Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is szerezzen valaki gumit 150/60-ast most fogom festeni a felnit feketére.Itt sopronba nem igen van gumi de nem igazán szeretnék ujjat venni használt is jó.
oké,akkor jó munkát neked és ha lesznek képeid mindenképp írj rám....
Ohh még nincs fönt.. Első lépés...peremek polírozása..aztán egy jó gumma beszerzése felrakása...Majd a kipuff leszerelés,festés...felni ,olajhűtő,új lánc,olaj,stb fölpakolása..
van előttem feladat...aztán majd ha rügyeznek a fák...bólogat a napocska..kitolom és készítek néhány fotót....a galériámban majd fellelhető lesz.. Jahh és kipuff hang is csak akkor készül majd
jaja.....150es lesz a legjobb választás.
Ha a 160-ast "elkoptatom"én is csak 150es teszek hátra,mert akkor lesz biztos távolság a gumi széle és a lánc között.
Tehetnél fel 1-2 képet hogy a tieden hogy mutat a felni,vagy küldjek email címet és arra?
Ja és tudtad,hogy a 4,5"-os felni gumival meg mindennel együtt majdnem fél kilóval könnyebb mint a gyári 3,5-ös? lemértem
Nem igazán...A szerviz nem ismerte el a hibát pedig a forgalmazó mindent térített volna....
Így jártam...Aztán eladtam a piaci ár alatt egy kicsivel.Természetesen az új tulaj tudott mindent de nem nagyon izgatta a téma.
Na hát a Keeway megérne egy külön kategóriát... A kismotorjaik lehet, hogy nem rosszak, nekem Supershadow volt. 10ezer km-rel vettem, 26ezerrel adtam el. Ezalatt háromszor kellett széthúzni a blokkját... Ha apám nem lenne autószerelő, elég sokba került volna a munkadíj, hiába olcsó az alkatrész hozzá. Örömtáncot jártam, amikor eladtam...
Legalább kaptál "bánópénzt"?
Megoldották.Gyanús hangja volt ezért elvittem nézzenek rá ők is.Hajtókar csapágyra gyanakodtak és szétszedték a blokkot.Viszont a blokk felek nem jöttek széjjel (valószínű ragasztva voltak) ezért szakszerűen szétfeszegették csavarhúzóval
Úgyhogy onnantól kezdve mindig folyatta az olajat sose lett jó...
Ja és a legszebb:nem is volt csapágyas az önindító rögzítő anyája lazult meg...
Mit tudtak elrontani rajta? Egyszerű mint a fakocka..
Én is váltottam elöbb egy 250-es ETZ-re aztán jött a GS.A Keeway-ből csak az alkatrészárak és a szentendrei kínai bácsi korrekt hozzáállása hiányzik.Amikor a szervizben szétcseszték a blokkot 40! ezer forintér adott volna egy 0 kilométereset.
Sajnos az enyém forgalomba volt helyezve így túl bonyolult lett volna..
Az enyém Keeway F-Act 50-es volt, újonnan vásárolva. Az a gyári illat és gyári csomagolás, hmmm. de finom volt.:-] Nekem sem volt vele semmi bajom (ha lett is volna, csokitallérba kerülnek hozzá az alkatrészek, pl. a Piaggio-hoz képest), de alulról nem pörgött fel, csak kis gurulás után kezdett húzni. Sosem jöttek rá a bajára, már görgőt is cseréltek. Én meg időközben átmentem motorra, f@szom sem fog robogóval szenvedni.
Nekem is volt Keeway-em 125-ös négyütemű ARN. Újonnan vettem és 2,5 év alatt beletekertem 17 ezret. Mindenki szidta de nekem semmi komolyabb problémám nem volt vele míg a szervizben szét nem barmolták....
Nyomjad itt..de screamingoose@gmail.com
Hírforrás
http://www.hirado.hu/Hirek/201...

video kb 2:02
Ninja!

Volna pár robogós kérdésem, de nem akarom szétoffolni a topikot. Tudnál küldeni egy emilt a jester@freestart.hu címre? A többit inkább ott kérdezném.

Köszi!
Épp most megy a Discoveryn a Mítoszrombolók amiben kiderítették ,hogy a motor több káros anyagot lök ki mint egy autó..bár a fogyasztása lényegesen kevesebb....de számomra ez még mindig nehezen hihető....bár a tesztelt kocsik mind katalizátoros verziók voltak..
De hát az is egy fejlövés mint nálunk a plexi,bukócső,stb.
Én is költöttem a kis Yamahámra (ilyen vario,olyan súly),hogy 80km/h legyen a vége..
Akkor olyan hibridet kell választani, aminek megfelelő méretű a csomagtere. Az is kérdés, hogy hajlandó-e valaki vagy a taxitársaság 10+ millió Ft-ot kiadni egy autóért, csak mert az hibrid? Az államnak jelentősen támogatnia kellene az ilyen autók megvételét.
Egyébként mi a forrása ennek a Honda hibrid hírrészletnek?
2007-ben robogóval kezdtem. Néhány robogótalálkozón láttam és hallottam, a srácok mennyit költöttek tuningra. Annyiból bőven rendes nagymotort lehet venni, ami klasszisokkal jobban megy és többet ad bármilyen robogónál.
Sziasztok! Találtam a polcomon egy eredeti japán 1996-os kiadású GS500E kezelési utasítást (owner's manual) német, angol, olasz, francia, holland, svéd nyelven (magyar nincs). A lapok tiszták, a borító használt, a képek szerint. Ha valakinek kell szóljon, 1 kerek ezresért odaadom - gyűjtök moci építésre ill. üzembehelyezésre.

http://www.vatera.hu/suzuki_gs...
(Ja, de az nem a GS )
Valószínűleg a régi, kisebb fogyasztású vas több "csúnya" anyagot köp szét lokálisan, ezzel magyarázzak. Szerintem mondjuk a nagyobb fogyasztás káros hatásai hosszú távon nagyobbat ütnek, de biztos tudják Ők nem akarnak szmogot az ablakuk alatt, ennyi

Tény, hogy mondjuk egymilliárd kétütemű csotrogánnyal az utakon már rég kihalt volna a városi lakosság
kinek 3w..kinek 5w
Na jó ember az EU egy vicc......................a tyúkketrecek miatt bukunk támogatást.
Sziasztok!
Újra egy primitív kérdésem lesz barátnőm GS-e miatt!
Hány wattos izzók vannak a gyári indexekben? Még mindíg messze vagyunk a motortól és nem tudjuk megnézni... az ellenállásokat viszont megvenném a ledes indexekhez! Én kb 3ohmra tippelek, de jobb lenne tudni pontosan! Köszi