Tényleg, van valaki, aki konkrét kilométerköltséget tud minden sz@rsággal benne (karbantartás, adó, biztosítás, esetleg még megtett út/vételár vagy értékcsökkenés)?
amúgy biztos ismeritek páran a gs 500e-s modelljeit elvileg ők is burkoltak. Miben különböznek pl a gs 500F től? ha dutok rá válaszokat szívesen elolvasnám :) hali
Hát igaz most nincs motorom. Endurom volt azzal sokat rodeóztam de tudom a földes nem köz út... de azért ott is lehet némi tapasztalatot szerezni mást nem motorkezelésből. Lényeg hogy nincs bajom a gs-el de az idomosat csipázom az F-es modellt. Bár nagyon drágának tartom értük a 650-750 körüli árakat :/ azért már komolyabb motort is kapok! ha nem is csak a teljesítményt veszem figyelembe de futómű fék... persze drágább is fenntartani
furcsa hogy ez lett végül.bár a tartósságát nem vonom kétségbe,de erdélyi,szerb stb mocsármászásra nem túl alkalmas.ráadásul most volt egy ismerősömnek rövid ideig,és a fogyasztásával sem volt maradéktalanul megelégedve,pedig cbr1000f volt az elődje.
sok balesetmentes km-t vele
esetleg protektoros alsógatya,szerintem abban is van szivacs.igaz nekem kényelmes az ülésem de korábban gondolkoztam rajta,csak most az új ruhában kényelmesebb lett (mint a corduraban volt )
500-600at úgyis kibírsz több részletben,erősebb napok meg ritkán lesznek
(Sanyiéknak nem tudom mi került bele 120ért,aranyrúd? )
Ki is számoltad forintra vagy csak a szóbeszéd alapján?
A többiektől is érdekelne tételesen mennyi is egy gs fenntartása.
Én saccolok évi 20e körül lehet több egy SV...........Talán.
sok balesetmentes km-t vele
500-600at úgyis kibírsz több részletben,erősebb napok meg ritkán lesznek
(Sanyiéknak nem tudom mi került bele 120ért,aranyrúd? )