Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mire alkudtál 2 kilót?

485-ben egyeztem meg az XJ-re.
csak az érdeklődő ne olvassa a fórumot !
Hát ha már az xj lealkudása nem ment.............(megjegyzem 2 kilót alkudtam de ez spec helyzet) legalább a futóra legyen szerencséd.
Tegnap kíváncsiságból meghirdettem 5ször annyi pénzért az utánfutót mint amennyiért vettem.. holnap jön egy érdeklődő.. pedig igazán nem is akartam eladni
nesírggyá mán! ami késik nem múlik !
legfeljebb lesz egy" kevés km.-t futott veterán" mocid...
Van most 3-4 komplett 4 napos hétvége ha belecsapsz a lecsóba utoléred dípshitet.
Lehet hogy gazdaságosabb lenne bérmotorokkal motoroznod.
Ja 6 év alatt ennyi sikerült.
Tudom ideje belehúznom,de sajnos amikor a legjobban lehetne motorozni,akkor indul be a meló is ezerrel.....12óra,,,,3 műszak....stb:((
hja kérem... így könnyű !
6 év alatt?
16ezernél járok.
Meló mellett ennyi idő jut motorozásra.
Szerintem 25-nél kevesebbet.. de ez csak egy tipp
kiváncsivá tettél ! mennyi km.-t tettél bele, ha nem titkos ?
Pedig semmi mást nem vettem rá,sőt még az eredeti fékpofákat használom és még mindig van bennük.Bár szerintem idén a "kötelező olaj,ol.szűrő,légszűrő mellé kicserélem a fékpofákat is.
Ja....most jut eszembe,a hátsó lámpába az egyik izzó megadta már magát így azt is cseréltem sajnos:(( :))))))
nameg lassan elfogy a lánc spraym-is........csere;))
Hülyeséget félretéve,motorikusan szerintem "svájci óra)
Pf.......még az aksim is a gyári:)))))))))))))))))))))))

bizonyos km, bizonyos kötelezők !
Drága, és tulajdonképpen felesleges pénzkidobás, ez tény. De az is biztos, hogy rosszabb nem lesz vele, sőt.
Nem használod agyon, hogy egy hátsó gumin kívül nem kellett még más
Üdv Kölce !
Nagyjából már válaszoltak is a kérdéseidre előttem.
Az első fék sz-.tem elég a teljesítményhez arányosan, a hátsó fék meg nem arra való. Csapatban ésszerű túratempóban (100-110 ) tudtam tartani a 4l-es fogyasztást , de szólóban megugrik a fogyasztás, mert azért harapni is tud a kis "dög". Az adatlapodon írod szeretnél túrázni is. A GS 2 személlyel felmálházva is elvisz bárhova de ilyen kor hiányozhat pár LE. Ha csapattal túrázol keress hasonló karakterű mkp-os csapatot, vagy olyat amelyik
tolerálja a hiányzó (?) teljesítményt. Nyugi LÉTEZIK !
Hát max egy turbóval.Az 50 pacit az egy tárcsa is bőven kiszolgálja................lásd anc 700-ast.
Kezdésnek a Gs500F tökéletesen megfelel,sőt még utána is.Én is kezdő motornak vettem meg,de már nem is tervezem hogy tovább lépek....minek?Ha egy kicsit sportosabban kezeled a gázt,tud ez is meglepetést okozni....ajjjé hogy tud:))Nyitott dobbal kihoztam belőle majd 200-at-nem elég ez?Aki e fölé vágyik az menjen pályázni.
Mi a probléma lehet szerinted az első 1 tárcsával?Szerintem semmi....nekem spec. soha nem volt gond a megállással.
A fogyasztás meg nem sokkal több egy jó öreg simsonnál,pedig én hátul 160-as gumit koptatok 4,5"-os felnin.Legutóbbi mérésemnél nem volt 4 liter a fogyasztás,pedin én szeretem döngetni.
Ja és még valami: 0km-esen vettem,most 6 éves és még hátsó gumin kívül semmit nem kellett rá venni......
Lenne egy olcsón fenntartható kvázi gixxerje.. csajokat etetni megteszi, meg nem lenne azért az olyan rossz ha kanyargászásról van szó
De minek.
Ahhoz hogy dupla tárcsád legyen elöl, ahhoz szerezned kell egy másik motor komplett elejét. Mondjuk ha lúd, legyen kövér, egyből egy USD Gixxer villát és féket neki
hali, A lóerő különbségek úgy tudom az eurós szabályoktól vannak a régebbi gépek papíron erősebbek, Sztem a fékekkel semmi baj nincsen, pedig sokat használom két személlyel, a probléma az igen az első teleszkópnál kezdődik, de ezt egy 15W olaj megoldja, nekem is most tavasszal lesz ez megcsinálva, a hátsó teleszkópot két személynél sztem érdemes a legkeményebbre állítani, bár én nehéz vagyok :P ami nekem itt a fórumon feltünt hogy az F-es verzióknak hamarabb elszáll a hátsó teleszkópja mint a régebbi gépeknek, de aztán lehet hülyeséget beszélek
Sziasztok ha minden igaz idén befejezem a tavaly elkezdett "A" jogsimat és utána ha összejönne egy GS500F-et szeretnék kezdésül vásárolni. sokat olvasok róla. Igazából külsőleg nagyon tetszetős a motor. De igen sok verziót olvastam már róla volt aki 45 volt aki 47 lóerővel írta, de olvastam már 50-et is hát nem tudom mi is az igaz. Ha 50 lóerőre fel lehet tornázni az kezdésnek sőt ilyen benzin ár mellett tartósan megfelelőnek hangzik a 4 literes átlag fogyasztásával. remélem két személlyel is használható marad. Olvastam hogy a fékek nem túl harapósak Szerintetek elől át lehet dupla tárcsára alakítani vagy azért jó az így? Ja és még az első teleszkópról is olvastam, hogy puhának bizonyul. Sűrűbb olaj vagy erősebb rugó megoldás? Amúgy a hátsó teló két-személlyel elmegy? egyszer ennyi köszi és remélem nem ugattok majd nagyon le