35-ezerért mit lehet kapni újonnan? Inkább 45 az a szett.. és az elmegy elöl 30-at, hátul meg 20-25 között (ha vigyáznak rá..ha nem akkor csak 12-15-öt)
Nekem pl az XJ várható fenntartása a GS-hez képest úgy alakul hogy 2szeres gumiköltség, plusz 10 százalék üzemanyag. Egy átlag 55-60ezres szettel olyan 15ezeret tudhat az XJ; viszont ha egy szett PR3-mal (kb 70 rugó lehet) el lehetne menni 25 körül, akkor az nem olyan drága..főleg hogy nem kell 20-25ezrenként láncot vennem majd. Így ezen a tételen meg is spóroltam kb 40ezret. Talán még a hátsó tárcsafék fogja növelni a költségeket.. mert sűrűbben kell majd benne betéteket cserélnem. Mennyi lehet egy fékbetét? 6? De ez már nem számít igazán.
ok hát majd elválik ha a gs re esik a végső döntésem:P na most lépek majd estefelé re ide cső srácok azért örülök hogy itt nem hülyézik mindjárt az embert még ha kezdő is,...
Ezek a gumi méretek az eredetiek? 110/70 130/70? ha hátúlra némileg szélesebb gumi kerü javul a motor stabilitása kanyarban vagy nagyon lefogja azt? nekem olyan vékonykának tűnik a hátsó
Nekem hátul kb. 15, elöl 24 volt benne, amikor lecseréltem, bár az bírta volna még. Aki lassabban megy, annak simán tud a hátsó 20-at, az első meg 30-at.
ez nálam nem érv,ahány ember annyi közlekedés. kérdezzétek meg foregont mi volt a balatoni túrán a benzinkúton kettőnknél. mindkettőnk utassal,csomagokkal.
No lássuk csak, mik a különbségek!
GS-re egy garnitúra gumi kb. 35ezer, SV-re 50 alatt nem kapsz.
Fogyasztás: túráztunk már együtt, tudod, hogy közlekedem. 5 fölé sose ment a fogyasztásom, de az is autópályán 160 körül, szembe szélben. Normál esetben 4-4,5nél többet nem eszik.
Ez a 2 máris elég nagy különbség. Ha valaki sokat szeret túrázni, akkor nagyon nem mindegy, hogy mennyit költ gumira és benzinre. Persze ha valaki csak évente 3-4ezer km-t megy, annak nyilván teljesen lényegtelen.
Hát nem tudom lépcsők vannak nálam is ha úgy veszem csak köz úton mentem nagyon keveset... majd bepótolom ha összejön :D nem okozok senkinek sem csalódást majd ígérem :D
Csipázom én........nem erről van szó.Azon tanultam.
Hanem nem értem a nagyonnagy megtakarítást amiről szó van.
Van különbség köztük...............persze hogy van.De szerintem nem annyival több hogy ne a fiatalabb konstrukciót válasszam.
Kérdés hogy ugyanolyan tempó mellett a két gép mennyit eszik valóságban és ne a jártam én már el 3-al is legenda legyen hanem valóságos.
KB itt lehet a különbség ténylegesen.Nem a szervíz költségen.Mer az KB éves szinten 5-6e.
Én is jártam 5,5-el sv-vel meg 5,2-vel...............viszont többnyire 7 körül alakult.
kicsit olcsóbb kicsit régebbi fejlesztés,alacsonyabb fenntartás valamivel kisebb fogyasztás,de tényleg mindenben csak kis különbség van.viszont az sv-t nem sorolnám a kezdőmotorok közé (szívem szerint a gs-t sem,nálam a 125ccm a kezdő..)
ha tippelnem kéne 10e km-re +20-40e ft az sv hátránya.viszont a fokozatosságban mindegyik motor fontos,meglehet nézni azokat akik előélet nélkül ültek nagyobb motorra,többségüknél sokáig megfigyelhető a lépcsők hiánya.
sztem egy motoros nem mindig a papíron lévő ár / érték alapján választ motort
hanem sztem ez úgy néz ki hogy tudja hogy neki mire van szüksége, é abban a "kategóriában" megkeresi a legjobb ajánlatot,
Zoli főleg ez neked szól, aki nem igazán csipázza a gs-t csak a társaságot aki itt van hogy, én pl azért nem vettem sv-t mert nem kell nekem erős lett volna még akkor a biztosításom is több lett volna az adók is, meg mivel lehet vele már 150-es utazót menni valszeg annyit is mentem volna vele sokszor ezért tankolni se tudtam volna úgy ahogy akartam volna,
...szarul megy..és ronda is..na meg kényelmetlen...vacak a hangja..és ciki mert gazdaságosan fenntartható..
Gs 500 csere érdekel