Ööö nem mindent akarok cserélni de ki tudja lehet hogy ha megveszek egy motort használtan, ezekből valamit bele kell kalkulálnom, hogy cserés lesz majd
de természetesen ha 600 alatt találnék majd értelmes motort inkább venné meg azt mivel utánna is kell még majd rá költeni olaj + szűrők gumi esetleg lánc
Tudom. De ennek ellenére gazdaságilag biztosabb döntésnek érzek 500 körül egy ismeretlen gsxf 600-750-et, mint egy SV-t ugyan ennyiért. Persze ha az az SV nem ismeretlen, hanem ismerős darab, akkor nem.. de amúgy igen
az Sv-vel is szemezgetek, ott valami problem amire oda kéne figyelni?
csak az a bajom a régebbiekkel hogy nem szimpatizálok a kipufogó kivezetésével a hengerből:( nem tudom miért de nem tetszik. nem lehet utólag leburkolni őket az újabbakat már láttam úgy de ilyen 2000-2002 körülieket is le lehet (még nem nagyon láttam azokat azért kérdem)
A GSnek sem az, mégis szeretjük.
Olcsón fenntartható, viszonylag gusztusosan kinéző motor. Gurul, fékez, megáll kanyarodik. Nem rossz, de a kategóriatársak verik...mondjuk a szerviz számláknál is nagyfiúnak kell lenni, ha jobbat drágábbat akar az ember.
Nem lesz meg az "I'm a hero" érzés amikor leparkolok valami lehetetlen helyre.. mert ebből mindenki kinézni azt amit csinálni szeretek egy motorral. Szóval az a báj, ami eddig jellemezte egy-két túraképemet, az elvész. Egy XJ900-zal bárki le tud motorozni akármennyit, akárhova.. A GS450-nel sokan a megyéből se mennének ki
Egy ismeretlen boci és egy ismeretlen sv..................hmmmmm................sv.Mindenképp.100e nél még vezérlést sem kell cserélni.
De tetudod.
Tudom. De ennek ellenére gazdaságilag biztosabb döntésnek érzek 500 körül egy ismeretlen gsxf 600-750-et, mint egy SV-t ugyan ennyiért. Persze ha az az SV nem ismeretlen, hanem ismerős darab, akkor nem.. de amúgy igen
Nemmindegy hogy burkolt vagy nem?
Kijön a hengerből elvezeti a cuccot hátra................oszt csókolom.
csak az a bajom a régebbiekkel hogy nem szimpatizálok a kipufogó kivezetésével a hengerből:( nem tudom miért de nem tetszik. nem lehet utólag leburkolni őket az újabbakat már láttam úgy de ilyen 2000-2002 körülieket is le lehet (még nem nagyon láttam azokat azért kérdem)
Ennyi pénzből, én 2001-est vettem, magyar papírosat.
ehhez mit szóltok? régi darab a km-ek ellenére még lehet jó motorikus állapotban?
Sérült-burkolt mocival csak óvatosan! nem látod pontosan mi van alatta, csak alapos megbontás után, azt meg úgy sem lehet ott helyszínen.
Olcsón fenntartható, viszonylag gusztusosan kinéző motor. Gurul, fékez, megáll kanyarodik. Nem rossz, de a kategóriatársak verik...mondjuk a szerviz számláknál is nagyfiúnak kell lenni, ha jobbat drágábbat akar az ember.
Nem lesz meg az "I'm a hero" érzés amikor leparkolok valami lehetetlen helyre.. mert ebből mindenki kinézni azt amit csinálni szeretek egy motorral. Szóval az a báj, ami eddig jellemezte egy-két túraképemet, az elvész. Egy XJ900-zal bárki le tud motorozni akármennyit, akárhova.. A GS450-nel sokan a megyéből se mennének ki
Apropó Kobra árulja a 450-esét