Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos jól mutat...................de mire?:))
gs500-na tökéletesen elég 1 tárcsa.
Amennyi lóvét meg rá kellene költeni,nem érne annyit a látvány a két tárcsával együtt.
De igen! ...majd csak akkor ha lesz megint szabad felhasználásra némi tőkém....
..lassan annyi lóvém lesz a motorban ,hogy abból már igazi mocit is vehetnék:)
Alig várom már ,hogy buzerálhassam a vasat a garázsban
..talán holnap reggel levánszorgok..és nekiesek...

....talán..
Duplatárcsás féktuningról még nem gondolkodtál?
alig várom a szélesről készült fotókat:)
van aki szerint ez gány...szerintem is.....,de Te tudod.....elég kicsi a hely a távtartó miatt és nem kell nagyon megütni, hogy a csapágy akár be is forduljon.....láttam már ezért megforgott csapágyat a házban, de ahogy írtam, nekem oszt hót mindegy ki miként oldja meg a gondját....jártam egy gépműhelybe egy darabig ahol amikor kérdeztem a nyomatékkulcsot azt mondták röhögve, hogy minek az, a kezükben van a nyomaték.....új kérdésem, és ha beleszakad?....válasz röhögve, akkor sincs gond, amjd megcsináljuk.....és naponta több hengerfejet, blokkot és mást javítottak a 4 fős műhelyben.....
ohh ez még a nudli kerék...de a széles verzióban jobban látszik a perem polír
ja igaz még betegeskedsz,szóval itt még a keskeny gumi van fenn
itt már a széles felnivel van a gép?
Ha igen megnéznék még egy pár képet ja és hátulról is hogy milyen bír lenni a 150-es
ne csináljátok már..............csapágykihúzó..........igen.
belülről egy csavarhúzóval 3 finomabb ütéssel kimászik a csapágy a helyéről úgy,hogy semmi gányolás nem történik.
félreértettél:).....tényleg sok csapágyat kicserélek,munkámmal jár a javítás.
De simán kicseréled te is a gs kerékcsapágyat.
Kérdezz nyugodtan...de az AKMT oldalon mindent megtalálsz...pontosabban egy jól kitaposott út!

http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...
Nem vártam el, hogy lemenj a garázsba és nekiállj este szerelni, csak tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, meg a hőértékekkel nem voltam tisztában, és gépkönyvem sincs sajnos.
http://gstwins.com/gsboard/ind...

katana felnivel 160 gumma
Szerintem is jó a cső..de lehet ,hogy én kivágom..és a lyukat hegesztéssel kitömöm...bár az is lehet ,hogy beton vas leesztergálva..kipolírozva..ennek csak a merev tolás irányú kitámasztás a célja..
Erre már én is gondoltam...tele vele a hócipőm..
Én csőből hajlítanám alakra az L vas ki fog nyekleni.
Ez lenne.
Szerintem senki nem tudja a választ.Kattints róla képet mi is az a cucc.
A másik a féknyereg rúd annak muszáj szögvasnak lenni nem lehet gömbölyűt csináltatni?

Erre valaki válasz adjon légyszi.
Van egy rozsdás kicsorbult csontozóbárdom.....................ha gondolod megoldom hogy ne fájjon sokáig.
Remélem ,hogy megúszom a cserét! A lóvét pedig annyi mindenre el tudnám költeni...ha lenne..
Nem akarok sírni..mert rengetegen vannak akik sokkal vacakabbul élnek...de mostanában kissé (nagyon) megcsappant a bevételem..
Mondjuk előbb tankolok..és ha marad pénz akkor kajálok
Hogy én mekkora egy kretén vagyok....szóval a bunkóságomtól vezérelve azért reggel lebicegtem a garázsba (mert még kurvára fáj a törött kis bizbasz lábujjam) és jól megnéztem,hogy milyen gyertyát használok az agyontutujgatott szaromban..
Brisk Platinim BR12YPY..ez volt ráírva..
Értem, tehát ugyanazzal a tengellyel be tudod szerelni?....akkor ha jó a csapágy tényleg nem kell cserélni. ...a pénz meg a legkevesebb.....