Hali... a 3. 300-ért fasza, ha belemegy, de a srácoknak igaza van, ezek a 25 ezrek viccesek...
Azért névre írva, mert kintről behozták, megvannak a papírok és kb. 1 nap alatt forgalomba helyezik, vizsgáztatják, regadó, már nem emlékszem a sajátomra, de max 70-ből állt meg (89-es), viszont ha nincs haver, aki adja a P-s rendszámot és mondja mit kell, milyen sorrendben, akkor vagy internet, vagy szopok.
Valaki írta és igaza van: Nem évjáratot és kilométert kell venni, hanem állapotot, ahhoz meg vigyél egy GS buzit, aki ért is hozzá.
Egyébként nem aggódom miatta,csak először bosszantott kicsit.Mondjuk hiányzik belőle 10-20 e km. nem hiszem, Hogy több.Új láncszettel új akkuval, sztem olajcsere után vettem meg, és lenyomozható volt a régi gazda.Nem hiszem,hogy maga szerelte volna.A télen kikaptam a lengővillát egy átnézésre, és ott is csupa kellemes csalódás ért.
Én piszkált órával vettem a bringát, úgyhogy nemtom mennyi az annyi.Pechemre csak pár nap múlva vettem észre a beavatkozást.Azért nem bánkódok,mert az állapotfelmérésre nagyobb gondot fordítottam mint a km órára,úgyhogy sztem még így is jó vétel volt.Azért egy kis alkura okot adott volna a dolog.
A kinről hozott bringáknál szokás inkább.Ott azért nem csak egy szimpla átírásról van szó.Célszerű az ügyintézést az eladóval csináltatni sok szívást megúszhat az ember.
Hú srácok, de pörög a fórum, köszi a gyors válaszokat! Egyébként szokás a motoroknál névre íratva kirakni az árat? Mert autónál ilyet szinte sose látni:S
A másodikra szavaznék.A harmadik tényleg régóta fent van,és a forgalombahelyezésre is sokallom a 100e pézt.Az első sztem nagyon gáz ütött vágott.A másodikat tuti megnézném.
Ha rendesen működik, akkor a 3. jó lehet némi alkuval. Mondjuk ha 300ból a neveden lenne... Nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy annak a legszebb a színösszeállítása.
Járjon szépen a blokk, se hidegen se melegen ne füstöljön.. menjen egyenesen a gép.. Ha ezek megvannak, nézd meg a kopóalkatrészek állapotát. Ha sok a cserés, alkudj keményen.. de ez még ne legyen azonnali kizáró ok.
sztem semmi gond ha régebbit veszel, csak ne legyen összegányolva. maga a motor egyszerű mint a fakocka, nem túl sok a hibalehetőség. a km állása ne legyen mérvadó, ezek a 25ezres km-ek a vicc kategória. nekem 91-es évjáratú volt a gép, 2007-2010ig hajtottam, gond nélkül. igaz azóta összetörték, valami donor lehet már....
A harmadikat már vagy 1 éve hirdetik, nem tudom miért nem ment még el. Vagy valami nagy gáz van vele, vagy lelakott... passz. Ha esetleg azt választanád, említsd meg nekik, hogy már 1 szezon óta áll, jó ok az alkura. :)
Új vagyok a fórumon. Szeretnék venni egy GS500-t, és a hozzáértők véleményére lennék kíváncsi. Kérdésem az lenne, hogy mennyire kell félni a régebbi évjáratoktól(1989), be lehet -e vállalni őket, vagy érdemesebb egy kicsit többért 7-8évvel fiatalabbat választani? Sajna vagy nem sajna nekem ezek a régi festések jobban bejönnek mint a 97körüliek. A következőket néztem ki, ha esetleg valaki ismeri valamelyiket kérem ne tartsa magában és írjon róla\uk véleményt. Előre is köszi! első link harmadik
Azért névre írva, mert kintről behozták, megvannak a papírok és kb. 1 nap alatt forgalomba helyezik, vizsgáztatják, regadó, már nem emlékszem a sajátomra, de max 70-ből állt meg (89-es), viszont ha nincs haver, aki adja a P-s rendszámot és mondja mit kell, milyen sorrendben, akkor vagy internet, vagy szopok.
Valaki írta és igaza van: Nem évjáratot és kilométert kell venni, hanem állapotot, ahhoz meg vigyél egy GS buzit, aki ért is hozzá.
Nekem a minap írta Kobra, hogy van itthon egy 360 ezret futott GS.. Igaz az 450-es.
Úgyhogy aggodalomra semmi ok.
Vedd meg az enyémet..ha holnap elviszed..hat killáért odaadom..
..esetleg valakinek olajhűtő..széles kerék új gummák?
..megúszom a felszerelést?
Járjon szépen a blokk, se hidegen se melegen ne füstöljön.. menjen egyenesen a gép.. Ha ezek megvannak, nézd meg a kopóalkatrészek állapotát. Ha sok a cserés, alkudj keményen.. de ez még ne legyen azonnali kizáró ok.
második
Új vagyok a fórumon. Szeretnék venni egy GS500-t, és a hozzáértők véleményére lennék kíváncsi. Kérdésem az lenne, hogy mennyire kell félni a régebbi évjáratoktól(1989), be lehet -e vállalni őket, vagy érdemesebb egy kicsit többért 7-8évvel fiatalabbat választani? Sajna vagy nem sajna nekem ezek a régi festések jobban bejönnek mint a 97körüliek. A következőket néztem ki, ha esetleg valaki ismeri valamelyiket kérem ne tartsa magában és írjon róla\uk véleményt. Előre is köszi!
első
link
harmadik
Retro "tök" lámpa beszerzése..fényezése polírozása..és valahogy fölhebregálása.....Trombita alakú kipuff beszerzés,fölrakás..
...motor egyszemélyessé tétele...hátsó traktus levágása és tálalhatóvá tétele...üléskárpit..stb