Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyan álsz a hátsó kerékkel én szombaton rakom össze mer most lett meg a gumi 150/70-es olaj csere is megvolt aksi be pöcre indul.
A hengert is lehúzzátok?
Szelepszár szimering csere miatt, meg egy karbiszinkron, de csak szombaton kapjuk szét és akkor már sikoljuk is, meg amit találunk :D

Nem szerette az állást :(
..szerintem soha nem lesz kész ...mára pl egy olajdekli tömítés kivágása van tervben...de kvára nincs kedvem hozzá
nekem olyan érzésem vagy hogy te készülsz valamire , jól sejtem ha meglesz a vége csinálva a gs-nek akkor nem lesz kész ?
De most miért szedtétek szét? Tök jól ment a vas! Fessük le az egészet matt,kopott és rozsdásra
Jinike! Ha már szétszedted..és esetleg úgy gondolod,hogy sokáig megtartod...akkor (ha én lennék te ) Csinálnék egy hengerfej polírt...és grammolnám a dugattyúkat gyűrűstől, csapszegestől..cakk pakk..majd kapna egy alap méretes minőségi gyűrűgarnitúrát és alapméretes hajtókar csapágyat..tudván ,hogy min. 100e km-ig fullos a motorom
Érdekes kérdés ez a szelp állítás a gs-en. Nekem a motoromban 34e Km van, most lett szelep állítás mecsinálva rajta.
Szelep állítás előtt 7,5 és 8 volt a kompreszió most állítás után 20 Km-rel 8- és 10 lett! /én mértem/
Úgyanazzal a műszerrel mérve. Mivel 2000Kmrel ezelőtt vettem nem tudom mikor állítotak előtte.
Viszont aki csinálta elmondta, hogy az egyik oldalon majdnem, hogy kitartott a szep. Ezér ott a max 8 századra állította mert 1-200 km alat az vékony koromréteg ami keletezik ki kell hogy égjen és akkor változni fog az érték.
Nade mikor beindítottam a szervízben a hangja sokkal hangosabb lett. / gondolom mert lett szelephézag/ Menni érezhetően jobban megy. Megyek vele még pár 100 kilométer és megmérem megint.

Még annyi hogy 2 egyforma kompresszió mérő sincs 1, 2 bár külömbség lehet mindegyik között.

A Pannonia Blokkomban Pl: 5,5 van A szimómban 12 ! és mind a kető szépen jár és megy.

A szelep hézag nagyon fontos, de mivel 3-és 8 század van ezért nagyon könnyen el lehet cseszni az értéket, csak lelkiismeretes szerelő tudja jól beállítani .
Szerencsére ellenőrizni házi körülmények között is egyszerű, nem igényel nagy szakértelmet.
Igazából, mivel lekapom a hengerfejet, kap egy síkolást, tehát az új tömítés rendben lesz, csak tán nem érdemes a csavarral baszakodni, ahányszor ráhúzod, nyúlik a menet. El is döntöttem, újat kap, ha az enyém marad azért, ha eladom egyszer, azért :D
Most viszont elgondolkoztam, hogy az ezüst szín nem igazán tetszik a vázon, ha már szétkapom, lehet kap egy rendes színt, de persze minden buzi azt hiszi bukott a motor, hegesztett a váz, azért lett átfújva, de momentán leszarom, majd lefotózom.
Az a bajom, hogy simán össze lehetne rakni, szelepszár szimering csere után, de nem bírja a lelkem, akkor már legyen fasza.
Másik perverzióm, hogy végigfotózom, lehet kap egy hónolást is, meglátom milyen, de egy biztos, kívülről ugyanolyan ronda lesz utána is, éljen a Mad-max feeling
Hát nem tudom...Ha tényleg ennyire hitvány a kompresszió és a henger meg a gyűrűk hibátlanok akkor a szelepnél kb 5 másodperc alatt kifolyna a benzin.Szerény véleményem szerint ilyen értékekkel be sem indulna vagy max csak 60-nat menne.Inkább a karbinál keresném a dolgot...
Gratulálok azoknak a szakiknak akik csak rávágják hogy GS.
Miért mert nincs benne 1000 ló és nem megy 600-al attól még ez MOTOR-sőt. Nagyobb sportmotor testvéreit ennyi kilóméternél már érdemesebb leadni vasban,de a te gs-ed még simán elmegy ugyanennyit.Gyanítom ha nem nyúltak volna hozzá a szerízben ahová vitted,semmi baja nem lenne.
Nem létezik hogy tényleg ennyire nehéz feladat ez egy "motorszerelőnek".
A csavar nem annyira..mert a nyomaték kulcs megoldja...inkább a tömítés pozíciója ami u.a soha nem lesz..viszont az első alkalommal már megpréselték..azért kell belőle új..
Autókat mi mindenképpen új hengerfejcsavarral rakunk össze, gyanítom érdemes lenne itt is, vélemény? Azért a menet az nyúlik, vett már valaki csavarokat? Én is szét fogom most kapni, ezért kérdezem...
Köszi. Tudod az a baj a szakival,hogy voltam már 3 nál és annyit mondtak hogy GS! Csörgött zörgött a blokk.Mindenki hallotta csak a szakik nem.
És kiderült hogy az alsó blokk tartó csavar volt kilazulva,de egy szaki se vette észre.
Ebből kifolyólag nem nagyon bízok meg a szakikban.
Marad a google és ti!
"nincsen szolgád,magad uram"
De azért köszi!
ganjaninja mi egyszerre és egyre gondolunk:)
Attól függ mennyi a tömítés:) Pasztával is összepakolhatod,semmi baja de ha alapos akarsz lenni akkor újat neki.
Kicsit átgondolva az esetedet, első lépésként mindenképpen a szelephézagot tenném rendbe és ha az oké akkor mennék sorba a többin.Nagy baja nem lehet,max beállítás probléma.Ha nem bírsz vele,vidd el egy nagy szakihoz. (tanács)
Köszi. Megfogadom a tanácsod.
Ott lesz a hiba a szelepeknél! Ha becsiszolták..vidd el egy motorszerelőhöz a vez tengellyel ,hogy tisztességesen kilapkázza. Mindenképpen vegyél új tömítést..főleg a hengerfejhez!
Hát én is!
Hú basszus te jól szétkaptad azt a gépet:)
Remélem meglesz a hiba.
Még azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ha a henger és a hengerfej tömítés nem sérült,elég pasztával összerakni vagy mindenképpen vegyek új tömítést?
1 kép benzinnel feltöltve,2 kép 5 perc alatti fogyás.
Sziasztok. Köszönöm a véleményeteket.
Gs500ról van szó. 2007-es gyártmány. 2008. februárba vettem 0.km
Most 45000.km van benne. Volt tavaly vagy tavalyelőtt (már nem tudom pontosan) szervizbe.
Szelephézag,karbiszinkron. AZÓTA LUSTÁBB LETT.
Nyomaték kevesebb lett! :(
Előtte ha véletlenül 160km/h nál odahúztam,még ugrott (két személlyel) a mostani teljesítményhez képest. Pedig most csak egyedül járok vele mert közben asszony csere volt.
Feltűnően gyengébb lett.És a fogyasztás is megnőtt.
Max 5000-ig pörgetve is megette az 5 litert. Karbit többször is szétkaptam,dugulás reményében,de tiszta volt.
Az alapjáraton hiába próbáltam állítani,akkor se volt alapjárat.
Gyertya ,légszűrő csere. Változás semmi.
Tegnap előtt kíváncsiságból állítani akartam a levegő csavaron,de legnagyobb megdöbbenésemre mint a 2 karbin kopra be volt csavarva.
Egy felet kicsavartam mind a 2n,és lett alapjárat.
Elmentem próbakőrre,de 3000 fordulat alatt olyan mintha csak 1 henger menne.
3000 fölött ment szépen és erősebb is lett.
Na gondoltam most akkor nézzük a változást
5.ben kipörgött 10-ig. (Előtte még 4.ben sem akart.)
Váltottam 6.ba és se kép se hang.
Pár méter motorleállás után újra feléledt és ment,de akkor már csak óvatos 100-110km/h mentem vele.
Hazaértem és a csodálatos CCCP compotmérövel megmértem.
Egyik hengerbe 7 bár a másikba 2 bár.
Cimbi jött,szétkaptuk,de a szelephézagok jók voltak.
Cimbi nyugtat,no para,hengerfej levétel,egyik szelep nem zár.
Szét is kaptuk,hengerfej fejre borítva,benzinnel feltöltöttük és a jobb oldali hengerfej (amelyikbe kevesebb volt a kompot) kipufogó szelep igaz lassan,de átengedte a benzint.
És most jön a baki
Cimbi mondja hogy ettől nem lehet ekkora kompot különbség.(hittem neki
Hengert vegyük le,szerinte az egyik csűrű besült.
Levettük,de semmi.
Gyönyörű a hengerfalak a dugok a gyűrűket külön beraktuk a hengerbe és tökéletesek.
És itt lettem tanácstalan.
De köszönöm a válaszokat és viszem a hengerfejet a szerelőhöz hogy a kipufogó szelepet becsiszolja.
Remélem az lesz a bibis.