Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hm, meglehet. Bár én eddig még nem tapasztaltam kirívóan magas értékeket.

Amúgy hogy van a GS500 F-eknél? Külön olajköre van a hűtőnek, esetleg termosztát is van benne, vagy csak megcsapolják valahol a gyári olajkört és hozzácsapják az olajhűtőt?
Sztem zavarja az olykor magasnak tűnő olajhőmérséklet
Minek a Libára olajhűtő? Nem is idomos, vigyázol is rá... vagy a téli unalmas hónapokat is át kell hidalni valamivel? :)
ááááá...inkább nem írok semmit
Legyen szép napotok!:)
Egész nap a garázsban leszek..és próbálom ráhebregálni az olajhűtót a libára....
Drukkoljatok
Jut eszembe...állítólag jövő héten még akár 10 fok is lehet....
Nyeregbe!
Nem tudom minek lovagolsz még mindig "rajtam"
Köszönöm a választ, a sör állja, ott majd bovebben elmeséled a problemakat!
Tavasszal a vendégem vagy! Azért szólj rám nálunk, mert elfelejtem! Most megyek vissza Dinamitra- mert jó a buli! Minden jót Nektek!
Dipshit te meg húzd le magad, elastad magad komam!
Kedves Fisi kolléga, ex-ER5 motoros társ!
Ezzel kapcsolatban már mindent leírtam, már nem nagyon tudok, mit mondani, de azért illik válaszolni és akkor írok Neked.
Suzuki GS500 vs. Kawasaki ER5- Index Fórumon írott bejegyzéseidben nagyon dicsérted az ER5-t a GS500-l szemben és egyértelműen arra buzdítottad az olvasót, hogy válasszák az ER5-t.
Tételesen megkeresni és felsorolni, hogy Te mit írtál, és ahhoz képest én mit tapasztaltam, óriási munka lenne, és ebbe nem bonyolódnék bele.

Te ajánlottad----én megvettem---sok bosszúsággal és anyagi veszteséggel eladtam. Mindegy, hogy az ER5 önmagában milyen, a lényeg, hogy én buktam rajta.
Ekkor szoktam magamban kicsit szomorúan, de mosolyogva feltenni a kérdést magamban : Kinek a tanácsára is vettem ER5-t? És ekkor mindig ezt hallom:" Fisi a fórumról,, --------Fisi a fórumról,--------------- FFFIIISSSSIII AAA FFFÓÓÓÓRRRUUUMMMRRRÓÓÓLLLL "-- közben tehát még visszhangzik is.
Te ajánlottál valamit, teljesen mindegy, hogy reálisan írtál róla vagy sem, nekem nem jött be és, ha nem ajánlottad volna, lehet, hogy elkerül az ER5- fejezet.


Mindent el tudsz olvasni a problémákról itt a fórumon, nem az ujjamból szoptam. Ettől függetlenül én nem akarlak meggyőzni arról, hogy az ER5 nem jó, ez egy érzelmi dolog is, fatális hülyeség lenne. Ezért is nem írtam erről az ER5 fórumon. Hogy Te szereted a motorodat, legyen egy szent dolog.

De azért csak leírom, hogy valami nagyon harmatos vezetés mellett sem akart lemenni a fogyasztás 4,8l alá, pedig minden rendben volt rajta.
A GS-nek összehasonlíthatatlanul szebb a hangja, és következetesen egyre szebb, ahogy emelkedik a fordulat. Minden frekvencián remekmű hangzás.
Az Er5 furcsán viselkedik: 5000 fölött teljesen megváltozik hangja elkezd bőgni nem szép hangon elvesztve a klasszikus kéthengeres karakterhangot, olyan simává kezd válni, mintha négyhengeres lenne. Közben pedig erőtlen az érzet: bőg, de nem megy, mintha csúszna a kuplung.
Az igaz, hogy jobban gyorsul az ER5, de ez csak a stopper óra adata, mert a GS-t sokkal sportosabbnak érzed és szerintem a filing a lényeg.

Még a GPZ 500 is nagy csalódás volt, hiába hatvan Le. Hármat is kipróbáltam. 5000-ig nagyon erőtlen mintha 4hengeres lenne, pedig kéthengeres.
Nem vált be az ER5, ez van, de hogy jót is írjak róla, a futómű nagyon klassz.
Remélem nincs harag, mert nekem különben semmi bajom nincs Veled, de már írtam is valahol, hogy ha lehet, én leülnék Veled sörözni egyszer.
Itt nem lesz visszavágó, mert olvasgatva a többiek reagálását, nagyon normális emberek vannak itt is, kivéve egyet- gondolom tudjátok kiről van!? Szal ami engem érdekel, az csaba600 sztorija, vitatkozas nélkül! Mivel állítólag félrevezettem, én csak ERre vagyok kíváncsi és már lépek is.
Üdv!
üdv fisi "nálunk" !

visszavágó idegenben?
nagyjából követtem a pengeváltást,
az ER5 fórumon is, és jókat mulattam
ill. elszomorogtam egy kicsit.
az úton szembejövet, vagy egy parkolóban
összefutva biztos a motorosbarátság
kerekedne felül , mint a másik, vagy
motorja fikázása. (oda-vissza)
Sziasztok!


Csaba 600- nem vitaindítónak, de erre a sztorira kíváncsi lennék- akár nyíltan- akár priviben is!

Üdv!
Hogy kell motort szállítani, ha nincs utánfutód v. kisbuszod.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net...
Köszönööööm!:)
http://youtu.be/vwakKVeSTCI

http://www.youtube.com/watch?v...


Hasonló módon kellene lenyisszantani az enyémnek a seggét:)

Kis csemege:)

http://www.youtube.com/watch?v...
A Valvoline lubricant advisor-ról:

Motorcycles, Scooters, Mopeds, Quads (ATV)
Suzuki
GS (1982 - )
GS 500 /F (2004 - )


Collapse all Expand all
Engine/transmission 6
· Capacity : Capacity 2,9 liter Service fill
: Capacity 3,2 liter Dry fill
: Filter 0,3 liter
Vacakolok az olajhűtővel..Mennyi olaj kell az 500F-be?
Alapvetően nem ugrálok a sportkocsikért, nekem a német limuzinok a kedvenceim (A8L, 750, Phaeton vagy esetleg Bentley). A bugattinak is a passatos eleje tetszett meg.

Vagy tényleg a '70-es évekbeli musclecarok: Charger, Mustang, ilyesmik. Szigorúan hybrid V8-as motorral.
Egy '73-mas skyline bőven jó lenne, egy hasonló korú CB 750-nel egyetemben
mondjuk nekem a bugatti nem tetszik. ha gazdag lennék se vennék.... inkább egy ferrárit, na az már szebb, vagy egy mustangot, de abból is valami régit jól restaurálva.
jaja, bejárnánk az egyetemre.......
Akkor ezen a heten nagy szarban lennenk.......foleg godollon.
ja, ha nem süt a nap, nem tudod lehúzni a budit......
lehet nyitni, sőt, időnként kell is, de nem észnélkül.
Szoval ha aramszunet van ne fingj nagyot mert sokaig erzed?
A passzív ház nem olyan drága mulatság.. és ha jól emlékszem 10 év se kell neki mire visszahozza az építésébe feccölt plusz pénzt. Egy nagy hátránya van, nem lehet csak géppel szellőztetni, mert a tökéletes szigetelés érdekében az ablakokat nem lehet kinyitni