Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vennék 150-180 pacis vaslovat öngyi célból...esetleg valakit érdekelne az öröklétre kárhoztatott gs-em?
...szarul megy..és ronda is..na meg kényelmetlen...vacak a hangja..és ciki mert gazdaságosan fenntartható..
Gs 500 csere érdekel
35-ezerért mit lehet kapni újonnan? Inkább 45 az a szett.. és az elmegy elöl 30-at, hátul meg 20-25 között (ha vigyáznak rá..ha nem akkor csak 12-15-öt)

Nekem pl az XJ várható fenntartása a GS-hez képest úgy alakul hogy 2szeres gumiköltség, plusz 10 százalék üzemanyag. Egy átlag 55-60ezres szettel olyan 15ezeret tudhat az XJ; viszont ha egy szett PR3-mal (kb 70 rugó lehet) el lehetne menni 25 körül, akkor az nem olyan drága..főleg hogy nem kell 20-25ezrenként láncot vennem majd. Így ezen a tételen meg is spóroltam kb 40ezret. Talán még a hátsó tárcsafék fogja növelni a költségeket.. mert sűrűbben kell majd benne betéteket cserélnem. Mennyi lehet egy fékbetét? 6? De ez már nem számít igazán.
ok hát majd elválik ha a gs re esik a végső döntésem:P na most lépek majd estefelé re ide cső srácok azért örülök hogy itt nem hülyézik mindjárt az embert még ha kezdő is,...
Én csak gyári méretű gumival használtam, szerintem bőven elég rá.
Ezek a gumi méretek az eredetiek? 110/70 130/70? ha hátúlra némileg szélesebb gumi kerü javul a motor stabilitása kanyarban vagy nagyon lefogja azt? nekem olyan vékonykának tűnik a hátsó
Lehet, de nem is annyiba kerülnek, mint a GS. ÉS a tripla is drágább kicsivel, ha jól tudom.
Nekem hátul kb. 15, elöl 24 volt benne, amikor lecseréltem, bár az bírta volna még. Aki lassabban megy, annak simán tud a hátsó 20-at, az első meg 30-at.
ez nálam nem érv,ahány ember annyi közlekedés. kérdezzétek meg foregont mi volt a balatoni túrán a benzinkúton kettőnknél. mindkettőnk utassal,csomagokkal.
Van akinek a D220 nagyon nem akart 20e alatt sem elkopni.
Nekem a PR2 hátul simán elment volna 15e-ret az első meg 30e-ret.Vagy még többet.
A kétgyertyás újabb verziók már szerintem megközelítik a GS adatait vagy KB egálban vannak.
Ez már ütős érv bár talán az sv is tudja az 5 litert, de ha csak 5-öt eszik még nem húzom annyira:P és akkor úgy is jobban húznám a bajszát:D
Jah és SV eljár 5-6 közt.Még nagyon nagy tempónál is.Csak én vagyok hülyegyerekfaktorban 7 liternél.

És ha a mostanit nézzük van a GS és a tripla közt egy liter.
és tegnap a "bocit gsxf 600" sem beszéltük ki mik a főbb hibái aszem...
A 35e-res szettel mennyit mész el?
Ronda..................nekem elhiheted....................ne akard látni.
Most is motorokat nézegetek:D mondjuk amúgy az RF szériával pl a 400 asokkal mi volt a fő gond az alkatrész hiányon kívül?
No lássuk csak, mik a különbségek!
GS-re egy garnitúra gumi kb. 35ezer, SV-re 50 alatt nem kapsz.
Fogyasztás: túráztunk már együtt, tudod, hogy közlekedem. 5 fölé sose ment a fogyasztásom, de az is autópályán 160 körül, szembe szélben. Normál esetben 4-4,5nél többet nem eszik.
Ez a 2 máris elég nagy különbség. Ha valaki sokat szeret túrázni, akkor nagyon nem mindegy, hogy mennyit költ gumira és benzinre. Persze ha valaki csak évente 3-4ezer km-t megy, annak nyilván teljesen lényegtelen.
Hát nem tudom lépcsők vannak nálam is ha úgy veszem csak köz úton mentem nagyon keveset... majd bepótolom ha összejön :D nem okozok senkinek sem csalódást majd ígérem :D
Azért érdekel, hogy néz ki valaki, akinél lépcsők hiánya van ahhoz képest, akinél lépcsők
Még élek.
Csipázom én........nem erről van szó.Azon tanultam.
Hanem nem értem a nagyonnagy megtakarítást amiről szó van.
Van különbség köztük...............persze hogy van.De szerintem nem annyival több hogy ne a fiatalabb konstrukciót válasszam.

Kérdés hogy ugyanolyan tempó mellett a két gép mennyit eszik valóságban és ne a jártam én már el 3-al is legenda legyen hanem valóságos.
KB itt lehet a különbség ténylegesen.Nem a szervíz költségen.Mer az KB éves szinten 5-6e.
Én is jártam 5,5-el sv-vel meg 5,2-vel...............viszont többnyire 7 körül alakult.
kicsit olcsóbb kicsit régebbi fejlesztés,alacsonyabb fenntartás valamivel kisebb fogyasztás,de tényleg mindenben csak kis különbség van.viszont az sv-t nem sorolnám a kezdőmotorok közé (szívem szerint a gs-t sem,nálam a 125ccm a kezdő..)
ha tippelnem kéne 10e km-re +20-40e ft az sv hátránya.viszont a fokozatosságban mindegyik motor fontos,meglehet nézni azokat akik előélet nélkül ültek nagyobb motorra,többségüknél sokáig megfigyelhető a lépcsők hiánya.
sztem egy motoros nem mindig a papíron lévő ár / érték alapján választ motort
hanem sztem ez úgy néz ki hogy tudja hogy neki mire van szüksége, é abban a "kategóriában" megkeresi a legjobb ajánlatot,
Zoli főleg ez neked szól, aki nem igazán csipázza a gs-t csak a társaságot aki itt van hogy, én pl azért nem vettem sv-t mert nem kell nekem erős lett volna még akkor a biztosításom is több lett volna az adók is, meg mivel lehet vele már 150-es utazót menni valszeg annyit is mentem volna vele sokszor ezért tankolni se tudtam volna úgy ahogy akartam volna,
Inkább csak az értékcsökkenés nélküli mert az nagyon ingadozó.