Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert úgy gondolom, hogy ha ennyire alap kérdések vannak még akkor inkább nem érdemes hozzányúlni, de ha mindenáron magad akarod szerelni akkor olvasd ezt el, nagyjából ilyen a karbid: link
Miért ne fijkodjam? nem 6 bárral hanem autós szivargyujtossal kicsit meglöködni gondoltam..... mindenhol átjárja a kis testét a levegő...kárt csak nem teszek ezzel vagy igen?

A tetejét ne vegyem le azt kérlek magyarázd el h miért ne és ha ne vegyem le akkor mit tanácsolsz hogyan szedjem szét? (simsont meg egyéb kétütemű karbit szedtem már szét párszor de ez nem az a kategória)
gondoltam valahol el kell kezdeni a szétszedést......a teteje az pont kézre áll, meg robbantott rajz alapján ott egy nagyobb elemet tudok belőle kivenni
A tetejét le ne vedd és főleg ne fújkáld onnan.......keress egy szakit ha teheted....ha nem akkor......a fene tudja...
Köszi a felvilágosítást.
most azt álmodtam meg hogy holnap kompresszorral minden testnyílását átfújom a karbinak.......annó más kétüteműnél megoldotta a "dugulást". ha az sem vezet eredményre óvatosan leveszem a karbik tetejét..... azt majd lesz valami,nem szeretném az egészet kivenni és ripityára kapni
A szívató lényege hogy ne kapjon annyi levegőt a porlasztó mint amennyi normál üzembe kell. Azaz elzárjuk a levegő útját így üzemanyagban dúsabb lesz a keverék mivel a hideg motor több kaját kér mint a meleg. Ezen elgondolkodva lehet, hogy a te karbidnak a levegőfúvókája van eldugulva. Ha nem értesz hozzá, vagy nem mersz nekifogni vidd el olyanhoz aki szakos. Bár karbi takarításban, beállításban a szerelők néha trehányak, érdemes rájuk figyelni.
igen igen csak elírtam.
Holnap reggel szedjük szét a motorszerelö cimbivel.
Még gs-t nem csinált.Nem tétlenül állunk neki,csak tisztábban szeretném látni a dolgokat. (jó pap is holtig tanul)
Rég óta járok vele,de csak ma néztem meg a kompotot.
Eddig dugulásra gyanakodtam mert hogy többet eszik és egy pár paci hiányzik belőle.
Nem tudjuk még hogy konkrétan mi a baja hogy az egyik hengerbe nincs kompot,de remélem hogy csak szelephézag probléma,folyamatosan nyitva lenne az egyik szelep? vagy hogy mi a kompot hiánya.
Cimbi szerint lehet hogy gyűrű,lehet szelephézag. De holnap fény derül rá.
Nincs blokk hangja,de 3000 fordulatig olyan mintha egy henger járna csak,felette már dolgozik a másik henger is.
Még nincs lapkám,de ha szétszedjük azt is leellenőrizük.
Most nézem csak. Nem tized mm-ben! Századokban gondolkozunk... 0,03-0,08 mm...
Biztosan nem jó, ha mind a négy egyforma. A kipufogószelepnél nagyobb a hőterhelés, oda nagyobbat kell állítani. Csináltál már ilyet? Lapkák vannak nálad, vagy a benne lévőket szeretnéd cserélgetni a szelepek között? Teljesen hideg blokkal kezdj neki csak (a szervizek is egy éjszakás állás után csinálják másnap).

No, nem "okoskodok" tovább.

Az a kompressziómérés hogy hozott ilyen eredményt? Így be sem szabadna indulnia... 5-7 alatt szerintem már nem csühög a motor.

Kis esti program... GS500 szelephézag állítás
Kérdésem a következő lenne.
Szelephézag 0,3 és 0,8mm közt legyen.
A kipufogó és a szívó is?
ha mind a négy mondjuk 0.5 az úgy jó?
tavaly volt szervizbe,szelephézag és karbiszinkrón,de szerintem átb...tak. :) mert nem lett jobb utána sem. :(
Sőt, ha a szivató rávan húzva és pörgeti és eközben húzom rá a kézi gázt akkor is visszafullad! ! !
szal ez nekem magas
2007-es és 45000km van benne
tavaj vettem észre hogy nem ugy meg mint annó
5 litert evett és nem akart 160km se menni.
Ma mértem és ma derült ki hogy mi a baj.
Akkor az már tavaly sem járt volna....és a mérés maga miként történt?..
van egy régi kompot mérőm "orosz"
az egyik 0.5 valami! :)
a másik 0.1 valami. :)
Mit jelent, hogy semmi sincs?...hogy mértétek?
csak azt nem értem, hogy akkor a szivatóra miért pörög fel....? ?

Köszönöm a segítséged, kicsit félek szétbontani. nem értek hozzá nem tudom pl kell e tömítés vagy visszarakható a régi.
Ez nem soimson h nekiesek azt majd lesz valami.
Sziasztok.
Sajnos az a helyzet hogy ma rámértem a kompreszióra.
Az egyik hengerbe szinte semmi nincs,3000 fölött megy csak mind a két henger.
Holnap reggel szedjük szét a cibivel.Remélem hogy csak szelephézag problémája lesz.
A karbit szét kell szedni, mert valamelyik fúvókában kosz van. De hogy melyik azt nem tudom, érdemes mindet átnézni kifujni, mosni.
Pár csövet levettem belefújkodtam meg szívtam is......azután mintha jó lett volna egy darabig.
nemtudom ki ismeri a karburátor felépítésért működését, van egy cső ami a levegőszűrő felől jön ki egy közös cső, lóg a levegőbe semmi nincs a végén, abba belefújtam akkor a légszűrőházba visszafele fújtam az anyagot a karbikból.....ez után jó volt egy-két gázadásra de ismét fulladt
Ezt a gyertya teóriát már több fórumon is olvastam, csak az nem világos előttem, hogy mitől pusztul el a gyertya? Hisz az autót is elindítom télen, megy 1-2 percig leállítom, vagy leáll magától/ amig kinyitom a kaput/, mert még Lada és kézi szívatós, de a gyertyák azért túlélik.
kivettem, mindkettő őzbarna ahogy mondani szokás.
De szivatóval felpörög.......a karburátorra gyanakszom, de ahhoz meg nem értek
Dugulás a karbiban igy elsőre.