Mert úgy gondolom, hogy ha ennyire alap kérdések vannak még akkor inkább nem érdemes hozzányúlni, de ha mindenáron magad akarod szerelni akkor olvasd ezt el, nagyjából ilyen a karbid: link
Miért ne fijkodjam? nem 6 bárral hanem autós szivargyujtossal kicsit meglöködni gondoltam..... mindenhol átjárja a kis testét a levegő...kárt csak nem teszek ezzel vagy igen?
A tetejét ne vegyem le azt kérlek magyarázd el h miért ne és ha ne vegyem le akkor mit tanácsolsz hogyan szedjem szét? (simsont meg egyéb kétütemű karbit szedtem már szét párszor de ez nem az a kategória)
gondoltam valahol el kell kezdeni a szétszedést......a teteje az pont kézre áll, meg robbantott rajz alapján ott egy nagyobb elemet tudok belőle kivenni
Köszi a felvilágosítást.
most azt álmodtam meg hogy holnap kompresszorral minden testnyílását átfújom a karbinak.......annó más kétüteműnél megoldotta a "dugulást". ha az sem vezet eredményre óvatosan leveszem a karbik tetejét..... azt majd lesz valami,nem szeretném az egészet kivenni és ripityára kapni
A szívató lényege hogy ne kapjon annyi levegőt a porlasztó mint amennyi normál üzembe kell. Azaz elzárjuk a levegő útját így üzemanyagban dúsabb lesz a keverék mivel a hideg motor több kaját kér mint a meleg. Ezen elgondolkodva lehet, hogy a te karbidnak a levegőfúvókája van eldugulva. Ha nem értesz hozzá, vagy nem mersz nekifogni vidd el olyanhoz aki szakos. Bár karbi takarításban, beállításban a szerelők néha trehányak, érdemes rájuk figyelni.
Holnap reggel szedjük szét a motorszerelö cimbivel.
Még gs-t nem csinált.Nem tétlenül állunk neki,csak tisztábban szeretném látni a dolgokat. (jó pap is holtig tanul)
Rég óta járok vele,de csak ma néztem meg a kompotot.
Eddig dugulásra gyanakodtam mert hogy többet eszik és egy pár paci hiányzik belőle.
Nem tudjuk még hogy konkrétan mi a baja hogy az egyik hengerbe nincs kompot,de remélem hogy csak szelephézag probléma,folyamatosan nyitva lenne az egyik szelep? vagy hogy mi a kompot hiánya.
Cimbi szerint lehet hogy gyűrű,lehet szelephézag. De holnap fény derül rá.
Nincs blokk hangja,de 3000 fordulatig olyan mintha egy henger járna csak,felette már dolgozik a másik henger is.
Még nincs lapkám,de ha szétszedjük azt is leellenőrizük.
Biztosan nem jó, ha mind a négy egyforma. A kipufogószelepnél nagyobb a hőterhelés, oda nagyobbat kell állítani. Csináltál már ilyet? Lapkák vannak nálad, vagy a benne lévőket szeretnéd cserélgetni a szelepek között? Teljesen hideg blokkal kezdj neki csak (a szervizek is egy éjszakás állás után csinálják másnap).
No, nem "okoskodok" tovább.
Az a kompressziómérés hogy hozott ilyen eredményt? Így be sem szabadna indulnia... 5-7 alatt szerintem már nem csühög a motor.
csak azt nem értem, hogy akkor a szivatóra miért pörög fel....? ?
Köszönöm a segítséged, kicsit félek szétbontani. nem értek hozzá nem tudom pl kell e tömítés vagy visszarakható a régi.
Ez nem soimson h nekiesek azt majd lesz valami.
Sziasztok.
Sajnos az a helyzet hogy ma rámértem a kompreszióra.
Az egyik hengerbe szinte semmi nincs,3000 fölött megy csak mind a két henger.
Holnap reggel szedjük szét a cibivel.Remélem hogy csak szelephézag problémája lesz.
Pár csövet levettem belefújkodtam meg szívtam is......azután mintha jó lett volna egy darabig.
nemtudom ki ismeri a karburátor felépítésért működését, van egy cső ami a levegőszűrő felől jön ki egy közös cső, lóg a levegőbe semmi nincs a végén, abba belefújtam akkor a légszűrőházba visszafele fújtam az anyagot a karbikból.....ez után jó volt egy-két gázadásra de ismét fulladt
Ezt a gyertya teóriát már több fórumon is olvastam, csak az nem világos előttem, hogy mitől pusztul el a gyertya? Hisz az autót is elindítom télen, megy 1-2 percig leállítom, vagy leáll magától/ amig kinyitom a kaput/, mert még Lada és kézi szívatós, de a gyertyák azért túlélik.
A tetejét ne vegyem le azt kérlek magyarázd el h miért ne és ha ne vegyem le akkor mit tanácsolsz hogyan szedjem szét? (simsont meg egyéb kétütemű karbit szedtem már szét párszor de ez nem az a kategória)
gondoltam valahol el kell kezdeni a szétszedést......a teteje az pont kézre áll, meg robbantott rajz alapján ott egy nagyobb elemet tudok belőle kivenni
most azt álmodtam meg hogy holnap kompresszorral minden testnyílását átfújom a karbinak.......annó más kétüteműnél megoldotta a "dugulást". ha az sem vezet eredményre óvatosan leveszem a karbik tetejét..... azt majd lesz valami,nem szeretném az egészet kivenni és ripityára kapni
Még gs-t nem csinált.Nem tétlenül állunk neki,csak tisztábban szeretném látni a dolgokat. (jó pap is holtig tanul)
Rég óta járok vele,de csak ma néztem meg a kompotot.
Eddig dugulásra gyanakodtam mert hogy többet eszik és egy pár paci hiányzik belőle.
Nem tudjuk még hogy konkrétan mi a baja hogy az egyik hengerbe nincs kompot,de remélem hogy csak szelephézag probléma,folyamatosan nyitva lenne az egyik szelep? vagy hogy mi a kompot hiánya.
Cimbi szerint lehet hogy gyűrű,lehet szelephézag. De holnap fény derül rá.
Nincs blokk hangja,de 3000 fordulatig olyan mintha egy henger járna csak,felette már dolgozik a másik henger is.
Még nincs lapkám,de ha szétszedjük azt is leellenőrizük.
No, nem "okoskodok" tovább.
Az a kompressziómérés hogy hozott ilyen eredményt? Így be sem szabadna indulnia... 5-7 alatt szerintem már nem csühög a motor.
Kis esti program... GS500 szelephézag állítás
Szelephézag 0,3 és 0,8mm közt legyen.
A kipufogó és a szívó is?
ha mind a négy mondjuk 0.5 az úgy jó?
szal ez nekem magas
5 litert evett és nem akart 160km se menni.
Ma mértem és ma derült ki hogy mi a baj.
az egyik 0.5 valami! :)
a másik 0.1 valami. :)
Köszönöm a segítséged, kicsit félek szétbontani. nem értek hozzá nem tudom pl kell e tömítés vagy visszarakható a régi.
Ez nem soimson h nekiesek azt majd lesz valami.
Sajnos az a helyzet hogy ma rámértem a kompreszióra.
Az egyik hengerbe szinte semmi nincs,3000 fölött megy csak mind a két henger.
Holnap reggel szedjük szét a cibivel.Remélem hogy csak szelephézag problémája lesz.
nemtudom ki ismeri a karburátor felépítésért működését, van egy cső ami a levegőszűrő felől jön ki egy közös cső, lóg a levegőbe semmi nincs a végén, abba belefújtam akkor a légszűrőházba visszafele fújtam az anyagot a karbikból.....ez után jó volt egy-két gázadásra de ismét fulladt
De szivatóval felpörög.......a karburátorra gyanakszom, de ahhoz meg nem értek