Vagy marni kellene a GSX-F tag villás részét...vagy kompletten a himba vasat cserélni..ami viszont nem biztos ,hogy patent a lengő villa méret miatt.. Néztem az R1 és a "mittomén minek a hátsó rugósát...de ott pedig a felfüggesztés vagy a tolás irány nem stimm..
..úgyhogy hoztam egy centivel rövidebb "kutyacsontot"..szimplán csak emelek a seggén....
akkor én nem vagyok normális..... én sem az autómnál, sem a motornál nem néztem meg, és nem is izgat, hogy mennyi a max. sebesség.... úgysem használnám (ki).... inkább legyen nyomatékos, és dinamikus, de még uralható
hát akkor miről? senki nem írta itt hogy így ugrok el vele egy chipsért az éjjelnappaliba, vagy hogy így túrázunk vele? hanem csak a motor végsebességéről volt szó, amit minden normális ember megnéz mert kiváncsi
Bi bi biii az én autóskártyám megy a leggyorsabban..
Amúgy az F verziónál a burkolat nem CSAK a szélvédelemről szól...a szimpla GS-nek sokkal nagyobb a légellenállása..miközben a teljesítménye u.a...
halkan jegyzem meg ,hogy ez a kis léghűtéses blokk nem a tartós kínzásra lett kitalálva..még akkor sem ha olajhűtős burkolt a verzió..
Tegyél be egy olajhőfok mérőt..és mindjárt nem kínzod annyira mert látod,hogy mit jelent neki a gyepálás
Nekem 3 foggal csököttebb a hátsó fogaskerekem....lehet ,hogy jobb a fogyasztásom?
Mondjuk én összesen 4-szer húztam ki 150 fölé a GS-t. Ez összesen nagyon maximum 50 kilométeres távot jelent. Igazából annyira volt jó, hogy tudjam minden rendben van motorikusan. Mert valljuk be nem élvezet ez a sebesség egy csupasz motoron
a vitát én alapból nem értem, csak nem akartam beleugatni.... szólva, akinek a 160-as tempó kell, és és ezt még kevésnek is érzi, az:
1) szabályt sért
2) ne GS-t, hanem GSX-R-t hajtson
3) vegye figyelembe, hogy a magyar utak 90%-a alkalmatlan 160 fölötti tempóra
4) vegye figyelembe, hogy nem minden őrangyal tud ilyen gyorsan repülni.....
persze, ha nyomaték, és a dinamika is eltűnt, az más, de a GS-től akkor sem kell csodát várni.
Nekem utassal 160 nál fogyott el a GS.. De becsületére legyen mondva ezt a sebességet tartotta is azon a 15 kilométeren amíg tartott az egyenes ( Hortobágyon elég unalmas az út..)
Miről beszéltek te?
Mindig elgondolkodom amikor erről a 160-as végsebességről van szó.
Egyáltalán biztos hogy SUZUKI GS 500-ról van szó?
Jó én nem vagyok 95 kiló, csak 75+ruha:) de én a mutatót tele tankkal is majdnem csak 200hoz közel rakom.
Ott azzal a motorral valami tutira nincs rendben,vagy fojtott kiadás.
Igaz nem valami versenygép a gs500,de a 160 nekem nevetséges.
Néztem, sajnos csak április elején, március elején tudná megcsinálni, akkor is elég körülményes lenne mert csak úgy tud csinálni ha van hozzá gyári, na de ami nekem van annak meg nem olyan a skálázása, rádásul elkérne érte vagy 10ezret azt mondta úgyhogy ez sajnos kilőve.
Esetleg másnak a fiók alján véletlenül egy számlap?
nekem ez a srác csinálta a kocsiba: http://www.szamlapok.hu/module...
rendes műanyag szerű anyag, mint a gyári, és bármit megcsinál 1-2 nap alatt, korrekt, és nem is túl drága (nekem anno a kocsiba a teljes számlap volt 11.000 HUF szereléssel együtt (vagyis azért nem kért külön pénzt, ingyé betette)
amúgy ez: http://www.szamlapok.hu/images...
gondolom, mocira is csinál, bár a pörgető része továbbra is mérföldben számolja az utat, (mármint a napi mérföld számláló), de van olyan cég is, aki azt is át tudja alakítani, de kérdés, hogy akkor mér megéri-e, mert kb 110 euro egy új a neten....
Valakinek nincs elfekvőben otthon egy kilométer óra számlap? Angol a motor és mérföldre van beskálázva. Vagy egy jó bontót nem tudtok ahol van esély ilyet kapni? Egyéb ötlet hogy hogyan lehetne ilyet csinálni házilag? Sima papírlapra gondolom nem a legjobb megoldás mert nem tudja megvilágítani rendesen a műszerfalizzó. Vagy igen?
Van egy tisztességes..sőt kettő kompressziómérőm....kölcsön adom...ha tutira visszakapom..
Amúgy pedig a kutya ott van elásva ahol a szelep nem tömít! Szelep hézag ok...akkor szelep,szelepülés becsiszol,összerak..oszt uccu motorozni... (jahh ha csiszoltok akkor újra hézagolni kell)
..ééééés ha már lent van a hengerfej...nyugodtan cserélhetsz szelep szár tömeszeket..
Igazából egy öreg motoros a haver és számára már a szerelés is a motorozáshoz tartozik, nem igazán fogja kiadni a kezéből :D
Sima ecet?...hmmm... rosszabb nem lesz :D
..úgyhogy hoztam egy centivel rövidebb "kutyacsontot"..szimplán csak emelek a seggén....
Amúgy az F verziónál a burkolat nem CSAK a szélvédelemről szól...a szimpla GS-nek sokkal nagyobb a légellenállása..miközben a teljesítménye u.a...
halkan jegyzem meg ,hogy ez a kis léghűtéses blokk nem a tartós kínzásra lett kitalálva..még akkor sem ha olajhűtős burkolt a verzió..
Tegyél be egy olajhőfok mérőt..és mindjárt nem kínzod annyira mert látod,hogy mit jelent neki a gyepálás
Nekem 3 foggal csököttebb a hátsó fogaskerekem....lehet ,hogy jobb a fogyasztásom?
1) szabályt sért
2) ne GS-t, hanem GSX-R-t hajtson
3) vegye figyelembe, hogy a magyar utak 90%-a alkalmatlan 160 fölötti tempóra
4) vegye figyelembe, hogy nem minden őrangyal tud ilyen gyorsan repülni.....
persze, ha nyomaték, és a dinamika is eltűnt, az más, de a GS-től akkor sem kell csodát várni.
(haver ült mögöttem kb 75 kiló)
Mindig elgondolkodom amikor erről a 160-as végsebességről van szó.
Egyáltalán biztos hogy SUZUKI GS 500-ról van szó?
Jó én nem vagyok 95 kiló, csak 75+ruha:) de én a mutatót tele tankkal is majdnem csak 200hoz közel rakom.
Ott azzal a motorral valami tutira nincs rendben,vagy fojtott kiadás.
Igaz nem valami versenygép a gs500,de a 160 nekem nevetséges.
Város 30-35, országút 60, autópálya 80
Esetleg másnak a fiók alján véletlenül egy számlap?
az első tétel: 34110-01DA0 122 dollár (igaz ez gs500 2005-re), de itt a honlapon tudsz keresgélni más évjáratot.
http://www.szamlapok.hu/module...
rendes műanyag szerű anyag, mint a gyári, és bármit megcsinál 1-2 nap alatt, korrekt, és nem is túl drága (nekem anno a kocsiba a teljes számlap volt 11.000 HUF szereléssel együtt (vagyis azért nem kért külön pénzt, ingyé betette)
amúgy ez: http://www.szamlapok.hu/images...
gondolom, mocira is csinál, bár a pörgető része továbbra is mérföldben számolja az utat, (mármint a napi mérföld számláló), de van olyan cég is, aki azt is át tudja alakítani, de kérdés, hogy akkor mér megéri-e, mert kb 110 euro egy új a neten....
Felületi rozsdát nagyopn szépen leszedte, igaz hogy belepancsoltam vagy 2-3 litert.
(tényleg a régi manuális műszerek a legjobbak!)
Amúgy pedig a kutya ott van elásva ahol a szelep nem tömít! Szelep hézag ok...akkor szelep,szelepülés becsiszol,összerak..oszt uccu motorozni... (jahh ha csiszoltok akkor újra hézagolni kell)
..ééééés ha már lent van a hengerfej...nyugodtan cserélhetsz szelep szár tömeszeket..
ne vedd fikázásnak, inkább a tisztelet a békebeli szerszámoknak
ketyeréknek ebben az agyonelektronizált digitalizált világban .
Sima ecet?...hmmm... rosszabb nem lesz :D