Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyertya?

Ha sokszor járattad csak pár percig télen, akkor valószínű, hogy csak ez a gond
Sziasztok, remélem mindenki megtette már az idei első kilómétereket, én sajnos csak most tudtam eljutni odáig h rápattanjak a gépre, de sajnos nem jutottam messzire.
Télen párszor elindítottam szivatóval járattam 1-2 percig, most se volt gond az indulással, szivatóval indult..járattam beöltöztem, hogy elindulok, és azt tapasztaltam hogy KÉZI GÁZRA FULLAD! ! ! ! !
járrattam egész délután össze vissza szomszédok tuti mondtak szépeket de nem változott, tankot levettem semmi szokatlant nem vettem észre!
Szivatóval feltudom pörgeti 6 ezerig is de kézi gáznál 2-3 ezer környékén fullad.

Valakinek van tanácsa? ? ? ? ? ÖTLET? ? ?
ugye?akkor a gsxf-é is könnyebb.Feltűnő volt nekem is ezért mértem meg.
Köszi,Pesti vagyok valszeg megnézem a kárászynál
Mondjuk ez a súly dolog nekem is furcsa volt..emelgettem is rendesen egyszerre a kerekeket..és azt hittem ,hogy megzakkantam...a nagyobb érezhetően jóval könnyebb ..
esetleg tudsz valami elérhetőséget?
Jaja tíz körül már olyat csinálnak amilyet szeretnél.
Betojtál? hát még ha lemérnéd a két felni súlyát gumistól együtt cakon-pakk.
Nekem fék fél kilóval könnyebb...............a vastagabb:)
Én betojtam amikor láttam hogy kisebb ...de ha jó helyen fog akkor megy bele a gsx-f...milyen vicces ,hogy egy nagyobb vasnak kisebb a tárcsája...
Futattam egy kört tárcsa ügyben...15 pénzért olyan formát készítenek amilyet csak szeretnék..
Bontottat és állíthatósat már 10-15 pénz körül kapsz..
Én tartályos verziót akarok most beépíteni..
köszi megnézem
Az adatlapomon van egy csomó minden. 2009 óta, hogy mi változott, nem tudom... azok beváltak, ha még vannak.
köszi hétfőn hívom őket,olajat milyet javasolsz a vashoz?
Igen, ott.
Köszi.ott a kárászyba?
Dawntez hátsó rugóstagja volt ott gyógykezelésen. Elsőre nem sikerült az operáció (hiszen elvileg nem bontható meg a cucc), de másodikra az eladásig tökéletes volt (és ezt természetesen nem kellett kifizetni). ha jól emlékszem 13-15 eFt körül csinálták meg a teljesen kukás hátsó csillapítást. Valamikor 2008-ban...
Köszi megkérdezem de a honlapon nem írnak motor alkatrészekről
Én azt nem tudom, nekem nem volt dolgom a rugós tagokkal. Anno a hőskorban viszont mintha valaki oda vitte volna a cuccát.

Szerintem nem kerül pénzbe ha megérdeklődöd mit tudnak, mit nem
a kárásszy nem csak autókhoz csinál?
Írd be itt a topic keresőjébe hogy "kárászy"

Csak egy tipp
Sziasztok
A GS 500 hoz szeretnék venni hátsó lengéscsillapítót.A gyári újnak azt mondják csillagászati ára van.Esetleg ha van valakinek bontott és nem kirabolni akar hanem korrekt áron eladni akkor érdekelne ,illetve valami szerviz elérhetősége is jól jönne ahol végeznek ilyen felújítást akkor azt is megköszönném
Szerintem egyforma széles a két felni.Az sv az 4,5"-os,rá van írva amúgy a felnire.
Persze hézagolást is csinálhatsz,néhány mm-t nyugodtan csalhatsz akár a lánckerék alatt akár az agy alatt.
Sv féktárcsát használok,igaz az a gs-éhez képest 1 centivel kisebb az átmérője,de a fékpofák ott fogják meg ahol kell.Ha meg majd elkopik csináltatok olyat amilyen kell.
Sziasztok.
Érdekes észrevételemet szeretném veletek megosztani.
Tavaly tavasszal volt szervizbe a mocim,karbiszinkron,szelephézag ellenőrzés. Azóta nem úgy ment a paripa mint addig.
6.ba nagyon nehezen pörgött 7000-fölé. :(
Tegnap megnéztem a levegő csavarját és teljesen be volt csavarva."normális"?
Egy kicsit állítottam rajta és lett alapjárat is.
cserébe hamar megtanultál stoppiezni kell neked az abs-es motor.

az autósokról:győrben azért más a közlekedési morál mint pesten,de 90%-uk előzékeny volt velem már most (valószínű ez a szám nem is fog változni,mert a 10% megmarad bunkónak). tehát azért a kampányok meghozták az eredményt.
ja nem is, ez az 5. szezonom egyszer nem estem