Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az biztos, hogy a legnagyobb tettek hozzájuk fűzhetóek.....Wittmann esete nagyon jó példa rá....
Hát igen, főleg a Király Tigrisnél, de azért ha ment akkor meg nem volt ellenfele- a további fejlesztésekre meg már nem maradt idő..
Volt is velük bajuk elég....a kezdeti könnyű tankokat jól kiszolgálta az a motor, de a nehéz Tigris és Párducokban gyakorlatilag harmatgyenge voltiába növelték a teljesítményét különböző tunigokkal, de a lényeg az eredeti maradt....nagyon hiányzott az a sebesség különbség a szövetséges tankok javára......
A német tankokban Maybach motor volt kivéve azokat a típusokat, amit hadi zsákmányként hadrendbe állították, pk. T-35, Hetzer, vagy a magyarok által licenszben gyártott Túrán széria...Bár abba utólag már Weiss Manfred motor került. Cseh Praga motoros volt még a T-38 is, az id cseh hadi zsákmány volt.
De az igazi német tankokban szinte kizárólag Maybach aggregátjuk volt- Panzer 2-3-4, Tiger család, Panther stb.
No vége a töri órának...
nem tudok menni bl meccs lesz
erőművekbe is előszeretettel skoda motort alkalmaznak, mert állítólag elnyűhetetlen, kevés karbantartást igényel, és relatíve olcsó.
és ne feledkezzünk meg a cseh sörről..... naugye
Ebben viszont teljesen igazad van...sőt a német tankokban skoda motor volt...
Nem
Németeknél a múlt héten volt Elefant treffen- oda nem készültetek?
Érdekesen leszólsz egy 21 éve sikeresen működő, kizárólag fék alkatrészekkel foglalkozó céget, ami szerintem szinte az össze motorkerékpár típushoz, és autókhoz, meg repülőgépekhez is gyárt szinte kizárólag fék alkatrészeket, és komplett fék rendszereket, fék betéteket...
Mellesleg arról nem is beszélve, hogy már a második világháború idején is híresek voltak a cseh acél, és műszaki valamint fegyver gyártmányok, nem hiába tekert Wermacht is arra felé, és állították minél előbb hadrendbe a különféle- pl. Skoda típusú lövegket, harckocsikat..
De ne menjünk ennyire vissza, csak gondolj bele a Jawákon alkalmazott cseh krómokra stb. Nagyon jó minőségű ötvözetek ezek...
A hóbagolyra?....az a bükkben lesz és azt hiszem Kaposvári a legtávolabbi jelentkező aki tavaly is ott volt....
oké vettem
erre a túrára ki érkezik a legmesszebbről? lehet előtte nap kimegyek salzburg mellé,talán azzal felférek a dobogóra
elmentettem a tervet meglátom hogy alakulnak a dolgok.
A fékkarmantyú vegyszerálló így nem nagyon lehet benne kárt tenni olajakkal.......tiszta legyen oszt annyi....
van még tiszta szilikon (ajtónyikorgásra ) zsír,többféle olaj. nem tudom mit szoktak ráfújni ezért is kérem a tanácsodat. ja van menetrögzítő is,akár az is rámehet
de tényleg mi a legjobb ha tartósat akarok?
Az nagyon szárít, de hirtelen jó lehet....
akkor szinkronteszter nélkül "karburálsz"?
jut eszembe épp szétszedtem a féknyerget a dugónak jó a wd40? féktisztítóval átfújtam és van amelyik kicsit öregesen mozgott, hirtelen nincs jobb ötletem a wd40nél,abban van szilikon is talán
hali befagy a seggetek:) kemények vagytok
Jövő héten sátrazni megyünk a bükkbe motorokkal: link ha ide eljössz ingyen elvégzem a dolgokat...
ilyen hidegben szívesebben cserélnék egy szeleppel vagy a dugóval
elutazok én a motortérben,mi baj lehet
Sőt, csak most mehetsz, mert csak akkor vagy igazi férfi!
Most mehetek a kawával? 20 fok lesz éjszaka
Az jó ha tudsz alkatrészt akkor nem erőlködök külön
Zsír! Majd kérünk ide is egy kis promót az akcijáuról! ;)
Dohogynem, ugyanúgy....sőt most lesz egy kezdő akció ahogy a nagykerekkel sokerül megegyeznem.....
Na, ezt nem is tudtam. Azt hittem, hogy "csak" szervizeléssel foglalkozol, alkatrészbeszerzéssel nem.
Csakúgy mint én....ha kell...