Ha vennék, márpedig kelleni fog pár éven belül egy nagyobb autó, akkor csakis az autószerelőmmel átnézve, nehogy utána még egyszer annyit rá kelljen költeni cserére-javításra, mint amennyibe maga az autó került. Ez szerintem minden használt autóra igaz egy bizonyos ár alatt, kor felett. Egy darab új légzsák + berakás csak nem kerül félmillába. Vagy ha itthon sok, rendelek az eBay-ről, Hong-Kongból.
Találtam egy agymenést: Ford Scorpio
azért kipróbálnám egy hétvégére..:-]
Na a mienk csak 11 éves.. 1 misiért már szerintem viheted is. Garantált kilométerrel
Viccen kívül 3 bora van a családban, 2001es és 2003 évjáratúak. A legkevesebbet futott 2.0 benyásban is 330 van. Az 1.6-os az kilehelte a lelkét bő 300-nál (addig bírta az autópályás 180+-okat és a padlógázas közlekedést) aztán meg lett csináltatva és napi használatban van azóta is.)
A két benzines az az unokatesómék családjánál van... elég jól bírják, pedig rendszertelenebbül vannak karbantartva mint a mi dízelünk.
Amiket 1 misiért kínálnak azok mind futottak már legalább 250-et.. ha nem többet. Ez nem baj, állapotot vegyél, ha érdekel, mert amúgy nem rossz kocsi. Hátul szűk (lábtér)
Légzsák cserés e vagy sem.. szted ki fog komplett műszerfalat cseréltetni egy 10+ éves autón fél milláért? Senki.. Máshogy nem lehet (legalábbis a mienkben ami bőr műszerfalas, nincs "ajtaja" a légzsáknak, hanem felrobban a bőrborítás ha úgy adja ki...) vagy működik vagy nem. Gyanítom működik, mert minden túl van méretezve.
Nagy reccsenés és rossz esetben olaj az aszfalton...jó esetben nem törik ki a váltó háza..
2001-igy a diffiről estek le a bazi nagy szegecsek..Utána javítottak..most már csak a diffi öntvén törik körbe....akkor csak reszket a kocsi mint az állat..:) A bontott váltó arany áras és hát sok szart árulnak (az octávomban most egy leon váltó van és nem mindegy ,hogy mekkora motorban volt mert az 1.4 úgy 75 paci ,hogy butítottak a difin)a javítás is arany áras...tehát szívás..
A használtautó.hu-n látom, jó sok VW Bora van akár 1millióért, de azok már 12 éves autók. Nincsenek nagyon lefingva ennyi idősen? Az alkatrészek a többi márkához képest milyen árban vannak hozzájuk?
A WeltAutónál látok például 10 évest 1 milláért, tip-top kipucolva. A légzsák például már cserés ennyi idősen, úgy tudom.
Nagy kedvencem: Skoda Superb kombi
hogy ne kelljen azzal törődni, mi hogy fér el.
Valamivel 300 előtt lett cserélve a váltó. De ennyi meg két gumicső és egy légtömegszabályzó volt ami "hiba"-ként felróható volt a kocsinak. Szerintem nem olyan rossz ez.
Gerinctámaszos, szakadás és jelentős kopás nélküli színazonos vezetőülés esetleg érdekelne minket..talán könnyítene az eladáson
akkor nagyon világos szürke!:) Lehet ,hogy mázlid van a váltóval..de nekem már a harmadik van az octávban...tipus hiba...de ez a seatokra és a vw-re is jellemző.. a spanyolok rakják össze mind a három márkához..
Nekünk dízel a Bora. Most van benne 503-vagy 4ezer km. Ilyen strapabíró és problémamentes autónk még nem volt.... pedig az előző autóink is futottak ennyit, csak nem így..főleg a végefelé
Tegnap ment bele az Octáviámba az 530 ezredik kilométer...előtte palack orr audi 100-am volt amit szintén 532 e km-el adtam el (makulátlan állapotban) a kettő között az eltérés ,hogy a skodára közel négyszer annyit költöttem.
Ha tehetném akkor max. 1990-ig gyártott német vagy japán autót vennék újonnan...mert addig tartott a tartós fogyasztási cikknek kikiáltott autók gyártása. (aki ismer..tudja ,hogy amint a motoromat...úgy az autómat is túlzottan precízen kezelem...azaz kurvára vigyázok rá..és mindenből a legjobbat)
Ha már autós fórum lettünk
Jó a japcsi, de a Toyota és Honda drága, a Mitsu elég gyenge. A Nissan régebben nagyon jó volt, de a mostani Renault-Nissan technikától mentsen az Isten!
Almera, vagy régebbi Primera? Meg gondolom benzines.
húú...tényleg autós fórum lett...akkor én is voksolok, ez az án tapasztalatom és véleményem:
Volt olaszom, franciám, németem....és nem is egy.... mondjuk én elég durván rakom is bele a km-t, a mostani Nissan-omban is már 295 ezer van és nem volt eddig semmi baja.
Olajat minden autóba kell rakni és karbantartani is. A különbsége is csak 200 ezer körül jelennek meg...de akkor néha nagyon...
Csak Japánt!
Jók a forrásaid.
Menyasszonyomnak a régi (ámde időközben felújított) VW Bogár helyett Suzuki Swift Sedanja van, és ha annyit mondok az autóról, hogy azzal költöztettük el a fél lakást, hoztunk el szinte mindent a bútorboltokból, akkor az sokat elárul. Jól megy, igénytelen, olcsó a fenntartása.
Az Opel Astra is jó furgon, de következő autónak nagyon automatát akarok, mert...
Elpusztíthatatlan karosszéria és motor páros jó áron.
Inkább, mint azok a Puntok. Pár évvel öregebb, de jóval túléli a Puntot, alkatrész fillér hozzá, és jól felszerelt.
Én már túl vagyok "nepperként" vagy 30 autón, de nekem az etalon a Golf III 96-98, ill. a Passat 94-97. 6 évnél fiatalabb autó, csakis Skoda nálam. 20 évnél idősebb autót, csakis W124-et. Tapasztalat. Nem az itthoni, az nem mérvadó, hanem a kint látott 500 és 1000000 között futott autók alapján.
No, ehhez csak annyit teszek hozzá, hogy anno a szomszédom az Astra Classicot 10 évesen árulta 700 ezerért, volt benne bizonyítottan 40 ezer km!
Én előtte vettem két nappal a Feliciat 9 évesen egy nőtől 69 ezer km- el, mondjuk volt pár horpadas rajta, amolyan kisebb női praktika gyanánt. Igaz később kiderült bele szaladtak a járuljanak a parkolóban, de szerencsére nagyon szépen ki lett javítva. Azóta is a szívem csücske a kis szaros, imádom a maga asztfalt szaggató 55 lóerejevel.
Na vissza térve a szomszédra, vett egy zsír új Astrat a régi helyett, azóta kb. 10x láttam hogy vezette, ennek 3 éve kb.
10 év múlva nem fogom elszalajtani azt a kocsit!
Azóta sem volt ilyen jó helykihasználású autó, mint a Multipla. Az ajtókapaszkodója viszont botrány; a 90-es években kezdték a japánok a jelzésértékű, kis mélyedést ajtókapaszkodó gyanánt gyártani, amiről az ember karja csak lecsúszik, másra nem jó. A német autók többségében rendes kapaszkodó van legalább.
Szóval manapság a kombi egy összehúzott hátú, lőrésablakokkal megtoldott agyonextrázott valami, aminek vagy magas a pereme, vagy szűk a nyílása, vagy nem túl nagy a csomagtere, tetszőlegesen választhatsz kettőt.
Következő autónak több minden szóba jöhet nálam a családra való tekintettel, így a Chevrolet Lacetti kombi is, automata váltóval, természetesen kb. 5-7 éves korában, a kezdeti brutális értékvesztés után.
azt hittem először, hogy betévedtem egy autós fórumra !
jó lenne gyorsan letudni ezt a telet ! igaz nem panaszkodhatok mert még jan.-ban is tudtam menni a mocival. az autóm meg decemberben megadta magát.
Találtam egy agymenést: Ford Scorpio
azért kipróbálnám egy hétvégére..:-]