett kapaszkodás és 180 a vége óra szerint.
Szombatnál hamarabb nem fogok tankolni. Az a benzin meg elég lesz áprilisig. 5 forint.. 100Ft-tal megint drágább lesz egy tank..

Viszont ma rá kellett jönnöm hogy a BT45 hiába volt a GS-en tulajdonképpen parádés, az XJ-n már a képességei határán van. Volt ám ma risza gyorsításnál és féktávnál is
majd kitolom a "kövesre" a motort és brummogok hozzá
vazze !az újabb évjáratú gs ek fapadosabbak ?
nyista szintjelző , elölről 1 tárcsa ,
ha valahol gyártják még már csak roller lessz a vége!
Szerdától meg még 5-el drágább is lesz.
A GS-en is volt

Tán 24 liter.. vagy 21?
Drága teletölteni
ne arcoskodjál, hogy neked van már ÜZEMANYAGSZINTJELZŐ-d
nem tudom mekkora a tankja az "új" vasadnak , de ezek szerint meg vagy elégedve a fogyasztásával.
amúgy nagyon szép a DÖG ! gratula hozzá, és ez is sok-sok km
élményt nyújtson mint a Gs-ed !
Az "új" motorommal én látom is a mutatón a "horpadást", szörnyű forintra váltani az elmozdulás mértékét.

Mondjuk ma ügyes voltam. 1/8-nyi (teli tankhoz képest) volt a kijelző szerint a benzinfogyás kb 55-60 kilométerre. Az már azért jó
a 160 szerintem tényleg kevés, annál többet tud (-na) (folytatlan verzió)
95 kg-al sporttáskával az ülésen egyenes derékkal az óra 180-at
mutatott. ebből illik elvenni kb. 10km-t az a valós, és talán volt még benne pár kicsi csikócska. csak elgurult a gyógyszerem, és csak rövid szakaszon kínoztam a drágámat ( arról nem beszélve hogy éreztem horpad be a benzintank ) 110 -120-as utazót szoktam menni aztat szeressük !
a 160-as max.végsebesség esetleg utalás lehet beállítási problémára , de én olyat is hallottam hogy a nagyon finom túl kíméletes bejáratás is ellustíthatja a motort .
De rosszindulatú vagy! Nem tudtad, hogy a Kawa termeli a benzint?
Mert a kawa kétszázzal megy ameddig a tankban van benya?
Azért ennyire nem vész a helyzet. Mindjárt jönnek a Kawások, és jól körberöhögnek minket
Neked a szélesebb kerék mennyire fogja vissza a vasat? mennyit fújtál bele?
Teljesen igazad van! Mondjuk az F1 autók a dupláját pörgik..és a hajtókarok ékelése sem a "fakocka" levegős sorketteshez hasonlatos
Utazni hosszan szerintem max a 120-130...(óra szerint) amit még elvisel a gs.....károsodás nélkül.....bár ha nagyon meleg van kint..és süt az aszfalt akkor a 100-110..
Tuti hogy nem hosszú távon használom a 200-at,csak kipróbálásként vagy ha egyszer-kétszer elkap a benga.
De én csak a 160-as végsebességre válaszoltam,h az qrva kevés.
nem is erre tervezik..... nem versenymotor. nézd meg a F1-es autókat.... 1000-1500 km alatt kinyiffan a motor, pedig pénz és technika van. csak az ilyen extrém terhelést hosszabb távon nem viseli el semmi.... kényelmes tempó, és akkor lehet gyönyörködni a tájban, és mivel tovább tart A pontból B pontba az út, így több időt lehet motorozni.....