Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én személy szerint szeretem a a nagy ccm-es kisebb teljesítményü motorokat, valahogy megbízhatóbbnak tartom őket vagy nem is tudom pontosan....
Öhm, úgy emlékszem, igen.
Maradok a 675-ösnél.Ha húzom megy mint a mérgezett egér ha nem húzom nem megy ha húzom 5,7-et eszik ha nem akkor szerintem beéri annyival mint a 700-as.
Csak keresnem kell egy csopperes csapatot.
Ha lesz rá módom kipróbálom.
Hitelre motort? kösz nem
Ez a cucc nincs alul motorizálva, és koplaló művész. Szerintem simán meg lehet barátkozni vele. Valószínűleg 5-6 sec között tudja a 100-as sprintet, szóval el lehet vele futkorászni.

10 évesen 700 ezer forintért nagyon jó vétel lesz, mert akkor már az értékvesztése nem viszi el a fogyasztáson nyert hasznot.
Mondjuk nem is arról van szó.................csak ne hozsannáznának ennyit hogy ez mennyire jó....................
Biztos jó de ingázni sok túrázni kevés....................már tempósan.................ahhoz nagy.
Bár még vehetsz pénzed lenne a kezdőjére.
Mondjuk pofára nem jön be.KB SV szint a teljesítmény.............lehet hablatyolni nyomatékgörbéről de a rally vébét sem pluttyogó V8-as ford mustangal nyerték hanem subaru WRC-vel.
Szerintem nem lehet olyan rossz. Láttad a teljesítmény- és nyomaték görbéjét? Mint egy 70-80 lovas motoré.. éppen annyi a különbség, hogy ez nem forog el addig, mint azok.. így nem is tud papíron annyi lovat. Szerintem nem lehet rossz.. Bár az az egy szem első tárcsa nekem nem tetszik
Sokan keverik a dolgot.Mint a TB NC 700 bemutatónál.1,7 millcsi és 50 ló egy vatta új 700-as paraméterei.És ezen örömködik minden 2. ember hogy milyen jó túrázni vele.Most vagy én tájolódtam el túraügyileg és MotoGP-zem ebből kifolyólag vagy mindenki MZ korban ragadt.
Az az átlag az nem utazó?

Mentem már kocsival 130-as átlagsebességet, de ahhoz elég sokszor kellett 180 fölötti tempóval is teperni
Adóval?
ÜDV!

Motoros túrát szervezünk 2012.04.07. (szombat tavaszi szünet)

találkozó du., 01:00 Budapest IV.ker. Váci út Andretti (motoros vendéglő)
Uticél.: Budapest----Szekszárd----Orfű (összesen 2x 250 km)

Indulás 01:30 nyugodt tempóban Szekszárdig, ott csatlakoznak a Szekszárdi Motorosok, majd felfedezve a borváros szépségeit (kilátó stb....), elindulunk Orfűre.
A cél egy jó hangulatú, vidám, felhőtlen motorozás, lehetőség adódik új cimborák megismerésére, és erősíteni a motoros társadalom hagyományait.
Bárki jelentkezhet, akinek motorkerékpárja legalább 120-130 km/h átlagsebességre képes.
2 évvel ezelőtt is megrendeztük ezt a találkozót Szekszárdon, akkor 25 fő Szekszárd és környéki motoros volt jelen.
Orfűn megérkezésünket követően egy helyi fogadóban kiadós lakoma vár minden résztvevőt.
Amennyiben a közlekedési viszonyok, illetve a létszám, valamint a motorosok biztonsága indokolja intézek rendőri felvezetést is.
A jelentkezési határidő Márc 15, összege 2000 ft
Akit érdekel az jelezzen emailban, vagy kérdezzen fórumon bátran.
További szép napot!
Csak tanulságként: befizettem a kötelező biztosításomat a motorra, 10.500 Ft, K&H biztosító, és nincs az a szűz, aki miatt megint eljátszanám a forgalomból kivonási procedúrát.
Mind1, megvan az ár
Hátt...............én médium lennék.
Zoli!
Szóról szóra ugyan ezt a választ kaptam.. csak emotikon helyett hahahával a végén
Ja, látom. Ha nem megy el, az már az ő dolga...
Most már írta.. Ennyi pénzért nem fogja eladni.
Reggel még nem írta, hogy mennyi az annyi...
750-ért? Viccelsz? Ha lenne annyi pénzem nem tizenéves XJ-t vennék...
Ez nem semmi...
Amúgy meg lehet csinálni ha van rálátás a dolgokra,csak olcsón kell beszerezni a cuccokat hogy megérje.
Dipshit!

Az indexes motor, robogó fórumon Jim haverja hirdet egy XJ-t. http://forum.index.hu/Article/... Vedd fel vele a kapcsolatot, ha gondolod.
Gondoljatok belem, egy 50 pacis 500-as, 3 literes fogyival, aprópénzből fenntarthatóan, mintha a válságra találták volna ki
Persze kivéve ebben az országban, mert itt rögtön jönne az injektor-adó.
lehet, hogy az egész kiépítés többe volt, mint a motor értéke.... persze gyárilag szerelve nem sokat dobott volna az áron.....