Ja és írd le, hogy mennyit kellett várni, mire sikerült nem bejutni és csak ismerős által vettek fel egy egész másik kórházba, meséld el, hogy mekkora egy rakás fos/szar/húgy a magyar kórházrendszer, ellátás.
Csak beteg ne legyél, mert megdöglesz! Rohadtul kiakadtam, vegyetek szolgálati Audikat az adómból, meg utazgassatok, kis buzik!
Ennétek meg egy ganajtúró bogár vizsgamunkáját, vagy szívjátok le mélytorokra egy hangyász nóziját!
Egy társadalom értékének mérőléce, hogy hogyan bánik az öregekkel és a betegekkel!
Hát mi rendesen leszerepeltünk.
Háát.....pedig sokkot kaptam baze.Teljesen rá voltam indulva a 15-i évadnyitóra.Mostmeg itt baxom a rezet minimum hétfőig.Mi ez ha nem kibaszás?4 gyönyörű motorozós nap lehetett volna.
Innen kell megtudnom baze? Ha kérhetem, most ne az legyen a legnagyobb gondod, hogy nem voltál motorozni 15-én...
Jobbulást és nagy kakikat/pisiket kívánok!
Szerintem a magas életkor - alacsony futás arány miatt rendesen el lehet koszolva-állítva-korrodálva a rendszer.
Ez inkább szerelő, mint otthoni szerelés. Ennyi idő alatt a gumi alkatrészek is megadják magukat (membránok, tömítések stb.) ez mind okozhat hibát.
Hali!
Tavaj ősszel vettem egy gyönyrű gs500e-t 2000 évjárat 1100km-el. Eredeti akksi, gumi,gyertya ,stb. Az 5 hónap alatt mentem vele 2500km-t minden gond nélkül. Hétfőn, nehezen indul amikor a munkából akartam hazajönni és ugrált az alapjárat. Most ott tartunk ,hogy csak gázadásra indul be, nincs egyenletes alapjárat (fél perc múlva leáll) és a benzintúlfolyó ból csöpög a benzin. Próbáltam már szivatóval és anélkül, tök mindegy volt neki. A csőből csöpögött a benzin még akkor is mikor megtettem vele 30km-t. Az alapjáraton próbáltam állítani ,de hol felment meleg motornál 3000rpm-re , majd picit állítottam rajta és lement 1000-re és leállt.
Próbálok a neten olvasni hasonló problémákról ,de semmit nem találok. Tudnátok esetleg ötleteket írni ,hogy mi lehet a probléma? Segítségeteket előre is köszönöm.
megvolt a tavaszi szervíz is:
1 szelephézag volt picivel elmászva
+ karbiszinkron és puceválás
+ keverékképzés állítása, mert túl dús volt
eredmény:
simább alapjárat, gyorsabb bemelegedés, bemelegedés alatti "szisszenés, pisszenés" eltűnt, hidegen gázra időnkénti visszafulladás megszűnt
(ezekért mind a karbi a felelős.... eldugulva, meg trutyis nem volt, de tiszta sem.... évente egyszer ez ráfér)
Múlt hétvégén Safety-Hungary, moci kész, mi kell még? Indulhat a szezon!
Én még kritikus helyzetekben szoktam a csavarfejre hegeszteni valami acéldarabot. Ez két okból elönyös. Nèha ez által nagyobb lesz a fej, jobban meg lehet fogni. Meg ha jól felizzik akkor meglazúlhatnak az összerohadt felületek...De itt ugy alatta az értékes tömités, nagyon ezt nem javallanám...
Ha kitolod Münchenbe?! Most ugyis megy a barnasörfesztivál! Még hangalom leguritasz pár korsóval. (Bár aki egynél többet ebböl megiszik annak már nem lesz uriemberi a modora... )
Ritkán vagyok otthon, inkább csak sátoros ünnepeken...
érintő irányú megütés:
A csavarfej hengeres felületét-oldalát ütöd meg, nem a csavarsliccelést!Elöször a hidegvágó vág az oldalába egy hornyot, aztán abba beleillesztve lehet megütni. Kicsit roncsolodik a fej, ezért utána eldobandó, bkny-re cserélendö.
Egyelőre korházban fekszem tegnap óta.Ne kapkodd el azt a jövőhetet Valszeg motorozás közben megfázott a bal vesém,begyulladt,és minden wc-vel kapcsolatos dolgot tiltott:))
amúgy a 140..sima 17 felmegy...de bénán néz ki..