Motorbehozatallal kapcsolatos kérdés:
Nem emlékeztek, hogy kinek az ismerőse szokott külföldről motorokat behozni? Tudom, hülyén hangzik, de az illető fel is szokta tenni fórumra, ha jött valami jó vétel. Talán GS Teddy, de nem biztos. Tipp valakinek? Rokonságból szeretne valaki Transalpot a dajcsoktól. Köszöntem előre is! Üdv Mindenkinek!
Úgy tudom,valahol műgyantával megjavitják a kirohadt/rozsdás tankot.
Ganja....pedig aszittem ma egész nap gurulgattál
Lövésem sincs mitől mehet el az olajnyomásod,remélem holnap kiengednek,és akkor együtt megokoskodjuk.Ha érdekel
Sikerült életre keltenem a gépet, de holnap SOS szükségem lenne két gyertyára. Tudtok nekem olyan helyet mondani Budapesten, ahol vasárnap is lehet gyertyát kapni?
Szétszedtem a szaromat...leszedtem az alsó olajdeklit (megint) fémszűrő ki...tök tiszta....nem értem..mi a francért világít melegen az a nyamvadt nyomás lámpa..
A tankot meg tudják stoppolni...de lehet ,hogy már kár vele foglalkozni,mert annyira szétmarta a rozsda (bár én még ilyet nem láttam...irány a bontó.Esetleg nem valami cső csúszott le? A felpörgésre pedig a karbinál kell keresni a hibát..lehet ,hogy fennakadt egy úszó...esetleg a szívatód nem tol vissza.. Főleg ,hogy most vetted..és nem új...hát egy korrekt átnézés..karbantartás..beállítás nem fog megártani..
Szerintem a benzinfolyás és a felpörgés között nincs kapcsolat, max annyi, hogy ha fogy ki a benzin, akkor több levegő jut a keverékbe, és akkor felpörög, mielött lefullad (lásd kétütemű motoros kasza)
Felpörgés hátterében sokminden lehet, rossz a karbi beállítás, szoruló bowden (gáz & szivató). De első körben be kell foltozni a tankot, mert az így robbanásveszélyes. És nem ártana azért az előző tulajt megkérdezni róla.... Mert nekem is rozsdás volt a tank belül, de messze nem lyukadt ki. Annak valami mechanikai sérülése lehetett, ergó esett vele, és ez magyarázná is a felpörgést, hogy valami a karbi körül is kakukk.
De hátha van más ötlet is....
Sziasztok! Én egy új GS500 tulaj vagyok! Nagyon tetszik a fórum! Csak hát most én nem vagyok boldog! :-( Nem tom tudtok-e segíteni nekem mert most el vagyok anyátlanodva! Ma gurultam egy nagyon jót, kezdem megszokni a vasat (első nagymotorom) nagyon élvezem ahogy húz! Már hazaértem amikor üresbe rakom, épp leállítottam volna de egyszer csak magától felpörgött 3500-ig, leállítottam, majd újra beindítottam, jó volt egy pár másodpercig, majd újra elkezdett emelkedni a fordszám! Majd lenézek oszt ömlik a benya a tankból mint az állat! Azt hittem felrobbanok mérgemben, most motoroztam vele 3-jára! Leengedtük a benzint apukámmal, levettük a tankot, 2 lyuk meg 2 lyukgyanús folt. Be lehet normálisan foltozni őket? A tank alsó vastag összesajtolt pereménél van alul mind 4! Illetve lehet összefüggésben a fordulatszám emelkedés a folyással? Remélem tud valaki segíteni! Sziasztok!
Instabilabb? :)------az volt a virsli gumival.
Ezzel a kerékkel sokkal stabilabb a motor és érzésem szerint jobban is forgatja ezt a felnit a motor,mert könnyebb.
Esztétikailag is rohadtul feldobja a 160-as gumi a motort.........
Kultuszminisztérium kiadja irányelvét, hogy az oktatást sokkal praktikusabban, sokkal életszerűbben kell alakítani. A tanítónő:
- Gyerekek, ma a telefonálásról lesz szó. Bekapcsolom a hangszórót és felhívok egy tetszőleges számot.
- Itt Horváth-lakás.
- Kívánok, szeretnék Zolikával beszélni.
- Bocsánat asszonyom, de nekünk nincs Zolikánk. Valószínűleg egy hibás számot tetszett felhívni. Kezét csókolom!
- Látjátok gyerekek, így viselkedik egy jól nevelt, udvarias ember az alapfokon. - A tanítónő újra felhívja ugyanazt a számot:
- Itt Horváth-lakás.
- Kívánok, szeretnék Zolikával beszélni.
- Hát kérem, maga engem az előbb hívott fel. Még egyszer: Itt nincs egyetlen egy Zolika sem! Megértette?
- Hallottátok, hogy reagál egy ember a második fokon. Most jön a legmagasabb fok. - A tanító néni felhívja megint ugyanazt a számot:
- Itt Horváth-lakás.
- Kívánok, szeretnék Zolikával beszélni.
- Már megint te vagy, te hülye? Menjél vissza a jó anyádba, ahonnan jöttél!
- Gyerekek, ez a felizgatottság legmagasabb foka.
Egy vöröshajú gyerek jelentkezik az utolsó sorból:
- Tanító néni, szerintem még ennél is van egy magasabb fokozat!
- Mutasd meg, Jenőke.
A gyerek felhívja ugyanazt a számot:
- Itt Horváth-lakás.
- Zolika vagyok, ...nem kerestek?
Olyan szerkezetem nincs..de feltételezem ,hogy a nyomás gomba jó. Hidegen tökéletes..és ahogy melegszik úgy lesz vacakabb azaz kezd világítani a nyomás lámpa...szerintem a "regulátor" punnyadt be...ugyanis eddig hűtő nélkül ment...tehát nem nagyon kellett visszaszabályoznia..
Csinálhatnék házi barkácsot úgy hogy a hűtőhöz vezető cső keresztmetszetét valahol leszűkítem..és akkor kevesebb olajat nyom át....ezzel a mutatvánnyal a túlhűtést is tudnám szabályozni..
Szerinted?
Gondolom ,hogy egy oil pressure regulátor is elromolhat.....
Olyan leszek mint Dr House.
1. Ha az új szűrő vacakolna akkor hidegen sem engedné át az olajat..
2 Ha a nyomás gomba vacakolna akkor fordulaton is jelezne ..és nem csak melegen világítana..2000rpm-nél elalszik
3 ha az olajpumpa,deklitömítés és a regulátor cikkszáma megegyezik az 500F-el..akkor ott sem csúszhatok..
4....fura lenne ha egy olajcsere után közvetlenül romlana el az olajpumpa..minden előzmény nélkül..
..hát kb ennyi..
Ha másoknak is van ötlete...szívesen veszem
Jahh az olaj 10/50 Motul félszintetikus..
Ijjj, nagyon jól néz ki!
Remélem le tudom boltolni a felnit, aztán pik pakk át is raknám, de elsőnek mondjuk a karbi cuccait kellene rendberakni!
Amúgy ekkora felnivel, gumival nem lett instabilabb?
Na de oda már tessék jönni!
Sikerült találnom valamit....az F és a normál olajnyomása között nincs eltérés.. most vagy a regulátorom vagy az érzékelőm halt meg...
...vagy nem tudom..
ganja....köszi!Főleg a hívást Aki volt az évadnyitón tartsa magában ŐŐŐ.....lesz mégegy évadnyitó,pont az andrettiből indul,és oda érkezik meg.Na?Pótévadnyitó?
Asszem ápr.7-én.Motorozz-on fent van.
XJ gyógyuljál vazze..ne tökölj!
Aki tegnap..meg ma nem motorozott annak üzenem ,hogy tök szar volt!
Aki pedig motorozott az pssszzt! Nehogy megcáfoljon
Motorbehozatallal kapcsolatos kérdés:
Nem emlékeztek, hogy kinek az ismerőse szokott külföldről motorokat behozni? Tudom, hülyén hangzik, de az illető fel is szokta tenni fórumra, ha jött valami jó vétel. Talán GS Teddy, de nem biztos. Tipp valakinek? Rokonságból szeretne valaki Transalpot a dajcsoktól. Köszöntem előre is! Üdv Mindenkinek!
Ganja....pedig aszittem ma egész nap gurulgattál
Lövésem sincs mitől mehet el az olajnyomásod,remélem holnap kiengednek,és akkor együtt megokoskodjuk.Ha érdekel
Sikerült életre keltenem a gépet, de holnap SOS szükségem lenne két gyertyára. Tudtok nekem olyan helyet mondani Budapesten, ahol vasárnap is lehet gyertyát kapni?
Előre is köszi
Vagy teljes átfolyáson maradt a benzincsapod, vagy felakadt az egyik úszód!
Az utóbbinál általában segít, ha megkocogtatod csavarhúzó nyelével az úszóházat néhányszor, Ha ez nem segít, akkor karbi szétszed, helyére rak!
Felpörgés hátterében sokminden lehet, rossz a karbi beállítás, szoruló bowden (gáz & szivató). De első körben be kell foltozni a tankot, mert az így robbanásveszélyes. És nem ártana azért az előző tulajt megkérdezni róla.... Mert nekem is rozsdás volt a tank belül, de messze nem lyukadt ki. Annak valami mechanikai sérülése lehetett, ergó esett vele, és ez magyarázná is a felpörgést, hogy valami a karbi körül is kakukk.
De hátha van más ötlet is....
Ezzel a kerékkel sokkal stabilabb a motor és érzésem szerint jobban is forgatja ezt a felnit a motor,mert könnyebb.
Esztétikailag is rohadtul feldobja a 160-as gumi a motort.........
Kultuszminisztérium kiadja irányelvét, hogy az oktatást sokkal praktikusabban, sokkal életszerűbben kell alakítani. A tanítónő:
- Gyerekek, ma a telefonálásról lesz szó. Bekapcsolom a hangszórót és felhívok egy tetszőleges számot.
- Itt Horváth-lakás.
- Kívánok, szeretnék Zolikával beszélni.
- Bocsánat asszonyom, de nekünk nincs Zolikánk. Valószínűleg egy hibás számot tetszett felhívni. Kezét csókolom!
- Látjátok gyerekek, így viselkedik egy jól nevelt, udvarias ember az alapfokon. - A tanítónő újra felhívja ugyanazt a számot:
- Itt Horváth-lakás.
- Kívánok, szeretnék Zolikával beszélni.
- Hát kérem, maga engem az előbb hívott fel. Még egyszer: Itt nincs egyetlen egy Zolika sem! Megértette?
- Hallottátok, hogy reagál egy ember a második fokon. Most jön a legmagasabb fok. - A tanító néni felhívja megint ugyanazt a számot:
- Itt Horváth-lakás.
- Kívánok, szeretnék Zolikával beszélni.
- Már megint te vagy, te hülye? Menjél vissza a jó anyádba, ahonnan jöttél!
- Gyerekek, ez a felizgatottság legmagasabb foka.
Egy vöröshajú gyerek jelentkezik az utolsó sorból:
- Tanító néni, szerintem még ennél is van egy magasabb fokozat!
- Mutasd meg, Jenőke.
A gyerek felhívja ugyanazt a számot:
- Itt Horváth-lakás.
- Zolika vagyok, ...nem kerestek?
Csinálhatnék házi barkácsot úgy hogy a hűtőhöz vezető cső keresztmetszetét valahol leszűkítem..és akkor kevesebb olajat nyom át....ezzel a mutatvánnyal a túlhűtést is tudnám szabályozni..
Szerinted?
Gondolom ,hogy egy oil pressure regulátor is elromolhat.....
Olyan leszek mint Dr House.
1. Ha az új szűrő vacakolna akkor hidegen sem engedné át az olajat..
2 Ha a nyomás gomba vacakolna akkor fordulaton is jelezne ..és nem csak melegen világítana..2000rpm-nél elalszik
3 ha az olajpumpa,deklitömítés és a regulátor cikkszáma megegyezik az 500F-el..akkor ott sem csúszhatok..
4....fura lenne ha egy olajcsere után közvetlenül romlana el az olajpumpa..minden előzmény nélkül..
..hát kb ennyi..
Ha másoknak is van ötlete...szívesen veszem
Jahh az olaj 10/50 Motul félszintetikus..
Remélem le tudom boltolni a felnit, aztán pik pakk át is raknám, de elsőnek mondjuk a karbi cuccait kellene rendberakni!
Amúgy ekkora felnivel, gumival nem lett instabilabb?
Sikerült találnom valamit....az F és a normál olajnyomása között nincs eltérés.. most vagy a regulátorom vagy az érzékelőm halt meg...
...vagy nem tudom..
Asszem ápr.7-én.Motorozz-on fent van.
Aki tegnap..meg ma nem motorozott annak üzenem ,hogy tök szar volt!
Aki pedig motorozott az pssszzt! Nehogy megcáfoljon