Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én semmit nem féltek, de mindent féltek. Minimum ésszel motorozok, kivéve, hogy utóbb jártam jégen párszor. Egyszer oda is csaptam szegényt, az indexet összekacsaszalagoztam, de a kormány az elgörbült. Lehetőleg nem keresek hozzá gyári alkatrészeket.

Meg fogyasztásra megyek, gondosan logolom, technikázok, kísérletezek. És igen, a CS-nek alapból is jó.
Én féltem az Xj-t.Épp ezért ésszel motorozom.Lúzer vagyok-e?
hát ja nekem se volt eddig, meg nem is akartam, de hát van rajta... plexiset sem akartam, de aztán a gsnél is érzem már pályán vagy 120 felett hogy elkélne...
Ha már rajta ülsz, elég jelentős visszahúzó erő lesz a könnyen sérülő kaszni. Én ezért is ódzkodom a burkolt motoroktól..
nem félek eldobni tudom én hogy nem szabad úgy motorozni, hanem csak azt mondom hogy sokba fáj hozzá minden
Olyan motort ne vegyél amit félsz eldobni. Végig rettegni fogsz, ahelyett hogy ész nélkül döngetnél valami igen kanyargós ismeretlen szerpentinen
na jó de csak Erdélyért nem fogok dl-t venni , meg nekem nagyon tetszik a BMW sok újítása meg hát a fogyasztása is marha jó, egyedül attól tartok ha valami kis csúszás van az is sokba kerül, de majd a lánc spray-k árán behozom
Persze egy DL is megfelel ilyen célokra
Ha Erdély, akkor túraendurót vegyél.. Afrika Twin, Super Tenere. A nagy aszfaltos túramotorokkal lépten nyomon odafogod verni valami váratlan úthibába az olajteknőt
Mindig azon morfondírozok ha utassal vagyok.. hogy most lehetünk olyan 120 kiló, és ezt is megérzi a GS. Gyorsulásra, lassulásra, irányíthatóságra egyaránt. Nem tudom elképzelni, hogy aki egyedül van majd ennyi, annak hogyan felel megy egy GS

Ha egyedül ülöm, kevés csomaggal.. akkor olyan, mint egy bicikli.. igaz én 70 kiló vagyok teljes felszereléssel együtt
is, bár jelenleg is itt vagyok bár motor nélkül, horvátok, Erdély elsősorban meg hát Európa...
hát igen biztos sokat segítene ha nem lennék 105 kg, de egyedül még elmotorozgatok így is
Mi a nagy terv? Az a bucka Európa közepén? Alpok..
Nem az a fő probléma, hogy utasod van, hanem hogy te magad sem vagy apró termet
igen én értem mit mondasz, de kezd a gs a nagy tervekhez kicsi lenni, a fő probléma az hogy szinte csak utassal megyek, a pakkok az utas teljesen leterheli a gs-t és még nem de mikor már majd rutinból akarok mindent csinálni ez veszélyes lehet, szeretnék egy erre kitalált motort, már a túrázásra, azt hallottam hogy alul kormányzott lesz, mert az első futómű gyenge kicsit, de minden motorba van hiba
A CS-nek állítólag nagyon jó a fogyasztása.
BMW f800r-t tesztvezettem. Jó motor természetesen, de összességében nem győzött meg. Kanyarban alulkormányzottá válik, ez nagyon nem oké. Nem szép a hangja, olyan kis polskis. Megint az, ami annyiszor csalódást okoz, hogy hiába a szuper paraméterek papíron, a gyakorlatban nem érzékeled. Mindent egybevéve unalmas vezetni. Ezt én is alig tudtam feldolgozni, de ez van.
A GS épp az ellenkezője, papíron nem jól mutatnak az adatok, de ha mész vele, akkor egy fun bike, szórakoztató, kiváló hanggal, egyenletes nyomatékleadással. Ha nem akarsz autópályázni és elnézed neki az önálló életet élő futóművét, az ide-oda hajladozó vázat, akkor egy szerethető gépezet.
Az én lelkemnek olyan motor kell, amit ki lehet forgatni, feltudok váltani 6-ba és mindehhez nem kell 200-al menni, mert úgyis 100-130 a realitás. Ehhez képest felülsz egy hayabusa-ra és 130-nál még egyesben vagy, és 20-nak érzed, fura dolog. / Vezettem ilyet is . / Vagy pedig mint a betegtársam a kórházban 200-l ment a Hayabusával egy töltésen, mert különben uncsi volt és persze elszállt, most pedig tolókocsiban ül.
A GS paramétereit ki tudom használni, rájöttem, hogy ez fontos szempont, egy kihasználatlan motorral közlekedni pedig tényleg uncsi.
Úgyhogy még az is lehet, hogy átülök inkább egy Rigára.
Boldog, békés Karácsonyt kívánok a GS Fórum lakóinak!

Teddy
Ugyanúgy 5 sebességes, szerintem a fokozatok se nagyon térhetnek el. 100-nál 4000-et pörög, és persze hogy jó lenne pályára egy hatodik. Egyébként elmenne álló nap 140-et (5600rpm), elég sokan megcsinálták velük, de tény, hogy saját magához mérten akkor már eléggé pörög. Nem tudom, hogy van ez valójában, de ismeretlen tényezők függvényében szabályoz le 7000-nél, vagy hagyja 7500-ig, a fene érti, nekem normál használatban az is ritka, hogy 4000 fölé menjek

GS-nél mondjuk könnyebb módosítani az áttételt, mert láncos, a CS viszont szíjas, épp mint az általad nézett F800ST, és a hozzá való "fogaskerekek" egyediek (és drágák is).
Király!
Tetszik a mocid, nem is hallottam eddig erről a típusról, én a f 800 st vel szemeztem, de így már képbe van ez is, olvastam most gyorsan tesztet róla de ne írták hogy ez hány sebességesre sikerült, mert ugye a f 650 gs-be jó lett volna még egy sebesség, meg ez hogy viseli a 140-es tempót már hogy pályán, mennyit forog? ha gondolod válaszolj kösz
Akkor az én karácsonyom bizonyára értékes. Motorral jöttem 12 órás éjszakás műszakba
Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam,
kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre,
bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.

Kurvára várom már a nyarat,
kínomban zabálok még egy kis halat.
És ezt így addig-addig csinálom,
míg az egészet sugárba kihányom.
Azt mondom én neked motoros barátom,
motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!
Boldog Karácsonyt!
Sziasztok!

Minden kedves fórumozónak KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET!
GS 500-as túrákban gazdag Új esztendőt!

Gaben (Rácz Gábor)
Amióta láttam a műhelyben a csajos naptárakat, értem miért szeretsz bent ünnepelni, sza ne sírjál nekem
Annál jobb nincs hozzá!