Nikko Racing developed the G-Pack module to optimise the performance of engines to the maximum. Particularly during the phases of acceleration from low to mid range.
G-Pack was especially developed to bypass the RPM-limitator installed by the manufacturers in order to conform with local regulations imposed in a number of countries.
The result of this research : maximum torque and power with exceptional acceleration in the low and mid range permitting full exploitation of your engine power band resulting in greater riding pleasures.
G-Pack is composed of an electronic box with dimensions of 45X45X16 mm. It is installed in a few minutes in between the connectors and the ignition box (CDI) of the motorcycle. On account of the compatible pins, it is connected to the original electric circuit without any changes or modifications.
G-Pack can be disconnected in a moment and your motorcycle restored to its original configuration.
Warning : G-Pack changes engine"s characteristics and performance. The utilisation of the module is not allowed on public roads : its use is strictly meant for competition on closed racing tracks.
Igen jól gondolod, gyújtás módósító elektronika. Sajnos többet én sem tudok róla csak ,hogy plussz teljesítményt nyújt. Ezért is érdeklődöm, hátha valaki ismeri.
Egyébként kínálják 00-06 évjárathoz is, és 500F -hez külön is, de csak kölföldön kapható.
Gondolom, hogy típushiba semmiképp sem lehet, mert akkor már jött volna a visszahívó levél. Az viszont előfordulhat, hogy a műszak végén csinálták a spanyolok... vagy nagyon az elején.
Milyen a géped? K6, K7?
Az enyém sem túlzottan öreg, de mintha ilyet nem hallanék. Csak a szokásos (nekem szokásos) kéthengeres zakatolást. De ezután hallani fogom, azt hiszem... A fene sem tudja. Voltunk már páran együtt GS-sel, de nem jelezte senki, hogy rosszul muzsikálna a kicsim. Gondolom garanciában cserélik, javítják.
Majd számolj be, hogy mi lett a vége a gyógykezelésnek.
remélem, hogy a masinád mihamarabb életre kel. Pista kezei között van CSabán?
ÖRülök, hogy feltűnt itt a fórumon egy újabb Békés megyei, ha jól számolom, akkor már négyen vagyunk. ( Bobek, Robee, Te és jómagam).
mégegyszer mielőbbi gyógyulást a mocinak és sok sok kilométert!
Blueval már régebben telefonon beszéltem, miszerint az 1.000 km-es GS500-on melegen kopogás-kattogás hallatszik alapjáraton. Próbálták orvosolni és tanácsokkal elláttak, de nem javult, majd hétfőn "kórházba" ment a gép és észrevették, hogy a vezérmű feszítő holtjátéka -remélem jól emlékszem a diagnózisra- 4.5 mm. Mikorra ezt Békéscsabán észlelték, már Szeged hívta őket, hogy hasonló gáz van ott is egy friss géppel. A bp-i főszervíz kizártnak tartja a problémát, mondván, hogy ez már a 2005-ös modelleknél orvosolva lett stb, stb. Még nem tudom, hogy megjavult e a gépem, mert még mindig műtik, azaz fekszik a műtőasztalon, mert pénteken jött meg a javító hézagoló gyűrű. Hallottatok már ilyet és ha igen jó nyomon járnak e a szerelőim?
Szalicil
Nagyon szívesen......hisz ezért vagyunk itt, hogy ha kell akkor segítsünk......
bár ez most részemről nem volt segítség, hiszen csak alapinfókat adtam:-)
Ugyan má.....
ha csak egy 5-7 évvel lennék fitalabb akkor esetleg papának is szólithatnálak:-))))
De sajnos így.....12 év távlatban ilyet nem nyilatkozom:-))))
(Bocs Dorina, ezt nem hagyhattam ki:-)
De ha a lányod így folytatja a evékenyésget akkor legalább az eljövendő vejeddel lesz egy közös témátok.-)))
Hidd el jó dolog!
Én mivel tudok apósommal beszélni? Semmiről.....azon is kb 2 perc alatt összeveszünk:-)
Láttom végre egy másik Gs, amibe nem csak a por jár:-)))
2003-as 70.000-rel? OK:-))) Akkor az enyém se legalább egy kisded:-)))) hisz 2004-es és 60.000:-)))
A nagyok azt mondják amugy hogy 100.000-ig nem igazán kell hozzányúlni
Hát, hallod, ha holnap eljönnek az új haverok! Az komoly küzdelem lesz... gondolj bele az egyik légiós vóóóót. 3 évig. Most akkor vagy dezertőr, vagy még golyófogónak sem volt jó (mintha 5 év lenne a minimum szolgálat ). Nos, bármelyik variáció igaz, egyik után sem nagyon érdemes ugrálnia. A másik meg robogóval jön, majd hozzá igazítjuk a túratempót!
Majd hősiesen helytállok! Protektor, bukósisak van, akkor jöhet bármi... ja és a kesztyűmön is van egy kis keménység elöl.
No, a viccet félretéve ilyen símaagyú baltaarcúakkal ritkán hoz össze a sors. Nem is hinném el, ha nem velem történik!
És igaz a mondás: Amelyik kutya ugat, az nem harap! Én pedig mostanában nem ugattam...
Köszi Devil a jó tanácsokat. Egyébként a Suzu Minn-nél és a Fáy utcában a Ricsinél már egy csomó mindent megkaptam a kis uborkámhoz (a rendszámból jön a neve). Már csak az első lámpa két gyűrűje és a burok hiányzik. Kár felvétel nem volt, csak a rendőrségi fotók, valamint a törött alkatrészek vannak meg. Az ügyvédem pedig már foglalkozik a dologgal, de ezt a közösmegegyezéses verziót fel fogom vázolni neki. Mégegyszer 1000000 köszi!
Szóval, mivel Teddynyúl selejtezett minket az új barátai miatt, hogy legyen társaságom, én is új emberek után néztem! . Sztem ez jó lesz!
Viccet félretéve! Megyénk 3 kórháza minden évben bulizós talcsit szervez, mely idén Bgyarmaton volt. Főzőverseny, női foci, meg ilyesmi programok. + valaki beszervezte jótékonyságilag ezt az 50-60 mocit: ők járják az országot, és úgy jótékonykodnak! /a sok rohatt motoros! /
Na, őket örökítettem meg pár képben. Meg egy buggyant lánkát, aki az én mocikámtól szédült el teljesen!
És akkor minket selejtezni fogsz? Az új barátaid miatt?
Egy jó tanács: ha már több ilyen erőszakos haverod van, ne nagyon írd ki a fórumon, hogy mikor hol talizol a banyanyúllal, mert esetleg nem ő fog várni! Bár most is ő írta ki a randit. Szerintem ő akar megveretni! Vagy a barátja féltékeny
szívesen beszámolok róla, egyenlőre még csak abban a stádiumban van hogy szétszedtem és méregetem a kopásokat rajta ami egy 2003-as 70Ekmes gs esetében, kopáshatár alatt van (a 70 e km ből kb a fele kopp gáz finster csővel, és van benne 2 tél is) szóval nem volt kímélve.Ahogy haladok majd mesélem a dolgokat
Nikko Racing developed the G-Pack module to optimise the performance of engines to the maximum. Particularly during the phases of acceleration from low to mid range.
G-Pack was especially developed to bypass the RPM-limitator installed by the manufacturers in order to conform with local regulations imposed in a number of countries.
The result of this research : maximum torque and power with exceptional acceleration in the low and mid range permitting full exploitation of your engine power band resulting in greater riding pleasures.
G-Pack is composed of an electronic box with dimensions of 45X45X16 mm. It is installed in a few minutes in between the connectors and the ignition box (CDI) of the motorcycle. On account of the compatible pins, it is connected to the original electric circuit without any changes or modifications.
G-Pack can be disconnected in a moment and your motorcycle restored to its original configuration.
Warning : G-Pack changes engine"s characteristics and performance. The utilisation of the module is not allowed on public roads : its use is strictly meant for competition on closed racing tracks.