Hát ha megelégedtetek ezzel a márkával, akkor nekem is jó lesz. Remélem! Hátra még 60 -as méretben lehet kapni, de nem sokkal olcsóbb. Állítólag ez a Continental gumigyár utódja!?
Én előre most HEIDENAU gumit vettem 8000-ért (a többi márka kb 28.....)....
Bex barátom pedig szintén valami "névtelen" gumát vett hátra - és a tapasztalat eddig jó.......
Mint mindennél.......ha nem 200-as a tempó vagy épp nem pályázni jár az ember - be kell láttni, hogy nem mindig a drága a jó........
Egyedi?
Ezt nem mondanám - csak "felszerelt"....
De ugye mindig jön valami ötlet - hiányosság ami miatt ügyködni kell:-)
És mivel egy utolsó senkiházi kétkezű melós vagyok - így mindig azt nézem, hogy lehet minnál jobban és olcsóbban megússzni a dolgokat.
Erre a legjobb példa a csomagtartó.......boltban 40 rugó, házilag 3rugó meg 3-4 óra tökölés:-)
A szivargyújtó???
Volt már olyan hogy rá akarsz gyújtani és nem találod a gyufát???
Volt olyan hogy vársz valakire és épp lemerült a telefonod???
Naugye:-) És ugye tényleg hasznos egyet berakni, mert ey kis autós kompresszor simán elfér a tatyóban egy túrán, tudsz telót tölteni (specc én a túrára az 5510-esemet viszem, így tudok telefonálni és zenét-rádiót hallgatni.....ellenben így megy az aksi is:-))) És nem mindig alszunk apartamnban ahol van 220V....így meg menet közben tudsz tölteni....stb....
Én csak ezt megjegyeztem. Sajna én eddig zajártalomba melóztam (tartósan), nagyon éreztem ezt magamon . De védekezéssel már oké a dolog (füldugót használók)
1., vásárolsz egy szivargyújtó aljazatot bármelyik áruházban (kb 6-700ft)
2., szerzel egy tekercs film (fénykepezőgép) tokot - amolyan müanyag kis henger
3., ennek a hengernek levágod az alját késsel
4., az aljzat Pont belebaszol...... Úgy helyezd bele hogy a kupak rajta van..... ez lesz ugye felül
5., Szigetelőszalaggal frankon körbetekered a hengert és ami kilóg (ajánlom a fekete szint.....hisz ugyis fekete környezetbe kerül)
6., fogsz egy darab lemezt meghajtod L alakban.....és az egyik szárát kifuród egy 8-as fúróval... (lehetőleg valami erősebb lemez legyen)
7., a műszerfal egyik oldalán alulról leszeded az anyát ami a kormánykiflin tartja a műszerfalat.....
8., az L lemezt is hozzáragasztod a hengerhez,,,,
9., a furatot rányomod a csavarra, majd az anyát visszacsavarozod......
Ezzel fent van a kupakos aljzat, tehát esőben sem fog beázi...... persze lehet venni kupakosan is - tehát készen, de az drágább. A cimbimnek 10 euróért hoztam most ilyet...... (2500ft)
Ezután a kábelt én elsőre közvetlenül az aksira kötöttem......., de nem akartam hogy feszültség alatt legyen mindig.....ezért az első lámpa vezetékeire köttötem át, így csak akkor van feszkó, ha rajta van a gyújtás is.........
Képel:
Nekem a jobb oldalon van......fehér a kupak (tegnap festettem be feketére....)
A bal oldalon ha érdekel - az meg egy SAITO 2-es markolatfütés - amitől esőben nem fagy le a kezem:-)
Szitu: 15:03-ra hazaértem a melóból:-)
- Berohantam, kerestem a kompreszort.......megtaláltam a túraholmik közt......
- kirohantam a bringához, szivargyújtóra ráköt (jó dolog egy aljazat a motoron!!!! pl erre, vagy épp mobilt tölteni a túrán), motor beindit, kompresszor beindit.....
- 4 perc, semmi......vazze elvan törve a tömlő belseje......
- biciglipumpa elővesz.......az meg szétfagyot:-)
- kompresszor visszköt, azt csavarom, nyomom, mire végre elkezd dolgozni:-)))))
Mire kész a paripa is meleg.......azt GOOOO.......
Utca vége - hátsó fék.......VAZZE nincs fék:-)
3-4 napja csináltam a puccolást és nem pumpáltam vissza a dugatyúkat a helyükre:-)))) gyors fékezések...OK van fék......
Kigyorsítás..... fék......satu, kicsúszik a segge:-)))))
Na jó akkor lightosan.........
KIRÁLY VOLT:-))))))))))))))))))
A szomorú? A jövő hétvégére mármegint fagyást igérnek:-((((
ZAJ....
85DB zaj MAX 30 percig engedélyezet.......24 órán belül!!!!!!!
Tehát ha 85DB-os zajban vagy, max 30ig percig tartozkodhatsz ott - utána 24 órán keresztül egy süketszobában kellene lenned, hogy a hallásod REGENERÁLODJON......
Tudom mert nálunk a XXX-ban a legkisebb szivatyútéren van ilyen hangerő....
És ugye ki az aki ezt csinálja????
A Discokban valami 90-100DB fölött vagyunk...... Egy Multiplex moziban szintén.......
Utána pedig hazamegy a csóka, benyomja a magnót........tvzik......motorozik.......akármi, szóval a hallás soha nem tud regenerálódni, mert ha csönd van, akkor sincs csönd.....hallod ahogy az óra kattog, ahogy beindunak a cuccok (hütő, boyler, kazán.....stb)
A gumi csúszott már estefelé, de néha megáltam és kicsit bemelegítettem. Úgy is cserélnem kell tavasszal a hátsógumit. Csodálkoztam, mert sokan mentek nyári tempóval, akár utassal is. Én meg csak csúszkáltam 10-20 centiket oldalra. Ma még tankolnom is kellet, pedig alig hiányzott belőle.
itt 14 fok volt de annyira sok volt a viz az uton hogy valahol nem lehet lerakni a lábad mert bokáig ér én nem vittem ki a motort de már ugy mennék a gs-ért
Erről beszélek. Igaz ezt nem én írtam, de benne van minden szerintem.
"Nehezíti a probléma kezelését, hogy a zaj mértékegysége, a decibel (dB) logaritmikus mennyiség. 1 dB zajszint változást észre sem veszünk, 2-3 dB füllel már jól érzékelhető, 6 dB-nyi növekedés viszont már négyszeres, 10 dB tízszeres hangenergia emelkedést jelent, ugyanakkor mintegy 10 dB növekedés akár kétszeres hangosságérzetet okoz.
A zaj emberre gyakorolt hatása már évtizedek óta ismert. A zaj alattomosan hat: miközben látszólag hozzászokunk, és az egészségi károsodás szervezetünkben alig észrevehető, idegrendszerünket azonban mindenképpen károsítja. Az alacsony szintű 35 dBA fölötti zaj zavarja a nyugodt alvást, 55-65 dBA erősségű zaj fejfájással, fáradtságérzettel járhat, 65-75 dBA zaj fiziológiai hatású, ronthat vagy hajlam esetén kiválthat egyes betegségeket (magasvérnyomás, gyomorfekély, keringési zavarok), az erős, 85-90 dBA fölötti hangok a hallásmechanizmust támadják, halláskárosodást okozhatnak."
Én is járok túrázgatni, motoros találkákra és nekem az a zene ahogy duruzsol a gép. túrázásnál nem húzza az ember tiltásig, így nem vészes, mivel olyan 7-8000 felett már tényleg hangos(egy kicsit )
Az oldalon fent vannak a hangok......
szerintem mindegyik HANG jó!!!
SŐT!
Még azt is megkockáztatnám, ha leszedném a diszburkolatot, rátolnék egy sima csővet, lematricáznám amolyan carbon fóliával, azt ráirnám crom matricával, hogy "THUNDERCOOL", nem e hinné bárki is azt hogy nem sportdob:-)
az lehet hogy hangosabb, meg jobban észrevesznek........de te is kibirod majd????
Én legalábbis hülyét kapnék ha egy 3 napos túrán mást se hallanék, mint az "ŰŰŰŰŰVŐŐŐŐŐŐLTÉST"...... Volt egy csóka aki már vissza is rakta a sima kipufft, mert neki is elege lett.
Ha csak helyben használod a gépet, akkor OK, de ha elmész túrázni (mivel ugye a GS túragép) akkor?????
1., se a rádiót nem fogod hallani
2., se zenét nem tudsz hallgatni.....
nekem szokásom napi 5-6-700km-eket letolni, és el se tudnám képzelni ezt valami mást hang nélkül.....ezért mp3 lejátszó beköt a bukóba azt HAJRÁ:-))))
Na, pá!