Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja bocs nem néztem a linket ...
fisi

Igen remus dob volt rajta,amivel elég erőteljes hangja volt.A teljesítménnyel nem igazán voltam megelégedve,lehet hogy utána kellett volna állítani a karbit,de nem szerettem volna megváltoztatni a gyári beállításokat.
Meg aztán papírja sem volt a dobnak,így túl adtam rajta.
jó reggelt ! kösssz !
már megvolt . lásd a 88695 hsz.-t , mert a gugli a barátod !
1,36
laci 1234!

Látom, Remus dob van a gépen hátul- de nem is a márka a léyneg, miután felraktad, állítottál valamit a motoron- értem ez alatt, hog pl átfúvókáztad a karbit stb.?

Kösz a választ!
használtautón gs500-t nézegetve évjárattól függetlenül találni 25/35 Kw
enyém 04-es és 25KW, fojtás benne van elvileg, ( karbi teteje fehér)
05-ös gépet is láttam már ami fojtásos!

Szerintem semmi köze évjárathoz, bizonyos országokban mint nálunk jogsi kategóriák KW alapján vannak. célországnak megfelelően készültek, fojtással és anélkül is.
forgalmi szerint 2006-os évj. 35 KW ( a váltószámot nemtom pontosan)
Köszi de akkor elvileg folytás nélkül most hány paripa akkor 2004 után tól?
2004 után elvileg nincs benne fojtás,bár az előtte lévőkben sem mindbe tették bele.
Látnád a 180-as gumit.
Jó olvasgatást ! itt is találsz
http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...
Helló srácok köszönöm a gyors és sok kimerítő választ remélem itt fent is egy jó csapatot találok bennetek Azért mindenképpen érdekelne hogy az eredetileg 130-as hátsógumi nem vékonyka kicsit ? tudom a célra amire kitalálták megfelel meg nincs nagyon nagy tempó de ha egy 140- vagy egy 160 -as gumit használ az ember némely-est stabilabb lehet a motor ? Vagy az nagyon sokat lefog már a nem olyan nagy teljesítményből? Felmerült még bennem hogy folytás is van a motorban elvileg ezt gondolom el lehet távolítani?! bár nem tudom van e értelme...
Miért vonattad ki a forgalomból(ideiglenesen?)? teljesítményadó alól akartál kibújni? megérte? én is gondolkoztam rajta de nem vállaltam a procedúrát.
Há KB.
Az R-esek naggyából 7 kilóval drágábbak mint a mezitlábasok.


Mekdönci előtt azé villantanak az árányszínű nissin radiálisok.


Igazából ez most a gombhoz a kabát esete.

Van egy gixxer radiális főfékhengerem............de a kétdugóshoz nem stimmel az áttétel amit ad.Elég nyúlós az érzete.Ha a hozzávaló nyergeket rakom fel akkor jobb lesz.

Kicsit hajlott az eredeti telópár,növelem az árát a gépnek,szebb is,menőbb is.
Mikell még?

Amúgy valszeg rálicitálnak a 170 dollárra amit ér nekem ez a móka így marad minden úgy ahogy most van.
Két milla? Azt fogják hinni hogy tört, azért az új villa.

Am meg nem mind1? Évekig nem adod el
Végülis ja................viszont szinte semmibe nem került a javítása................most jó..................max görgőzni kell de nem sietem el.Lehet azt se kell.És most licitálok egy cbr 600 rr telópárra elég olcsón................ha szerencsém lesz (szerintem nem) egy 50e körül itthon lesz.
Azzal feltornászom egy R-es szintjére és kb kétmilla lesz a piaci ára.
Mintha meg is lett volna az oka az árengedménynek.. utólag legalábbis
upsz visszafelé néztem ez 15 %
11,5 % úgyhgogy énnyerttem.
százalékosan mennyi az?

Én is 10 százalékot engedtem a GS árából most hogy eladtam, ő is az XJ-ből.. szerintem ez így korrekt
ez így ebben a formában: IGAZ !
Há a 675-re.
Ez az egy darab van eladó.. sok választása nincs