Volt is velük bajuk elég....a kezdeti könnyű tankokat jól kiszolgálta az a motor, de a nehéz Tigris és Párducokban gyakorlatilag harmatgyenge voltiába növelték a teljesítményét különböző tunigokkal, de a lényeg az eredeti maradt....nagyon hiányzott az a sebesség különbség a szövetséges tankok javára......
A német tankokban Maybach motor volt kivéve azokat a típusokat, amit hadi zsákmányként hadrendbe állították, pk. T-35, Hetzer, vagy a magyarok által licenszben gyártott Túrán széria...Bár abba utólag már Weiss Manfred motor került. Cseh Praga motoros volt még a T-38 is, az id cseh hadi zsákmány volt.
De az igazi német tankokban szinte kizárólag Maybach aggregátjuk volt- Panzer 2-3-4, Tiger család, Panther stb.
No vége a töri órának...
erőművekbe is előszeretettel skoda motort alkalmaznak, mert állítólag elnyűhetetlen, kevés karbantartást igényel, és relatíve olcsó.
és ne feledkezzünk meg a cseh sörről..... naugye
Érdekesen leszólsz egy 21 éve sikeresen működő, kizárólag fék alkatrészekkel foglalkozó céget, ami szerintem szinte az össze motorkerékpár típushoz, és autókhoz, meg repülőgépekhez is gyárt szinte kizárólag fék alkatrészeket, és komplett fék rendszereket, fék betéteket...
Mellesleg arról nem is beszélve, hogy már a második világháború idején is híresek voltak a cseh acél, és műszaki valamint fegyver gyártmányok, nem hiába tekert Wermacht is arra felé, és állították minél előbb hadrendbe a különféle- pl. Skoda típusú lövegket, harckocsikat..
De ne menjünk ennyire vissza, csak gondolj bele a Jawákon alkalmazott cseh krómokra stb. Nagyon jó minőségű ötvözetek ezek...
oké vettem
erre a túrára ki érkezik a legmesszebbről? lehet előtte nap kimegyek salzburg mellé,talán azzal felférek a dobogóra
elmentettem a tervet meglátom hogy alakulnak a dolgok.
van még tiszta szilikon (ajtónyikorgásra ) zsír,többféle olaj. nem tudom mit szoktak ráfújni ezért is kérem a tanácsodat. ja van menetrögzítő is,akár az is rámehet
de tényleg mi a legjobb ha tartósat akarok?
akkor szinkronteszter nélkül "karburálsz"?
jut eszembe épp szétszedtem a féknyerget a dugónak jó a wd40? féktisztítóval átfújtam és van amelyik kicsit öregesen mozgott, hirtelen nincs jobb ötletem a wd40nél,abban van szilikon is talán
De az igazi német tankokban szinte kizárólag Maybach aggregátjuk volt- Panzer 2-3-4, Tiger család, Panther stb.
No vége a töri órának...
és ne feledkezzünk meg a cseh sörről..... naugye
Mellesleg arról nem is beszélve, hogy már a második világháború idején is híresek voltak a cseh acél, és műszaki valamint fegyver gyártmányok, nem hiába tekert Wermacht is arra felé, és állították minél előbb hadrendbe a különféle- pl. Skoda típusú lövegket, harckocsikat..
De ne menjünk ennyire vissza, csak gondolj bele a Jawákon alkalmazott cseh krómokra stb. Nagyon jó minőségű ötvözetek ezek...
erre a túrára ki érkezik a legmesszebbről? lehet előtte nap kimegyek salzburg mellé,talán azzal felférek a dobogóra
elmentettem a tervet meglátom hogy alakulnak a dolgok.
de tényleg mi a legjobb ha tartósat akarok?
jut eszembe épp szétszedtem a féknyerget a dugónak jó a wd40? féktisztítóval átfújtam és van amelyik kicsit öregesen mozgott, hirtelen nincs jobb ötletem a wd40nél,abban van szilikon is talán
elutazok én a motortérben,mi baj lehet
Az jó ha tudsz alkatrészt akkor nem erőlködök külön