Passz......szerintem nem lehet szétszedni - emberien:-))))
Visszadurrog?
Azt remélem tudod hogy sok durrogás, azt integethetsz a a szelepeknek......
Baromi jó, király hang - de nem éri meg......hacsak nem vagy milkás....
bakker, a legjobbat elfelejtettem: ha 5000 felett motorféket engedek(minnél feljebb, annál jobb) 3.-ban, visszadurrog és csattog. Nincs olyan, aki ne fordulna arra. Tehát én a fojtatlan"buherált " dobbal megelégedek, még ha nem is gyönyörű. Amúgy mi az ftp cím? krutakferenc@freemail.hu
Nekem le van szedve a gyári, viszont flexxel levágva. A barmok a gyárban odahegesztik, ezt megerősítettek a szervízben is.
Odahegesztettek egy csonkot, így szerelhető lett. A gyárit azért nem bántottam, mert elakarom adni a motort, és a műszaki miskolcon nem egyszerű.
Amúgy a dobon a fényes lemez egyik végén szegecselt, a másikon hegesztett. Itt őrzöm az asztal alatt. Én nem nyulnák hozzá. Bocs a szar minőségért, megyek dolgozni.
Én még nem szettem le a gyári kipufogót, de a fordítás röviden: a képen a kipufogó hátsó, szokványos része látható. Kifurod a képen látható pontokkal jelölt részt (csak a pirosakat, a kékkel túl hangos lehet) 4mm vagy nagyobb fúrószárral.
A kipufogó hátsó része leválasztható (talán ebben Blue devil megerősít), és alatta az a látvány tárul eléd ami a második képen van, csak a körbefúrt lyukak nélkül.
Ekkor már csak egy fúrógépre van szükség. Régen az MTZ -n is használták ezt. Csak ott tízes vassal.
Állítólag szebb lesz a hangja. Én tavasszal megpróbálkozom ezzel, majd írok mi történt.
A karbi kalibrálás annyi, hogy bevittem az itteni suzuki szervízbe, mert az alapjárat ingadozott. Meg is magyarázták: mivel eltávolítottam a fojtást, ami a gyári dobban tüzfal, hangtompító, összesen négy, ugyanannyi benzinhez több levegő párosul: adni kell neki benzint!!! Na én erre már vigyorogtam is, mert ugye több benzin, több erő. Ettől lett pörgősebb és szerintem icipicit erősebb is.
Nem!!! Ez miskolcon van. Tulajdonképpen ugyanaz, mint ami a kocsik alatt van a leghátsó dob, tehát egy henger, a két vége összehúzva, benne egy perforált cső, a kettő közé hőálló gyapot. A végére egy hajlított cső elvágva(mint ami a sportautók alatt kifigyel, csak nem krómos), az egész saválló acélbol, ezért fujtam le feketére. Amúgy szerintem "bármely" maszek kipufogógyártó megcsinálja. Fel vattem a hangot klipként, de 25 MB, így nem tudom hogy mutassam meg. Ha van ötlet, írd meg!!!
Nem tudom, hogy egyről beszélünk-e, de van battán egy gyerköc aki valami fantázianévvel ellátot dobokat gyárt........
Az ismerösömnek az egyik útján szertehullot.........
gs500
Nekem sajan nincs sportdob a mocimon de nem is veszek rá mert elakarom adni csak még nincs nagyobbra jogsim