Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez azért elég körülményes:D és sok a változó benne:D
nem tudom mennyi ehet a gs fenntartása olcsóbb lehet.... Az sv pl már a gumiban is drágább. de oltsatok le ha hülyeségekről beszélek ám.
Tényleg, van valaki, aki konkrét kilométerköltséget tud minden sz@rsággal benne (karbantartás, adó, biztosítás, esetleg még megtett út/vételár vagy értékcsökkenés)?
Már elég sokat hallom...............miben is sok a GS-en kívüli motor fenntertása lényegesen?
Ki is számoltad forintra vagy csak a szóbeszéd alapján?

A többiektől is érdekelne tételesen mennyi is egy gs fenntartása.

Én saccolok évi 20e körül lehet több egy SV...........Talán.
amúgy biztos ismeritek páran a gs 500e-s modelljeit elvileg ők is burkoltak. Miben különböznek pl a gs 500F től? ha dutok rá válaszokat szívesen elolvasnám :) hali
Hát igaz most nincs motorom. Endurom volt azzal sokat rodeóztam de tudom a földes nem köz út... de azért ott is lehet némi tapasztalatot szerezni mást nem motorkezelésből. Lényeg hogy nincs bajom a gs-el de az idomosat csipázom az F-es modellt. Bár nagyon drágának tartom értük a 650-750 körüli árakat :/ azért már komolyabb motort is kapok! ha nem is csak a teljesítményt veszem figyelembe de futómű fék... persze drágább is fenntartani
furcsa hogy ez lett végül.bár a tartósságát nem vonom kétségbe,de erdélyi,szerb stb mocsármászásra nem túl alkalmas.ráadásul most volt egy ismerősömnek rövid ideig,és a fogyasztásával sem volt maradéktalanul megelégedve,pedig cbr1000f volt az elődje.
sok balesetmentes km-t vele
esetleg protektoros alsógatya,szerintem abban is van szivacs.igaz nekem kényelmes az ülésem de korábban gondolkoztam rajta,csak most az új ruhában kényelmesebb lett (mint a corduraban volt )
500-600at úgyis kibírsz több részletben,erősebb napok meg ritkán lesznek
(Sanyiéknak nem tudom mi került bele 120ért,aranyrúd? )
Ne is, mert akkor irdatlan bukó lesz a vége ha eladod
meglátjuk , egy párnánál tuti jobb gs-re meg ilyeneket már nem nagyon akarok költeni
Nem biztos hogy beválik. Én csak a verseny cangához veszem fel, oda jó.. de azon hasalok mint állat.. mélyebben van a kormány mint az ülés
hát még nekem hogy fáj a seggem a gs-en 200 km után is, vennem is kell Dipshit javaslatára egy biciklis gatyát
Babaprojekt..
ez a csoka most milyen motort vett?
Ez konkrétan kicsit olcsóbb. Itt a leírás hogyan készült. Csaba írta, tőle vettem a motort.
Nem elképzelhetetlen. Remélem sokáig bírja
ja és egyébként marhán utálom ha délután öttől estig 4 oldalt kell vissza olvasni, délelőtt meg egyet se ...
hát tudtommal ez az ülés 100 fölött van, vagy tévednék?
A németek gyártottak mindenre idomszettet..olyanra is amire gyárilag nem volt. Szerintem ez is olyan.
92 be is volt már idomos gs? há mi hogy?
mindig jon az ilyen....nem kell ido.dol a marhasag.
Majd tavasszal megmondom milyen. Azt mondta a tulaj, hogy napi 900 simaliba vele
én is valami ilyesmi sziporkán törtem a fejem, de már késő van a jó ötletekhez, szóval köszi!
ennyi idot egy ruszki esztergan is kibirok.